Shadow Owners Club

Technika - teplota motoru

Petr - po 19 červenec, 2010 21:50
Předmět: teplota motoru
dal jsem si v tom horku 1300km na plný plyn. 50% dálnice a 50% první třída.. nic co závidět. Z podivem jsem zjistil že jsem měl co dělat udržet teplotu motoru - skříně pod 120stC.

jaký máte zkušenosti s teplotou ve skříni motoru v těchto vedrech
Jára Cimrman - po 19 červenec, 2010 22:40
Předmět:
Nemám na motorce teploměr na motoru a tedy vlastně teploměr oleje. Vím ale že teplota oleje u auta v létě běžně pohybuje od 100 do 120°; a na dálnici když benzínovej motor trochu vemeš pod krkem tak se olej klidně přehoupne přez 130°; Měl jsem teploměr oleje v Hondě a Toyotě. Doporučuji zrušit poplach Embarassed M.P.
Libor600 - po 19 červenec, 2010 22:41
Předmět: teplota motoru
Shocked při me cestě. Na panáka do Afriky. Jsem se v Tom Vedru hlavně pohoří Sierra Nevada. setkal s tim ze jsem slyšel rozvody. V těch tahakach byl motor rozpáleny jak tajfun. Při delší cestě do tropů by to chtelo motorový olej vyšší viskozíty tedy 50
Týša - út 20 červenec, 2010 06:45
Předmět:
Mně se přehřívala,u obou válců bylo vyfouklý těsnění pod hlavou.
Po výměně v těhle vedrech při pomalý nebo rychlý jízdě je teplota 100 +- 10 st.
BEECH - út 20 červenec, 2010 11:30
Předmět:
To je Petře divný, já i když jedu větší trasu (i v horku )okolo 90-maximálně 100, ale musí se jet, horší je to třeba někde v koloně ( na poslední sraz jsem zakufroval v Praze a tam mi šla už pára z hadic a větrákem se to při rychlosti 15 km neuchladí Enjoy
Honza_C - út 20 červenec, 2010 15:26
Předmět:
Myslím, že základ je teplota chladící kapaliny. Když je ta v pohodě, tak se motor chladí. Jako první by ti asi "vyběhla"signalizece teploty. Ale když je funkční a v poho, tak asi není co řešit.....
Jára Cimrman - út 20 červenec, 2010 16:11
Předmět:
Pánové, neplést si teplotu chladící kapaliny a teplotu oleje. Myslím si že ventilátor dokáže teplotu vody udržet, to by nevypínal a běžel v těch vedrech pořád i když při popojíždění po městě k tomu nebylo daleko. Teplota oleje se dokáže vyšplhat hravě přez sto stupňů a jak jsem již psal stotřicet není nic nenormálního. Myslím že daleko hůř jsou na tom vzducháče, kamarád už tam má čtyři kusy, obvyklá závada - zapečenej zadní válec mad M.P.
Miagi - út 20 červenec, 2010 21:40
Předmět:
Přesně tak Mildo, teplota vody a oleje je něco jiného. Jak Petr píše, má problém uhlídat teplotu motoru - skříně pod 120stC. Já to chápu tak, že má daný přídavný teploměr na olej (asi co se instaluje místo šroubu na nalévání oleje do skříně). Nevím, jak dalece jsou tyto teploměry přesné, ale pokud nepřesahuje 130 C, hlavu bych si s tím nedělal. Olej je v přímém styku s rozpálenými válci a jak už nás učili na škole, vlastnosti oleje - mazat, chladit, těsnit, tlumit.
Honza_C - st 21 červenec, 2010 10:21
Předmět:
Tohle jsem taky psal. U oleje 130 st.C v pohodě, ale u chladící kapaliny.....
Takže, když je chladící kapalina v pohodě a stíhá se chladit, tak se motor nepřehřívá... ŽE??!
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB