Shadow Owners Club

Technika - Karburátorový kit Dynojet

petr.ccc - ne 15 únor, 2009 20:02
Předmět: Karburátorový kit Dynojet
Nenašel jsem téma které by se nějak týkalo kitu Dynojet.
Přemýšlím jestli do toho jít, nebo ne. Mám připravený vzd. filtr KH a laďáky. Nevím jaký je vlastně rozdíl mezi tím, když dám Dynojet, nebo mi tam dají v servisu jiné trysky (přetryskování), což mi už dělali loni.
http://www.ladaky.cz/manufacturer.php?id_manufacturer=9
Jestli by k tomu měl být i Dynojet Power Commander, aby to mělo cenu.
http://www.ladaky.cz/product.php?id_product=986
Jára Cimrman - ne 15 únor, 2009 21:08
Předmět:
Nemám zkušenost s motorkou ale občas vedeme debaty s L. Ešnerem o stavbách motorů a elektronice (staví motory pro mistrovství evropy) a výkon motoru je z 90% záležitostí konstrukce a 10% elektroniky. Například chipování motoru u benzínu je tak 5 maximálně 10% ale u dieselu s turbem i více jak 30%, sám mám chipnutou Mazdu 2.0 DITD a tam je to sakra znát. Jestli tady prodejce uvádí 5%, tak to znamená místo 29 KW 30,45 KW, stojí to vůbec za tu investici? Já osobně bych u motoru jako je v Shadow nic nevymýšlel, když tak pošetřit a koupit větší kubatůru Embarassed M.P.
Jerry - ne 15 únor, 2009 22:06
Předmět:
Něco k tématu je tady v odstavci "Karburátorové kity" a konkrétně po úpravě si to můžeš najít tady. Jinak kluci z DK recink měli, co jsem slyšel, vždy dobré reference.
Petr - ne 15 únor, 2009 22:12
Předmět:
Taktéž jsem to absolvoval a někde je to tu popsané i s grafy. Dával jsem KN filtr a karburátorovou sadu Dynojet

Rozdíl v rychlosti a v zátahu je trochu patrný, ale spíš jsem ocenil lepší "spodek" a celkové uklidnění motoru v nižších otáčkách.
petr.ccc - ne 15 únor, 2009 23:13
Předmět:
Tak si to představuji i já. Nejde mi ani o sílu motoru, která bude mít nepatrný nárust, ale třeba to je šetrnější a nebude to po městě střílet. To jsou teda jenom trysky?
Petr - ne 15 únor, 2009 23:19
Předmět:
mění se vzduchový filtr za KNko
tzv karburátorová sada, která ke u dle motorky /trysky, jehly pružiny gumičky podtlaků/. Někdy se dělá úprava celého sání.
Důležité jsou i výfuky.

dobré je to vše sladit na brzdě.
Jára Cimrman - ne 15 únor, 2009 23:41
Předmět:
Měl jsem motorku na seřízení synchronizace karburátorů a seřízení bohatosti u Polarisu v Nymburce a výsledek byl- synchronizace dobrá ale střílelo to že jsem myslel že příjdu o výfuky. U Láďy Ešnera trvalo seřízení pět minut a dodnes jsem na to nešáhl. To že se někde píše že to má být o tolik povolenýje sice hezký ale není to pravda, musí se to nastavit podle sluchu. Jestli ti to střílí tak se musí povolit seřizovací šroubky vzduchu, až jde válec lehce, postupně jeden a druhej a často se i zvednou otáčky. Nejlíp když to dělá někdo kdo to má v uchu. Já jsem nedavno zkoušel o kolik to je povolený a mám to skoro o tři otáčky Shocked M.P.
petr.ccc - po 16 únor, 2009 08:52
Předmět:
Musím říct, že tady u nás to seřizují taky a asi to dělají až moc poctivě. Ze servisu mi právě vrátili motorku s modrýma výfukama a s poloprázdnou nádrží.
Mě se jedná hlavně o jednu věc, je dobré dávat ten Dynojet kit? Podle grafů jo. 2000,- zase není tolik a kdyby to bylo pro můj Stín dobrý, proč ne. ?


-Právě jsem mluvil se servisákem a pokud dávám vz. filtr KN a jiné koncovky výfuků, měl bych dát i Dynojet kit. Jinak by to dělalo trochu bordel.
Samostatně ale nemá cenu Dynojet dávat.
Jerry - po 16 únor, 2009 16:32
Předmět:
To určitě. Bordel to třeba dělat nebude, ale rozdíl nebude třeba vůbec patrný nebo jen minimálně.
Alaram - st 18 únor, 2009 11:24
Předmět: re
možná blbost,ale dát tam jen KN filtr??? změní se něco??
Petr - st 18 únor, 2009 13:33
Předmět:
já když dal samotný KN filtr tak to jelo o dost hůř muselo se přetryskovat
Jerry - st 18 únor, 2009 17:32
Předmět:
Já to tak mám a vůbec nic se nezměnilo, kromě toho, že neměním, ale peru.
Grizzly - st 18 únor, 2009 20:16
Předmět:
Můj názor a názor mého guru přes motory, je takovej, že u 1 100 a 750 ladění motoru, vejfuků, trysek a tak všelijak podobně má význam, podle použitejch komponentů jde ovlivnit výkon, krouťák, pravidelnej chod a pod.
U 600 pokud je to starší verze se 2 karbenátkama a nafláká se tam absolutně VŠECHNO co de, tak je zisk asi 5 hp, u novějších ročníků s jedním karbecem se vyplatí nedělat nic, protože jedinej výsledek je vyšší spotřeba hp ,Nm nikde nic. jen USD vtrapu. Radši bych investoval v tomto případě do estetickejch cingrlátek a vychytávek. song
petr.ccc - st 18 únor, 2009 21:06
Předmět:
Tak jsem to nechal servis objednat. Podle jejich rady, pokud dávám filtr KN a otevřené výfuk, mělo by to být. Určitě sem pak napíšu, jak to dopadlo. Ale kdy se do servisu dostanu, to nevím.
petr.ccc - po 18 květen, 2009 18:43
Předmět:
Po servisu kde se dával filtr HN, otevřené výfuky a Dynojet se mi jenom zdá, že motorka potřebuje víc otáček. Výkon se snad ani nezměnil a zdá se mi, že to snad jede i pomaleji. Jinak v servisu se opět předvedli a odflákli co mohli.
Martin_s - po 18 květen, 2009 19:10
Předmět:
tomu říkám dobře investované USD
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB