Shadow Owners Club

Technika - Neutrál a startování

Anonymous - pá 02 říjen, 2009 17:49
Předmět: Neutrál a startování
Na mé Honda Shadow vt600 r.1994 mi zlobí kontrola neutrálu. Celou dobu, už jsem to takhle koupil. Někdy se nerosvítí, někdy problikává, někdy se rozsvítí/zhasne při změně motorky.
Nikdy mi to nevadilo, neutrál člověk strefí snadno, až do opravy v servisu. Opravovali mi tenkrát karburátor (filtry). Nicméně od té doby lze nastarotovat jen tehdy, když je zařazen respektive když je aktivní kontrolka neutrálu. Což někdy bohužel znamená 5 minut rumplovat s řadící pákou a doufat.
Jak opět přepnu, aby šlo nastartovat v jakékoliv poloze, jako to bylo doposud? Předpokládám že stačí odpojit někde jeden kabílek, jen vědět který.

Díky moc
kchrz
Petr - pá 02 říjen, 2009 17:52
Předmět:
tak zmáčkni spojku to by mělo jít startovat i s kvaltem Smile

Image

jinak el. zapojení máš přílohou
Anonymous - pá 02 říjen, 2009 18:50
Předmět:
Smile Kdyby to šlo, tak sem samozřejmě nepíšu.
Prostě nyní lze starovat jen pokud mám zmáčknutou spojku a svítí kontrolka neutrálu.
Jerry - pá 02 říjen, 2009 19:38
Předmět:
Tak vc tom udělali nějakou botu. Ze spojkou to musí jít. Think .
Anonymous - pá 02 říjen, 2009 20:10
Předmět:
S tím naprosto souhlasím, ale nechce se mi to dávat znovu do servisu, zrovna je každá koruna dobrá. Proto hledám radu zde.
Jerry - pá 02 říjen, 2009 20:14
Předmět:
Když to bliká, necvaká zároveň někde nějaké relátko? Think
Petr - pá 02 říjen, 2009 20:44
Předmět:
nemám schéma tvého ročníku

u novějších VT 600 i možné u tvého ročníku vše řídí záhadná "řídící jednotka" do ní jde kontakt od spojky a od neutrálu. Řídící jednotka ovládá "povoluje" startování.
Bez znalosti zapojení "řídící jednotky" ti na dálku nepomůžu, ale

kontrolka neutrálu není řídící jednotkou ovlivněna. Kontrolka neutrálu musí svítit když je neutrál. Odstraň tuto primární chybu a potom můžeme pátrat dál.

Do motoru jdou přes jeden konektor dva dráty, oba se v motorku kostří jeden je k tlaku oleje druhý k neurálu. Vyzkoušej je přikostřit. Raději přes slabou pojistku cca 1A aby jsi omylem neudělal nějakou chybu. Musí se rozsvěcet neutrál resp zhasínat kontrolka tlaku oleje. Neutrál bude asi mít barvu sv.modrá / červená. Vše bez záruky nemám potřebné schéma Smile

asi jsem ti nepomohl Sad
Jára Cimrman - pá 02 říjen, 2009 22:35
Předmět:
Tak, tak, podle toho co píšete viděl bych to na spínač na řadící páce. Spojkový spínač evidentně funguje a další vazba startování je spínač stojánků a to vypadá že taky funguje. Hodně zdaru a pevné nervy Embarassed M.P.
BEECH - so 03 říjen, 2009 11:19
Předmět:
Nezapomeň překontrolovat spínač policajta- normálně když máš vyklopený stojánek a rychlost tak zahsíná motor i při vym. spojce- nebo nenastartuješ- pokud by byl ale vadný, mohl by to dělat i při zataženém stojánku Enjoy
Jára Cimrman - ne 04 říjen, 2009 23:03
Předmět:
KCHRZ, napiš jak to dopadlo Shocked M.P.
Anonymous - pá 09 říjen, 2009 12:30
Předmět: Nic :(
Tak jsem vyčistil všechny spoje, rozebral (teda jen kryt spojky jsem nesundaval) a vše fungovalo... ovšem klasicky jen do doby, než jsem motorku opět sestavil a vyjel do ulic. Zákon schválnosti, první zastavení v ulicích a zase nešlo nastartovat.
Zkusim to ještě jednou. Každopádně díky za rady.
Jára Cimrman - pá 09 říjen, 2009 19:22
Předmět:
Držím palce, co vakl v konektoru - nevím jak je připojenej kabel na spínač neutrálu. To je nejhorší když se něco oklepe a pak to nejde. Sad M.P.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB