Shadow Owners Club

VT 750 - VT750 výfuk

Jerry - út 03 únor, 2009 20:20
Předmět: VT750 výfuk
Jelikož můj původní příspěvek na téma výfuk dva v jednom záhadně zmizel, nebo ho nemohu najít a již po několikáté se rozproudila debata, jak to tam v té jedné tlusté rouře vypadá rozhodl jsem se napsat tento příspěvek.

Někdo považuje úpravy originálních výfuků za hanobení, jiného k tomu vedou nejrůznější důvody. Zároveň si uvědomte, že to má nevratné následky, například při cestách k našim západním sousedům. To není ovšem tématem tohoto příspěvku.

Musím upozornit, že odvrtání, či jiné odstranění poslední přepážky nic neřeší, poněvadž tím se pootevře jen jeden válec, motocykl pak více vibruje a může to vést k postupnému odpadávání jednotlivých drobných částí vašeho miláčka. Pokud nechcete zničit vzhled výfuku zvolte místo odvrtávání celých přepážek jen provrtání otvorů. Rozdíl je dobře patrný na fotografiích, které jsou na http://sa750.com "Modifications » Exhaust". Já osobně jsem to řešil pouze provrtáním záslepek na konci výstupních otvorů, na která narazíte když do každého z dvou otvorů strčíte kus drátu. Pozor však na to, že jedna záslepka je poměrně mělko, kdežto ta druhá asi až 400mm hluboko. Pak není na pohled z venku poznat vůbec nic. Zvuk se zabarvil, přesto nedošlo k dramatickému nárustu hluku. Kdo však bude žádat brutálnější zvuk, může poktačovat v provrtání další přepážky, přidáváním dalších otvorů či dokonce vykucháním celého vnítřku výfuku.

Co se týká seřízení karburátoru, je popsáno i s fotografiemi na http://sa750.com . Když jsem pootevřel můj výfuk, zkoušel jsem různá nastavení bohatosti směsi a nakonec bylo nejlepší to originál Honda, to znamená 2 a 1/4 otáčky. Pokud jste sledovali i jiná vlákna na našem portálu týkající se seřízení karburátoru po výměně výfuku za otevřené víte, že se všichni shodují, na tom že karburátor není třeba znovu seřizovat.
Cool
cipen - út 03 únor, 2009 21:16
Předmět:
No tak tento nakres dava konecne logiku.Dobrý Na ten povodny som tiez cumel úděs ako puk (kotouc) a neslo mi do hlavy mad , preco maju spaliny z jedneho valca dlhsiu cestu von ako z druheho. A to tvrdenie , ze vyvrtanim dier do poslednej prepazky sa otvori viac iba jeden valec je v tomto vykrese viditelne, narozdiel od toho predchadzajuceho, kde to pravda nebola.
No aspon mam uz v tom jasno a mozem si vyfuk upravit pre kazdy valec rovnako.

JERRY Good dik moc za tento nakres Dobrý Dobrý Dobrý
Petr - út 03 únor, 2009 21:27
Předmět:
Jerry někde je chyba, nebo jsou dva různé druhy
přílohou fotka vnitřku a schématický nákres

ta "trojka" je asi propojení potrubí předního a zadního válce
Jerry - st 04 únor, 2009 17:55
Předmět:
Petře dumal jsem nad tím další půlhodinu a asi máš s tou trojkou pravdu. pravdu. Je fakt že jednotlivé výfuky válců jsou propojeny hned za první přepážkou každého z nich. Proto obrázek stahuji a omlouvám se za zmatení mysli.
Jen bych chtěl ještě pro budoucnost a lepší hledání propojit toto vlákno s vláknem Výkres originál výfuku, kde jsou ke stažení dobré nápady jak proděrovat a vykuchat výfuk.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB