Shadow Owners Club

VT 1100 - Brzda

Petr - út 24 červenec, 2007 15:05
Předmět: Brzda
na srazu v ML jme měřením zjistili, že mám nestejné podtlaky a tak jsem si nechat udělat nastavení karburátorů na brzdě.
Přílohou zasílám výsledek. Modrá lajna je jak jsem to přivezl a červená odvážel.

prý naměřené hodnoty "na zadním kole" neodpovídají skutečným hodnotám "na motoru" až o 25% u kardanu, u řetězu je to cca 15%
Jára Cimrman - út 24 červenec, 2007 19:23
Předmět:
No prostě u kardanu je těch ozubenejch koleček trochu víc, zase na druhou stranu často přežije motor. Vždycky je to něco za něco. M.P.
Jára Cimrman - pá 12 říjen, 2007 23:12
Předmět:
Zajímalo by mě Petře ještě kde jsi s motorkou byl na seřízení a na kolik to vyšlo. Díky M.P.
Anonymous - so 13 říjen, 2007 06:50
Předmět:
je to daný tim, že kardan současně působí i jako skrutná (torzní) hřídel, pro tlumení rázů které se přenášej na zadní kolo při při prudkym nárustu nebo klesnutí síly (zátahu) motoru, na sportovní motorky se dává řetěz protože je přenos sil přesnější .... ale není tak kultivovanej, jako u kardanu
Jára Cimrman - so 13 říjen, 2007 10:35
Předmět:
Myslím že nedílnou součástí je i "gumová hvězdice" mezi diferencialem a zadním kolem, která určitě také přispívá k "změkčení" převodu. M.P.
Petr - so 13 říjen, 2007 12:00
Předmět:
MILOSLAV POHL napsal:
Zajímalo by mě Petře ještě kde jsi s motorkou byl na seřízení a na kolik to vyšlo. Díky M.P.


http://www.dkracing.cz/
DK Auto - Moto - Racing
Podolská 74
14700 Praha 4

Nechával jsem to přetryskovat Dynojet , namontovat K&N filtr a seštelovat na brzdě. Nepamatuji si už přesně kolik to vyšlo, ale materiál asi 3500 a práce někde 2500, ale raději je kontaktuj.
Jára Cimrman - so 13 říjen, 2007 13:34
Předmět:
Super. Díky M.P.
Anonymous - st 01 duben, 2009 20:08
Předmět: otáčky motoru honda shadow vt1100
podle grafu to vypadá, že má 5700 otáček...jestli jsem to dobře spočítal, nikde jsem to totiž nenašel, dík
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB