Shadow Owners Club

VT 600 - Alarm s dálkovým startem

petr.ccc - út 16 září, 2008 15:42
Předmět: Alarm s dálkovým startem
Koupil jsem alarm s možností dálkového startu. Vím, že je to zbytečné, ale proč ne? Jenom to nechci dávat do servisu a chci si to zapojit sám. Potřeboval bych ale pár rad. Zapojení na blinkry nebude snad tak těžké, ale kam zapojit ty drátky ke startu?
NAVI - st 17 září, 2008 13:59
Předmět:
Ahojda spoj se s moderátorem
http://www.shoc.cz/profile.php?mode=viewprofile&u=3
mě to montovali v servisu hell
Petr - st 17 září, 2008 15:39
Předmět:
mám toho zrovna moc, ale když zavoláš a trefíš se že budu mít čas tak ti poradím...
petr.ccc - st 17 září, 2008 20:51
Předmět:
Pořád na tom pracuji a snad se mi to hlavně díky pomoci administrátora Petra povede. Už to vypadalo, že nastartuji přes ovladač, ale odešla mi pojistka na start. Asi potřebuji to relátko. Jenom nevím, kam zapojit růžový a oranžový drát. Má to být ke klíči od zapalování. Později se sem pokusím dát plánek pro instalaci. Alarm jsem koupil na Aukru a je dobrý. Je to druhý alarm z aukce a první nebyl celý zapojen (ale kdo by kradl Yuki Vistu Very Happy ).

Ještě stránka na alarm:

http://www.aukro.cz/item436373870_motoalarm_alarm_s_do_dalkovy_start_jen_699_kc.html

Dodávám schéma. Hlavně pro Petra, kdyby se na to chtěl podívat.
petr.ccc - čt 18 září, 2008 10:51
Předmět:
To: Petr Ještě jeden dotaz. To relátko mám dár na RED drátek? Takže k relátku půjde napájení a z relátka do alarmu?
Petr - čt 18 září, 2008 16:31
Předmět:
relé zapojíš mezi šedý a červený drátek. Rozpojovací kontakty relé pak zapojíš tam co jsou nakreslené nůžky, tj. na motocyklu například za "chcípák"

růžový nezapojovat

přikládám návod který je podobný tvému zařízení, raději si to odkontroluj
petr.ccc - čt 18 září, 2008 18:51
Předmět:
Tak teď jsem z toho úplně vedle. Po mém zapojení (ještě před tímto návodem) alarm funguje. Nastartuji přes ovladač pouze když je zapnutý klíček. Bez zapnutí klíčku to točí starterem a nic. Při vypnutí motoru ovladačem,odejde 10Wpojistka. Už jsem upálil asi 3. Od oranžového chcípaku na řidítách mám dovedený drátek na šedivý. Prikládám návod co je na relé, tak mne to zklamalo, že tam není jenom vstup a výstup. Teď nevím kam co dát. A díky za rady. Do servisu to umí dát každý a stejně jsem se tam dneska na to ptal a nevěděli nic.
Petr - čt 18 září, 2008 22:09
Předmět:
zítra tj. v pátek zavolej.... poradím

to že odejde pojistka po vypnutí ovladačem je asi tím že máš někam zapojený růžový nebo špatně šedivý vodič Smile

růžový nezapojovat
šedivý na relé 85
+ 12V na 86

87a 30 použít na rozpojení obvodu


mj. to zapojení relé není schematicky správné a tak si nejsem jist 87a nebo 87
petr.ccc - čt 18 září, 2008 22:41
Předmět:
Jo-jo. Šedivý Embarassed .
Petr - čt 18 září, 2008 22:43
Předmět:
Exclamation šedivý "ukostřuje" při vypnutí nebo poplachu, proto to relé
petr.ccc - čt 18 září, 2008 22:49
Předmět:
Na tom relé je celkem 5 vývodů, nebo jak se tomu říká.
Petr - čt 18 září, 2008 23:07
Předmět:
v pátek zavolej....
petr.ccc - pá 19 září, 2008 09:02
Předmět:
Ještě přikládám nákres jak to asi myslím. jenom přesně nevím co s oranžovým drátkem a jak dostat na červený napájení.
Petr - pá 19 září, 2008 09:42
Předmět:
červený je zapojen na stálých +12V tj přímo přes pojistku na baterku

tu 96 dej raději na oranžový, je to jistější aby náhodou relé nežralo proud

oranžový půjde zároveň i na "vypínaných" +12V tj za klíčkem, najdeš to i na řídítkách, viz předcházející rozhovor


žlutý máš nakreslený že jsou spojený, to není pravda !

jinak je to ok
když si nebudeš vědět rady zavolej
petr.ccc - pá 19 září, 2008 10:24
Předmět:
Tak červený je jasný. Oranžový na je snad jasný za vypínaných +12 za klíčem. Oranžový na 86 a šedý na 85? Žluté jsou už zapojené dobře. Není to ale žádná sranda, co?

Díky.
petr.ccc - pá 19 září, 2008 12:20
Předmět:
Ještě přidávám elektroinstalaci.
petr.ccc - pá 19 září, 2008 19:23
Předmět:
Další věc je, že když hledám na Hondě drát podle barvy, tak ho vždy najdu. Alarm funguje, ale nastartuji jenom se zapnutým klíčem. Vyskoušel jsem všechny možnosti ale nějak na to nemůžu přijít. Tak to nechám jak to je. Stejně se dálkový start asi nepoužívá. Díky za rady a trpělivost. Jednou na nějakém srazu se na to kouknem.
barat - po 22 září, 2008 15:16
Předmět:
nemas tam neaky priami kontak na toho predajcu?dik Enjoy
petr.ccc - po 22 září, 2008 17:34
Předmět:
Napiš mu přes Aukro. E-mail s kontaktem jsem už vymazal.
http://www.aukro.cz/item437747821_autoalarm_alarm_s_imobilizerem_a_exkluzivnim_do.html
petr.ccc - út 23 září, 2008 12:40
Předmět: PODĚKOVÁNÍ
TÍMTO BYCH RÁD PODĚKOVAL PETROVI (ADMINISTRÁTOR), KTERÝ MI POMÁHAL SE ZAPOJENÍM ALARMU.
Jsem rád, že jsou na světě pořád lidi, jako Petr (a další) který mi vždy ochotně i přes mou neznalost elektřiny pomohl. Výsledkem toho je již funkční alarm a to včetně startu (bez klíče) a vypínání.

Petře dííííííííííííííííííííky a jednou Ti to snad oplatím. Enjoy
Petr - út 23 září, 2008 20:49
Předmět:
jsem rád že ti to funguje

ocenil bych nejen já kdyby jsi udělal návod jak "instalovat alarm na VT600" Smile

Petr
petr.ccc - út 23 září, 2008 22:38
Předmět:
Jo, jo. Zítra to sem dám. Ještě jednou díky.
petr.ccc - st 24 září, 2008 16:58
Předmět:
Jak jsem to zapojil:
Jako nejvhodnější místo pro umístění alarmu jsem zvolil prostor pod sedlem, kde se dá alarm pomocí oboustranné lepící pásky přilepit přímo na plochu kostry. Siréna je za levým kastlíkem v malém plastovém kastlíčku určeného k neznámému účelu (opět přilepena). Pod tímto kastlíčkem jsou v plastové spojce 3 dráty, které vedou ke klíči (stálé napětí, napětí sepnuté a ventilátor). Z drátu stálého napětí (červený) jsem vyvedl další drát který vede na relé a zároveň na červený drát alarmu (přes pojistku). Ze stejné spojky od klíče jsem napojil na červeno-černý oranžový drát z alarmu. Šedý vede na relé proti červenému. Od startéru jsem se za krytem na pravé straně pod řidítkama napojil na drát, z kterého jsem vyvedl drát a spojil s modrým drátem alarmu. Růžový drát se nezapojuje. Černý jsem přichytil na šroubek na kostře pod pravým kastlíkem. Tenký bílý a červený vede na sirénu, modrý drát s označením A je anténa a je volně za kastlíkem na levé straně. Žluté dráty jsou zapojená na blikače (u mne jsou na řidítkách), jinak jsou dráty za levým krytem pod řidítkama. Viz. obr. 1 a 2
Alarm se po zmáčknutí tlačítka "zamčeno" zapne. Po zmáčknutí "otevřeno" vypne a dva krát zmáčknout blesk nastartuje motorku. Po zmáčknutí tlačítka "otevřeno" se motor vypne. Fotky nepřidávám, je to vše už poschovávané. Použil jsem rychlospojky a pro jistotu obalil izolačkou.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB