Shadow Owners Club

Obecné fórum - typové rozdělení Honda Shadow

Anonymous - st 03 leden, 2007 13:31
Předmět: typové rozdělení Honda Shadow
Rozhodl jsem se dát dohromady všechny dostupné informace o všech doposud vyráběných modelech Honda Shadow .... Proto prosím všechny o spolupráci ...... potřeboval bych kdybyste mi mohli poslat informace o Vaší moto ....... a to ...... přesné označení, typové značení podvozku a motoru, rok výroby, rok uvedení do provozu (důležité je hlavně označení motoru a podvozku, bo v tom nemaj pořádnej přehled ani v hondě). TZN: Honda VT1100C Shadow, podvozek-sc23, motor-sc18, r.v. 10/1992, uvedení do provozu 03/1993 k e-amilu můžete přiložit foto v jakékoli kvalitě aby nemohlo dojít k záměně typů.........
Spoustu informací už mám, ale když se budou o některých modelech opakovat tak je použiju k ověření správnosti, případně doplnění těch původních.
Nebude to hned ale snad se k nějakému výsledku doberu Smile
Všem předem děkuji
Mako - st 03 leden, 2007 16:31
Předmět:
Jak prosté a jednoduché! Dík.
BEECH - st 03 leden, 2007 18:05
Předmět: ok
tak tady to máš
TYP - HONDA VT 1100 C2 ACE SC32
PODVOZEK - HONDA VT 1100 C2
MOTOR - SC32E (POZOR ACE MÁ TROCHU JINÝ MOTOR,NEŽ SC32, KLIKOVKA ATD.)
rok výroby - 1996-7
uvedení do provozu - 1997
Anonymous - st 03 leden, 2007 18:23
Předmět:
takhle je to super dík Very Happy
Petr - st 03 leden, 2007 19:22
Předmět:
http://www.bikez.com/brand/honda_motorcycles.php
Anonymous - st 03 leden, 2007 20:56
Předmět:
o těch stránkách vím ...... jde mi spíš o to značení sc?? a rc?? (a to je možné získat k jednotlivým typům pouze z čísel rámu a motoru)
např. moje moto: je to US verze typ sc 18 rám sc18, motor sc18 / prakticky shodná motorka pro evropu je typ sc23 rám sc23 motor sc18 z toho vyplívá že motorové díly pro typ sc18 a sc23 jsou totožné což většina dealerů hondy u nás vůbec netuší mad a takovejch záludností je víc.....

/ chci udělat ucelenej přehled značení kvůli náhradním dílům a shodnosti jednotlivejch typů
Lazil - čt 04 leden, 2007 14:42
Předmět:
Lemmy brouzdal jsem po netu, koukni na to http://thgrube.de/Motorrad/Shadow_Typen.html
wiki - čt 04 leden, 2007 19:10
Předmět: typové rozdelení
Nazdar Lemmy aj všetci ostatní.

V jednom časopise som narazil kedysi na článok IN VIN VERITAS a teraz sa hodí k danej téme. Preto z neho to podstatné pre nás vyberám. Pardón ak tam budú gramatické chyby.
Ve VINu /Vehicle Identification Number/ je ukryta pravda. Je osobním prúkazem motocyklu. V technickém prúkazu se nazývá identifikační číslo vozidla /VIN/, ale motocyklista nebo pravář mu spíše říká číslo podvozku. Čemu slouží a kam patří, vysvětluje překvapivě srozumitelně směrnice 93/34/EWG Rady Evropské unie.
Postupne přešli všichni prodejci v Evropě na 17místné číslo podvozku. Začátek a konec čísla, které se skládá ze tří skupin, je přesně předepsán. První tři znaky /první skupina/ jsou vždy identifikačním kódem výrobce /WMI, World Manufacturer Identification/. Posledních osm znakú /třetí skupina/, ze kterých čtyři poslední musí být čísla, slouží jednoznačne identifikaci zcela konkrétního vozidla. V praxi je zde prúběžné sériové číslo. Pouze šestimístná střdní část /druhá skupina/ zústává vyhrazena potřebám výrobcú vozidel. Zde mohou být zakódovany informace o typu, variante a vybavení. Kde co přesně je, zjišťoval MOTORRAD u všech významních výrobcú.
HONDA
Přibližne od roku 1979 do 1995 /včetně/ jedenáctimístné VIN. Příklad: PC252200001.
P: třída zdvihového objemu v ccm / A=do 50, D=do 70, H=do 80, J=do 125, K=do 150, M=do 250, N=do 400, P=do 600, R=do 800, S=od 800 /
C: účel použití / B=malý motocykl/ATC, C=silniční, D=enduro, E=terénní sportovní bez povolení pro provoz na silnici, F=skútr /
25: interní výrovní číslo
2: varianta / např. Otevřený/seškrcený výkon nebo drátená/litá kola /
2: výrovní série
00001: sériové číslo

Od modelového roku 1996 je to 17-místné VIN. Příklad: JH2PC31B1TM000001.
JH2: výrobce / JH2=Honda Japonsko, 1HF= Honda Amerika, ZDC= Honda Itálie, VTM=Montesa/Honda Španělsko /
PC31: typ vozidla / zde – CBR 600 F /
B: verze /výkon, výbava atd./
1: kontrolní číslo / 0 do 9 nebo X /
T: modelový rok / T=1996, V=1997, W=1998, X= 1999, Y=2000, 1=2001,...5=2005/
M: označení výrobního závodu / M=Hamamatsu/Japonsko, K=Kumamoto/Japonsko, A=Ohio/Amerika, F=Atessa/Itálie, E=Barcelona/Španělsko /
000001: sériové číslo

Tak toľko k tomu VINu.
No a teraz techničák do ruky a kontrola pôvodu mašinky.

Tak pekné hľadanie a ahoj Very Happy

hell Wiki hell

PS: a aby som nezabudol tak tá moja je
Typ: VT 1100 C2 SC32 ACE
Podvozok: SC32
Motor SC32E
Rok výroby: 1998 /aspoň tak to je v techničáku ale podľa VINu je to modelový rok 1997/ Cool

a prikladám foto ako predmet doličný.
Ostatné foto je v mojej galérii a pribudnú ďalšie. Embarassed
Grizzly - čt 04 leden, 2007 20:24
Předmět: Moje Honda
HONDA VT 600, PC 21,motor PC 21 E, r.v. 2002.uvedeno do provozu 18.4. 2002
Mako - čt 04 leden, 2007 20:57
Předmět:
Honda VT600C (PC21)
motor: PC21E
podvozek: PC21
uvedeno do provozu : 7.3.2002 (zakoupena,odjel jsem z prodejny)
rok výroby: v TP není uveden
v OTP je 2002
modelový rok: X=1999 (podle Wikiho)
Petr - čt 04 leden, 2007 21:43
Předmět:
VT 1100
podvozek SC39A
motor SC39E
obrázek

Model Shadow Aero
Type Honda of America SC39
Length x width x height (m) 2.540x0.975x1.135
Wheelbase (m) 1.680
Ground clearance (m) 0.145
Seat height (m) 0.725
Curb weight/
dry weight (kg) 296/277
No. of riders (person) 2
Fuel economy [60 km/h test on flat ground]: (km/l) 25.7
Minimum turning radius (m) 3.4
Engine model SC39E
Engine type liquid-cooled 4-cycle V2
2-cylinder
Displacement (cm3) 1,099
Bore/stroke (mm) 87.5x91.4
Compression ratio 8.0
Maximum power output (PS/rpm) 55/4,750
Maximum torque (kgm/rpm) 9.2/2,500
Carburetor type VDK5
Starter self-starter type
Ignition full-transistor battery ignition
Lubrication forced pressure and wet sump
Oil capacity (l) 4.2
Fuel tank capacity (l) 16
Clutch coil spring
Transmission 5-speed
Gear ratios 1st gear 2.375
2nd gear 1.391
3rd gear 1.037
4th gear 0.888
5th gear 0.800
Drive ratios (primary/final) 1.692/0.853x3.090
Drive mechanism shaft drive
Rake (degrees)/trail (mm) 32o15' /144
Tire sizes Front 140/80-17 69H
Rear 170/80-15M/C 77H
Brakes Front hydraulic disc
Rear hydraulic disc
Suspension Front telescopic
Rear swingarm
Frame type double cradle
Simox - po 15 leden, 2007 19:19
Předmět:
Tady má%u0161 tu mojí :

Honda VT 1100
Motor SC18E
Rám SC18
Datum wýroby jsem nesehnal, a podle VINu by to byl rok 1983, co%u017E je blbost, tak aspo%u0148 zawedení do registrace: 1988

Jo jinak pou%u017Eíwám manuál na 85-86´ a w%u0161echno sedí
NAVI - út 16 leden, 2007 17:36
Předmět: HONDA VT 600
Honda VT600C (PC21) Varianta : C
motor: PC21E
podvozek: PC21
uvedeno do provozu : 16.5.2001
rok výroby: 2001
výrobce : Honda motor, Tokyo, Japonsko
barva: Modrá-metal
modelový rok: X=1999 (asi)
Mako - st 17 leden, 2007 16:43
Předmět: Kde je Shadow???????????????????
Lemmy bude to těžký!
Podívej tohle jsem našel při prohlížení doplňků na Hondu. (odkaz na našich stránkách)
Vypadá to co stát, to vlasní označení alá velkej guláš!!!!!!!! mad mad

VT 250 MC 15 1986 - 1987
VLX 600 SHADOW 1988 - 2005 (uvedena je i vlastní řada VLX 600 1988-2005)
VT 600 (Shadow VLX) 1988 - 2005
VT 750 ACE 1996 - 2002
VT 750 SHADOW ACE/DELUXE 2001-2003
VT 750 SHADOW AERO 2004 -2005
VT 750C ACE 1997-2000
VT 750D ACE DELUXE 1997 –2005
VT 1100 American Classic 1995 - 1999
VT 1100 AERO 1998 - 2002
VT 1100 Ace 1995 - 1999
VT 1100 AERO 1998 - 2002
VT 1100 Sabre 2000 - 2005
VT 1100 SHADOW 1987 - 1999
VT 1100 Spirit 1997 - 2005
VT 1100C Shadow/Spirit 1997 - 2005
Honda 1300, 1800 VTX Shadow , Shadow Spirit Headlight Guard
Lazil - st 17 leden, 2007 21:51
Předmět:
Ahoj Lemmy tak aby jsi měl informace o mojí milence tak tady jsou:

HONDA VT 700 C Shadow JH2RC1900 rok výroby 1985

motor RC19E

rám JHZRC1908FM100296

foto máš u mě v galerii
Lazil - st 17 leden, 2007 21:55
Předmět:
Jo Lemmy ty tuto motorku znáš mněl jsi jí také tak jen na upřesnění je to verze V twin americká verze
Taťka - čt 18 leden, 2007 18:54
Předmět:
Teď jsem si všiml, že dlužím informaci. Tak tedy: VT600c, rám PC21, motor PC21E, poprvé registrovaná 2004, podle VINu modelový rok 1999. Koupená z druhý ruky, tady v Česku. Používám anglický manuál a něco tam pasuje do roku 98, a něco after98. Ale to neva, hlavně že je skvělá...
Gorky - čt 18 leden, 2007 19:45
Předmět:
Tak jo Honda VT 125c Shadow
Rám: JC29; Motor: JC29E; Rok výroby: 2000 nebo 2001; Vyrobeno: Honda Motor Company Japonsko; Nádr%u017E: 14l; Výkon: 11kw(15HP)/11000 ot./min.; Krou%u0165ák: 10,5Nm/8500 ot./min.; Provozní hmotnost: 160kg a Barva: %u010Dervená-tmavá metalíza.
Anonymous - so 20 leden, 2007 10:02
Předmět:
děkuji všem za informace



To LAZIL: - vt 700 je jenom US verze (v evropě se nikdy oficiálně neprodávala) a označení V-twin znamená dvouválec do V, a označení V-four znamená čtyrválec do V (toto označení nesou motocykly HONDA VFxxxx) Enjoy
Anonymous - so 20 leden, 2007 19:02
Předmět:
44kW/59HP
Simox - ne 21 leden, 2007 18:41
Předmět:
Lemmy, to je výkon z brzdy ???? Já mam w manuálu 68 BHP, ale to je čistě motorowej.
Anonymous - ne 21 leden, 2007 21:52
Předmět:
To je výkon oficiálně udávanej výrobcem a ty máš jinej typ ty první byli nejnadupanější
Petr - ne 21 leden, 2007 22:00
Předmět:
to jako že nám ujede Smile nebo kvůli tomu že by měl mít těžší batůžek
Anonymous - po 22 leden, 2007 08:21
Předmět:
no právě že nám ujede ........ ten první model byl postavenej z naháče a tím pádem má motor jinak časovanou vačku a jinou kompresi, čistokrevnej chopper byl až od 1988 ........ možná bych to Šímoxovi neměl řikat, ale ta první to umí i po zadnim (sedmistovka určitě - z vlastní zkušenosti) song
NAVI - po 22 leden, 2007 08:37
Předmět: 1100 shadow r.v.91
Good Tak to je celý náš Lemmy, zkrátka umí Good
Simox - po 22 leden, 2007 18:58
Předmět:
Jo umí po zadnim, už jsem to zjistil.....škoda, že jsem to nechtěl :-) Ale mam manuál zahrnující motky do roku 94, a tam píšou, že by měl motor 91´mít 68 BHP. To je ale výkon motoru, ne z brzdy.
Co ty wíš o wýkonu 85-86ky ??? Mam w manuálu 75,8 BHP, a w techničáku 68 kW.....tak newim, co si wybrat.
Anonymous - po 22 leden, 2007 19:12
Předmět:
68 kW je správně tzn. 91,1 HP
Anonymous - po 22 leden, 2007 19:18
Předmět:
já těm manuálům v těhle informacích moc nevěřim, ty musíš brát vždycky trochu s rezervou .... ber to tak že údaje v CZ techničáku jsou opsaný z originálu a ten je tištěnej přímo výrobcem ...... song
Simox - po 22 leden, 2007 20:32
Předmět:
Tak to já myslel, že manuál by měl bejt práwě nejpřesnější.......
Takže má 91 koníků, a krouťák 97 ????
Anonymous - po 22 leden, 2007 20:52
Předmět:
no jistě .............. vem si že ty manuály tiskne a vydává nějaký technický nakladatelství ........ a vem si že například v motokatalogu supermoto myslim že to bylo ve 2001 psali že suzuki LS 650 savage má maximálku 170 km/h - stejnou jako udávali u VS 1400 GLP a taky je to technický nakladatelství.
Takže já spíš věřim techničáku ......
Robert - po 22 leden, 2007 21:23
Předmět:
Teda to jsou cisla.... Jak je mozne, ze ja mam v technicaku 36kW? Vzdyt to je polovicni vykon, nez tu pisete vy, je to mozne?
Lazil - po 22 leden, 2007 23:15
Předmět:
No vidíš a nekteří mají v techičáku 25 KW. a teď babo raď Surprised
Anonymous - út 23 leden, 2007 08:25
Předmět:
HP/kW - 50/37 - 34/25 - 60/44 to by měly bejt udávaný výkony některejch VT1100C2 - podle verze a státu pro kterej byla vyrobena, ale ty individuální dovozy k nám už jsou většinou otevřený.
BEECH - út 23 leden, 2007 12:23
Předmět: baba radí
k tomuto problému- musíte si uvědomit,že třeba pro Německo se dělaly vt600 se 2 druhy motorů- myslím výkonově,a tak je docela možné, že tam máte psáno každý něco jiného, ale to je stejný jak u 1100, tam to bylo také tak drink
Anonymous - út 23 leden, 2007 20:42
Předmět:
navíc je tu ještě jeden faktor a to je skutečný výkon ......... kde hraje roli spousta věcí ...... např. výfuky, filtry, přesný rozměr pneu (při přenosu síly), a v neposlední řadě i stav motoru a vlastní zajetí.
Robert - út 23 leden, 2007 22:24
Předmět:
[quote="lemmy"]HP/kW - 50/37 - 34/25 - 60/44 to by měly bejt udávaný výkony některejch VT1100C2 - podle verze a státu pro kterej byla vyrobena, ale ty individuální dovozy k nám už jsou většinou otevřený.[/quote]

Ja mam v technicaku motor SC32E, vykon 36kW/4500ot. Jsem si myslel, ze vsechny maji vykon podobny, ale jak tak vidim, jsou ve stejnem objemu i sse skoro dvojnasobnym vykonem Smile To se delalo tolik typu motoru?

Jo jinak ty ostatni udaje, co Lemmy chces, opisu z motoru a ramu pozdej, az se k ni dostanu, mam ji ted schovanou Smile
NAVI - st 24 leden, 2007 08:34
Předmět: skutečný výkon hraje roli spousta věcí
Good Ten náš Lemmy má zase pravdu !!!!!!!! Good Enjoy
Anonymous - st 24 leden, 2007 08:40
Předmět:
je to dané tím, že jen pro US se dělaly minimálně tři výkonové typy a to nepočítám evropu, protože v jednotlivých státech US jsou rozdílné zákony ........ u první modelové řady se z toho důvodu vyráběly 5 různých obsahů současně VT500, VT 700, VT 750, VT 800, VT 1100 - od roku 1988 už se dělaj pouze 3 VT600, VT 750, VT1100 - alev různých výkonostních třídách z důvodu stupňovanejch řidičáků . Něco podobného jako v současnosti u nás obsahy 125ccm, jsou zavřené a otevřené modely kvůli řidičákům / ze strany výrobce je to nejsnažší způsob pokrytí co největšího objemu trhu.
Robert - st 24 leden, 2007 10:55
Předmět:
Aha... no kdyz jsou dve VT1100 C2 a jedna ma 36kW a druha 44kW, muze ta prvni byt nejak priskrcena? Nebo je proste tak vyrobena a nic se s tim neda delat?
Simox - čt 25 leden, 2007 01:06
Předmět:
Co já wim, tak přiškrcení znamená prakticky omezení dodáwky benzínu do motoru, a zásah do karburátoru. S konstrukcí motoru to nemá nic společnýho.
Dokonce u jedný motorky jsem jednou widěl pouze do benzínowý hadičky wloženou vložku, která měla menší průměr - menší průtok - menší wýkon. Stačilo wložku wyhodit, seřídit (možná i přetryskowat) karburátory, a pak máš motku s plnym wýkonem, která má w techničáku napsanej omezenej a tudíš na ní můžeš jezdit mladší.
Robert - čt 25 leden, 2007 08:52
Předmět:
Tak to abych ji nechal nekde zkontrolovat, jestli mi ji neco nedusi Smile
Anonymous - čt 25 leden, 2007 09:54
Předmět:
některý typy můžou mít omezení na karburátorech (už jsem viděl - menší trysky, vložka v difuzoru apod.), nebo na vzduchovym filtru (to jsem měl na tý sedmistovce v kombinaci s menšíma tryskama ...... v určitejch otáčkách to prostě přestalo táhnout - řešení: přímý filtry a přetryskovat)
Anonymous - čt 25 leden, 2007 09:55
Předmět:
Jo u novějších motorek (myslím že to maj stříkačky) může být omezení naprogramovaný v CDi,
Lazil - čt 25 leden, 2007 10:26
Předmět:
Simoxi s tou vložkou v benzínovém potrubí je blbost Boo hoo! , to by ti mašina škubala a nejela protože by neměla benzín, Jak říkal Lemmy většinou je vložka pod karburátorem zmenšující průměr kanálu a tím jde méně paliva do motoru, a samozřejmě patřičně doladit karburátory. Dancing
Anonymous - čt 25 leden, 2007 13:25
Předmět:
ono je těch způsobů víc ........ ale vždy se prakticky jedná o opak kitu na zvýšení výkonu ...... což je většinou sada (filtry, difuzory, trysky).

Výkon se prakticky taky dá regulovat časováním vaček, ale to už je moc brutální zásah do motoru a nejsem si vědom že by se tím zabývali i profesionální stavitelé motorek ........ spíš je to běžné jako zvýšení výkonu u soutěžních aut.
Robert - čt 25 leden, 2007 15:11
Předmět:
Jak se otepli, tak ji dam nekam do servisu, at se mi na tyhle veci podivaji. Dik moc za tipy Smile
NAVI - čt 25 leden, 2007 15:28
Předmět: dam do servisu
Ahoj Roberte. Enjoy Ten servis bych moc neodkládal, vždyť moto sezóna je vlastně pro většinu z nás celý rok. Cool hell
Robert - čt 25 leden, 2007 16:57
Předmět:
JOjo, ale ted v te chemicky osetrene brecce se mi tam moc nechce.
NAVI - pá 26 leden, 2007 07:52
Předmět: v te chemicky osetrene brecce
Tak to máš pravdu Cool a upřímně řečeno to by byl hotoví hřích hell
Simox - pá 26 leden, 2007 10:56
Předmět:
Lazil : Wždyť jsem psal, že to je w souladu s karburátorama. Gdyby byla jenom přiškrcená hadička, tak by motor schroustnul to co má w plowákowý komoře, a pak zhasnul. Takhle to měl udělaný Zephyr 550, ale newim, jaký měl zásahy do karburátoru.
Anonymous - pá 26 leden, 2007 12:28
Předmět:
prakticky hadička v sobě může mít vložku ale nebude to mít vliv na výkon a spotřebu ........ v případě že vycházíte z toho že je na přívodu benzínu hadička o průměru 8mm tak se nejdřív podívejte na průměry kanálů v benzínovim kohoutu a v přívodu do karburátoru .... případně si můžete spočítat průtok a spotřebu ...... spousta bukvic používá trubičku k nastavení krátké hadice (když je jim líto dát pár korun za novou). mad
Anonymous - pá 26 leden, 2007 12:30
Předmět:
Takže šímox může mít přiškrcenou hadičku ale moc bych se divil kdyby to mělo jakýkoliv vliv na výkon.
NAVI - pá 26 leden, 2007 14:18
Předmět: spousta bukvic používá trubičku k nastavení krátké hadice
Jojo taky sem pár bukvic mad stímto nstvením potkal, no prostě hrůza mad
Anonymous - út 20 únor, 2007 20:04
Předmět: vt 1100
Čau,našel jsem nějakou stránku www.motorbikes.be jsou tam všechny ročníky na vt.
Anonymous - st 21 únor, 2007 10:17
Předmět:
TO Sifalda: dík .... o těch stránkách vím a taky z nich čerpám ..... ale fakt je že tam některé typy chybí a není tam typové označení.
NAVI - st 21 únor, 2007 10:36
Předmět:
Ahoj Lemmy. Cool No ty musíš mít zas polední slovo Smile

PS: to je dost že dáš taky o sobě vědět Enjoy
Anonymous - st 21 únor, 2007 10:40
Předmět:
jak dost každej den sem aspoň nakouknu .......... včera jsem přišel domu před půlnocí, tak už jsem to ani nezapínal a za chvíli zase mizim ale dneska přijdu dřív .... Embarassed
Anonymous - út 30 říjen, 2007 15:57
Předmět: HONDA VT 500C , 1989
Je možné aby byla vyrobena v 89?? Nikde jsem nenašel info o tomto ročníku....
Anonymous - út 30 říjen, 2007 16:04
Předmět:
spíš bych řekl, že je to starší, ale mohlo se stát že při dovozu a přihlašování úřednice napsala do techničáku místo roku výroby rok uvedení do provozu. Rok výroby najdeš ve VIN.
Anonymous - út 30 říjen, 2007 16:10
Předmět:
takže když tam mám vin PC082008106 ??? díky ....
Anonymous - út 30 říjen, 2007 16:20
Předmět:
jednak je vin delší ..... a měl by to bejt 1986.
a víc info najdeš na www.bikez.com jak jsem si se ptal e-mailem
Petr - út 30 říjen, 2007 16:26
Předmět: vin
Image
Anonymous - út 30 říjen, 2007 17:34
Předmět:
díky pánové ..... jakmile budu mít všechny potřebné info tak se zase ozvu - díky za mailika
Jára Cimrman - út 30 říjen, 2007 18:25
Předmět:
ROK VÝROBY 1998 - HONDA VT 1100 TYP SC 32 VIN 1HFSC32A8WA105224- VÝROBA HONDA OF AMERICA MFG. MARYSVILLE-OHIO, USA. MOTOR SC 32E - 37kW. Foto originál stav, navíc pouze nosič. M.P.
Anonymous - pá 02 listopad, 2007 18:37
Předmět: HONDA VT 500 C
Tak mi na HONDĚ řekli že číslo odpovídá.....ale r.v. je 1985 ....
Anonymous - so 03 listopad, 2007 10:50
Předmět:
no jasný ... ono se občas stane že ženská která to tu zapisuje do registru, místo roku výrobe uvede do TP rok uvedení do provozu.
Simox - po 05 listopad, 2007 10:08
Předmět:
Přesně tak to mam taky. U svýho ročníku 86 mam v TP napsáno 88.
Podle techničáku jsem si taky objednával manuál, ale naštěstí obsahuje i ročník 85-86. Jinak bych zbytečně vyhodil 1100,- a byl bych špatná nálada a někoho bych já ti dám!
Anonymous - čt 03 únor, 2011 22:22
Předmět: VIN
Koupil jsem si po více než 20 letech moto - Honda VT 600 Shadow, rok 1995. Vin ale je podivný - HMPC212705782. Poradí mi někdo, co znamená ten začátek - HM? Údajně je původně z Itálie.
Eddie - čt 03 únor, 2011 22:30
Předmět:
Zkusil bych zavolat do Hondy Praha http://moto.honda.cz/kontakt/centrala.html
Při přihlášení jsem na evidenčce stejně potřeboval potvrzení právě od Hondy, že je vše ok. Myslím, že ti tam poradí.
Jára Cimrman - pá 04 únor, 2011 00:41
Předmět:
První písmeno by mělo značit kontinent, druhé země a třetí továrna ale ten tvůj VIN je nějaký neůplný, měl by mít 17 znaků Sad M.P.
Jerry - pá 04 únor, 2011 06:10
Předmět:
To Míla:do roku "95" mělo VIN jen 11 znaků a od roku "96" 17znaků.
I složení VINka odpovídá tomu staršímu, jen to HM?
Třeba jde o přechodové pokusné značení.
Opravdu asi jen Honda a to ještě bez záruky.
Týša - pá 04 únor, 2011 07:44
Předmět:
HM= Honda Motors, s VINem by to nemělo mít nic společného,tvůj by měl začínat PC21....


ad počet znaků
Je to v pořádku, US verze měly VIN s plným počtem znaků,Evropské verze na něj přešly mnohem později. Doporučuju zajít do jakýkoliv Hondy, oni jsou schopní o motorce sdělit vše podstatné -u nás v Ústí nebyl žádný problém - objednával jsem díly jak na Lazilovu sc23, tak na mojí sc18.
Jerry - pá 04 únor, 2011 18:29
Předmět:
och
Že mě to nenapadlo, říkejte mi rychlík.
To je jako když jsem nemohl přijít co to znamená ACE.
mad
ezra - po 21 únor, 2011 17:30
Předmět:
Tož já taky.VT 800 vin 1HFRC3208JA001833 TYP MOTORU RC32E.PRVNÍ REGISTRACE A DO VČERA POSLEDNÍ 15.9.1988 BELGIE. Embarassed
MaxMaximusCZ - po 07 březen, 2011 20:06
Předmět:
Honda SC32
VT 1100 C
Motor SC32E
VIN: 1HFSC32A0TA001788
Honda of America, Marysville-Ohio, USA
1.reg 2000 Itálie
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB