Shadow Owners Club

Technika - FILTR

Anonymous - út 15 leden, 2008 20:49
Předmět: FILTR
Zdravím mám tokovej problém koupil jsem shadow 750 ma laďáky ale je tam seriovej filtr.Nevíte jestli se dělá otevřenej filtr stejnýho rozměru?Díky zakaždou radu.
Jakub (2jakl@email.cz)
Petr - út 15 leden, 2008 21:10
Předmět: Re: FILTR
Anonymous napsal:
Zdravím mám tokovej problém koupil jsem shadow 750 ma laďáky ale je tam seriovej filtr.Nevíte jestli se dělá otevřenej filtr stejnýho rozměru?Díky zakaždou radu.
Jakub (2jakl@email.cz)


vzduchovej filtr?

koukni SEM

nevím jaký máš ročník
VT750 SHADOW 98-07 KN HA-7500
VT750 SHADOW AERO 04-06 KN HA-7504

cca 1800kč

já dával u nich KN filtr, DynoJet sadu a mám pootevřenej výfuk domorobo.


když dáš KN filtr bez seřízení ti asi moc nepojede Exclamation
Anonymous - út 15 leden, 2008 22:29
Předmět:
Ahoj,
kvůli laďákům nemusíš hnedka měnit filtr. Používá se tam otevřený KN a jestli ti to teďkom jede a nedělá to žádný problém, tak po přetryskovní a s novým KN je potom rozdíl minimální.
Mám otevřený roury a vše je původní, včetně filtru. KN má vliv na peněženku a samo, že ale vydrží déle.
Jára Cimrman - út 15 leden, 2008 22:40
Předmět:
Já na VT1100 dal otevřený výfuky a vůbec nic jsem dál nedělal protože motorka jezdí bez problémů. Dá se řict že motor jde líp od spodu, nestřílí do výfuku, spotřeba se nijak nezměnila a hlavně kamarád Láďa Ešner, kterej staví závodní motory mi řekl že bych akorád vyhazoval peníze. Sám má brzdu a tvrdil že jenom správně to otryskovat a seřídit je pomalu na den práce a rozdíl 2 nebo 3 koně za ty peníze nestojí. Tolik slova člověka ktery staví motory i na Mistrovství Evropy a jiné specialy. M.P.
Petr - út 15 leden, 2008 22:50
Předmět:
Monkey napsal:
Ahoj,
tak po přetryskovní a s novým KN je potom rozdíl minimální.


to není to pravda, přetryskování spolu s KN a otevřeným výfukem změní výrazně průběh točícího momentu hlavně v nízkých otáčkách. Motor se snadněji zvedá a plný výkon nastupuje dříve. Je znát i nárůst výkonu. Okamžitě to poznáš na zátahu a stabilitě v nízkých otáčkách.
U mne nárůst výkonu není tak markantní protože mám málo vykuchlý výfuk a špatně vyplachuje.


Image
Anonymous - út 15 leden, 2008 22:53
Předmět:
Petře je to věcí seřízení motorky před a po. Ale je to každého věc. Spíš hoď do fóra, kdy kapitán středu bude mít taky otevřený laufy..
Petr - út 15 leden, 2008 23:03
Předmět:
Monkey napsal:
Spíš hoď do fóra, kdy kapitán středu bude mít taky otevřený laufy..


myslím, že moje laufy jsou moje laufy a do těch nikomu nic není není Smile
jezdím ven a nechci měnit laufy když narychlo chci vyjet. Jsou tak akorát.
myslím že vlákno je o něčem jiným

výsledný výkon resp kroutící moment není jen seřízením je to hlanvě tím že motor dostává úplně jiný množství vzduchu díky jinému odporu sání a jinak se vyplachuje díky otevřenému výfuku. Bez těchto úprav nárůst samotným "laděním" nedosáhneš. Otevřený plíce jsou otevřený plíce.
Petr - út 15 leden, 2008 23:10
Předmět:
MILOSLAV POHL napsal:
Já na VT1100 dal otevřený výfuky a vůbec nic jsem dál nedělal protože motorka jezdí bez problémů. Dá se řict že motor jde líp od spodu, nestřílí do výfuku, spotřeba se nijak nezměnila a hlavně kamarád Láďa Ešner, kterej staví závodní motory mi řekl že bych akorád vyhazoval peníze. Sám má brzdu a tvrdil že jenom správně to otryskovat a seřídit je pomalu na den práce a rozdíl 2 nebo 3 koně za ty peníze nestojí. Tolik slova člověka ktery staví motory i na Mistrovství Evropy a jiné specialy. M.P.


je pravda, že se v tom jedem člověk celý den hrabal a nastavoval. Mj. až 10té měření na brzdě bylo konečné. Je pravda, že na nějakou tu kačku nekoukám a chci mít jistotu že motka má to co potřebuje a že je v dobré kondici. Ten nárůst koní za to fakt nestojí, ten krouťák ANO.
Jára Cimrman - st 16 leden, 2008 00:07
Předmět:
Jasně Petře věřim tomu co píšeš i to že jsi s nastavením spokojenej, já jen chci upozornit že takové nastvení na brzdě spolu s fitrem může lehce přesáhnout částku 10 000 kč a to že to nikdo v dílně se šroubovákem neudělá. Spíše jsem chtěl upozornit na to že tím že koupím KN filtr neznamená že teď to bude ono. M.P.
Jára Cimrman - st 16 leden, 2008 00:08
Předmět:
Jasně Petře věřim tomu co píšeš i to že jsi s nastavením spokojenej, já jen chci upozornit že takové nastvení na brzdě spolu s fitrem může lehce přesáhnout částku 10000 kč a to že to nikdo v dílně se šroubovákem neudělá. Spíše jsem chtěl upozornit na to že tím že koupím KN filtr neznamená že teď to bude ono. M.P.
Petr - st 16 leden, 2008 00:19
Předmět:
MILOSLAV POHL napsal:
Spíše jsem chtěl upozornit na to že tím že koupím KN filtr neznamená že teď to bude ono. M.P.


Přesně tak, s namontovyným KN filtrem bez se řízení je znát pokles výkonu. Zkoušel jsem to. Není tam správný podtlak resp. malé trysky. Průběh výkonu je plochý a měkčí. Směs je chudá.
Jerry - st 16 leden, 2008 09:14
Předmět:
Já tedy nevím, mám 750 r.v.98. Občas si vystřelila a tak jsem ji dal hned seřídit, střílela pořád stejně. Pak jsem ji koupil do originál sání KN filtr a bylo mi řečeno že změna je jen při ůdržbě, nemění se ale vyplachuje. Střílele stejně. Pak jsem zajel do DaK v Podolí, a tam jsem se ptal po možných ůpravách a přetryskování, dověděl jsem se: u mojí motky je takový typ karburátorů že razantnějšího výkonu nedosáhnu a tudíž se do toho nevyplatí investovat. Nakonec jsem dospěl k pootevření výfuků, výkon se nezvedl, zato bere více od spodu. Dříve jsem na 5 rychlostní stupeň jel minimálně 60km/h a teď 50km/h, což je v obci příjemější. Začala střílet již více, tak jsem pootevřel bohatost směsí a teď občas povystřelí jako dřív, mě to nevadí. Jediného znatelného snížení výkonu ve vyšších rychlostech jsem dosáhl namontováním plexištítu, ale to je logické.
Anonymous - st 16 leden, 2008 21:11
Předmět: filtr
Zdravím, díky za rady.Mně tak nejde o výkon ale oto aby se neničil motor kdyš není v tahu tak dost střílí.Jinak startuje a jede jako hodinky.Jakej rozdíl je mezi ACE a AERO?
Jerry - st 16 leden, 2008 21:47
Předmět:
To ti nepovím. Jinak je v tom docela binec. Já ji mám kupovanou v ČR, v TP je psaná jako VT750C přitom je dvoubarevná, takže to je VT750C2 (ta dvojka značí opravdu jen dvě barvy), přitom moje odstíny v servisu neznají (a to jsem jich viděl víc, takže to není žádný exot)
a na nádrži je psaná jako American Classic Edition (snad jsem to napsal správně) což značí ACE. To ACE použiješ hlavně při nákupu doplňkú. Nejsem si na 100% jistý, ale mám za to že Aero se dělalo pro USA.
Jára Cimrman - čt 17 leden, 2008 01:01
Předmět:
Je v tom binec a dost velkej, rozhodující by měl být výrobní štítek protože do techničáku kolikrád napíšou co je napadne. Jinak se v tom dobře orientuje Lemy, tak počkej až odevře školící středisko čti tu zasra*** knihu M.P.
Anonymous - so 19 leden, 2008 12:20
Předmět:
ACE je klasika
AERO je retro
Jerry - čt 24 leden, 2008 07:01
Předmět:
Co jsem teď brouzdal po www.motorcycle-usa.com vysledoval jsem že VT750 ACE byl vyráběn do roku 2003 (modely C a C2, klasičtější design s řetězem, velkým světlem, ...) a VT750 AERO od roku 2004 (modely C4 a C5, modernější design s kardanem, menším světlem, ...).
Jerry - čt 24 leden, 2008 07:03
Předmět:
PS: což vysvětluje ACE - klasika, AERO - retro
petr.ccc - st 17 září, 2008 10:04
Předmět:
Taky uvažuji, že bych pak dal k laďákům otevřený filtr, ale nechci tam dát ten sportovní kužel.
Tak jsem něco našel, ale jak to sehnat?
www.cruisercustomizing.com
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB