pozn: délky drátu a bužírky budou různé dle umístění blinkrů
U všech led diod jsem si nejdříve zjistil a lihovým fixem označil polaritu abych se vyvaroval chybě v zapojení. Na každou LED jsem připájel očko a trochu ji sevřel kleštěmi.
Demontáž blinkru jde snadno, je třeba postupovat opatrně aby nedošlo k ulomení plastu na krytce. Veškeré díly motorky jako je blatník a pod. zakrývám hadrem abych se vyhnul nechtěnému poškrábání.
Protažení drátu jsem volil jsem cestu zvenčí dovnitř. Při nákupu drátu /lanka/ vybírejte tenké ale tvrdé, usnadní to protahování. LEDku jsem k drátu připájel a spoj izoloval teplem smršťovací trubičkou. Umístění LED je nutné co nejdále od žárovky aby se teplem nepoškodila a také v místě kde se vibracemi vodič nepoškodí. Zem LED jsem připojil očkem pod šroub. Doufám že se LED neuklepe, pak bych asi na upevnění použil ještě tavné lepidlo.
Drát od obou stran blinkrů jsem protáhl bužírkou a poté připojil rychlospojkou na "parkovací" žárovku v hlavním světle. U mne to byl hnědý drát.
Blinkry vzadu se dělají obdobně.
Svítivost LED diody jsem na konec doladil lihovým fixem na požadovanou svítivost. Osobně jsem začernil celou přední plochu. Možná by bylo lepší použít oranžový fix a zabarvit jí celou. Nebo použít jinou než bílou LED.
Myslím, že jsem hlavě přispěl k lepší viditelnosti motocyklu za snížené viditelnosti. Případné dočasné znefunkčnění je otázka 5minut. BEECH - po 04 květen, 2009 14:31 Předmět:
hezkej návod i s foto, díky Simox - út 05 květen, 2009 14:49 Předmět:
Ukaž ještě jak to svítí na mašině Petr - út 05 květen, 2009 15:47 Předmět:
Simox napsal:
Ukaž ještě jak to svítí na mašině
svítí to cca 1/4 světla blinkru, odstín je světlejší
jak jsem psal, intenzita a odstín se dá doladit fixem