Forum: VT 1100 Téma: kardanka VT 1100 ------------------------ Myšák: Zdravím,potřeboval bych poradit. Na VTéčku mi klepe asi hydrostav,proto tahám motor ven. Už je připravený,ale ale zatím skoumám,jak odpojit kardanku od motoru.Nechtěl bych něco oddělat,proto se ptám.V manuálu o tom toho moc nepíšou,že se má jen odpojit. Dík za všechny odpovědi. Myšák Jára Cimrman: Vyndat šrouby 15,16,17,18, a motor vysunout celý doprava a je to venkuhttp://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/1999/VT1100C/67943/:oops: J.C. Vasek: kardan povolíš na motoru ve spoji s motorem a vytáhneš na tisícihranu,klouby zustanou v rouře. jinak hydrostav bívá většinou přidřený v lepšim případě jenom zalehlí(díky oleji který motoru nechutná nebo dlouho stál)pokud nemá viditelné rýhy tak přeleštit (klepe to protože zustává viset a meběhá až do krajních mezí) práci zdar Vasek mychal-x: To myslíš ty šrouby,co jdou ze strany do motoru,mě připadá,že je to tam kluzně a že kardanka vyjede jen z drážek. babula: Jaký olej dáváte do kardanu a množství?Mám motorku z Holandska a nemám manuál.Díky. Jára Cimrman: Můžeš tam dát klidně totohttp://www.bmwoleje.cz/diferencialni-oleje/14-castrol-syntrax-limited-slip-75w-140.htmlTady je sice pro BMW ale specifikace odpovídá, musí to být hypoidní olej pro diferenciály a je o dost hustší :-mad J.C.