Shadow Owners Club

Technika - spotřeba u VT750

Anonymous - ne 22 únor, 2009 10:03
Předmět: spotřeba u VT750
Říkali mi chceš motorku tak spotřebu neřeš motorkář spotřebu neřeší ale já budu chudej motorkář a ještě k tomu zadluženej a nerad bych se na mašinu chodil jen koukat a proto mě to zájímá, předem děkuji za info... Ahoj šaman
drink
Jerry - ne 22 únor, 2009 10:25
Předmět:
VT750C2 4-5l podle stylu jízdy. Když jedu za manželkou, tak se občas dostnu dokonce i na 3,5l.
Radovan - ne 22 únor, 2009 10:44
Předmět:
Spotřebu počítej tak kolem 5 litrů. Hodně záleží na stylu jízdy a taky na tom jestli jezdíš sám nebo s baťůžkem.
Anonymous - ne 22 únor, 2009 11:02
Předmět:
Tak to je krása baťůžek už nemám a psa musím teprve naučit vyvažovat bude mít asi vstřikování takže místo plzně dám žateckou 11% drink a bude na pár litrů PH song Děkuji za info. Ahoj Šaman Embarassed
Anonymous - st 25 únor, 2009 11:55
Předmět: Spotreba VT750C7
Ja jazdím bežne tak okolo 80-90 a spotreba 3,3-3.5 Very Happy

Poznámka: striekačka spapá viac drink
kody - st 25 únor, 2009 12:34
Předmět:
Cau no nevim nevim ja bych rekl ze strikacka ma uspornejsi plneni motoru a proto tam ta spotreba bude nizsi ja ji mam ale zatim jsem jen zajizdel motor tak jsem spotrebu jeste nemeril Confused
Alaram - pá 27 únor, 2009 11:42
Předmět: re
mám spotřebu cca 4,5 - 5 l
Vojda - ne 01 březen, 2009 22:42
Předmět:
Sám 3,5 až 4 s batůžkem a nějaký ten bákl za 5 ale jel jsem i za 6 ale to už mě nebavilo
AIR - čt 28 květen, 2009 15:30
Předmět:
Tak ja mam v priemere 4 litre ... da sa aj za 3,5 ale aj do 5
Luboš Reinbergr - út 17 listopad, 2009 17:21
Předmět:
Mám stříkačku a jezdím za 4 - 4,5, záleží na stylu jízdy.
sparatko - so 20 březen, 2010 12:08
Předmět: spotreba
Ja mam VT 750 , jazdím klideček 60% mesto cca 60-70 Km/ hod,40% vonku90- 110 kmKM / hod spotreba okolo 4,5 kamoš čo ma vstrekovane 4 L. Ale keď jazdíš divoko aj 150 je to aj 6- 7 l. !!! 3l čo píšu je nereálne !!! Leda že ideš rovno po diaľnici stále 60 km/hod !!! Šparatko
Anonymous - so 20 březen, 2010 15:56
Předmět:
No tak sem to loni počítal a jak jedu sám. samozřejmně to nehoním. Mimo obec tech 90 a v obci těch 50-60. Tak spotřeba ,když jedu sám. Těch 3,5L na 100Km.
sparatko - ne 21 březen, 2010 12:46
Předmět: spotreba
mo ak si chudak musiš jazdit pomali a solo !okolo 80 Km / hod , ak je to karburator spraviš to na 4 l , ak vstrekovanie tak 3,6. Šparatko
CASPER - st 04 srpen, 2010 17:48
Předmět:
No s mojou jazdím bežne do stovky a či s priateľkou, alebo bez som sa ešte nad 3,5 litra nedostal. Je to ročník 2005, karburátor. Ale myslím si, že sa nemusíš báť, ak si vsadil na VT, spotrebu vobec riešiť nemusíš... Laughing
Jára Cimrman - st 04 srpen, 2010 18:53
Předmět:
Neřeším, motorku mám na to abych se kochal a větral si hlavu mad M.P.
bmw - čt 05 srpen, 2010 18:33
Předmět: Re: spotreba
sparatko napsal:
Ja mam VT 750 , jazdím klideček 60% mesto cca 60-70 Km/ hod,40% vonku90- 110 kmKM / hod spotreba okolo 4,5 kamoš čo ma vstrekovane 4 L. Ale keď jazdíš divoko aj 150 je to aj 6- 7 l. !!! 3l čo píšu je nereálne !!! Leda že ideš rovno po diaľnici stále 60 km/hod !!! Šparatko



Sto lidí, sto názorů, navíc tady je dobře vidět, jak je to všechno subjektivní.

Píšeš, že klídeček... ale já si např. ve městě s povolenou rychlostí 50 km/h nepředstavuju jako klídeček jezdit sedmdesátkou - spíš bych se v době radarů za každým rohem stresoval.

A spotřebu 3 litry tady nikdo neuváděl, takže je i zbytečné ji vyvracet.
Ale těch uváděných 3.5 l/100 km je zcela reálných, to je i moje průměrná dlouhodbá spotřeba u dobře zajeté Shadowky VT 750 C, ročník 2006. Lze jet i za 3.3 (mám vyzkušeno), ale to už na to musím trochu myslet a jezdt tzv. na spotřebu. Ale samozřejmě věřím i tomu, že někdo jiný jezdí třeba za 5 litrů i více - je to dle vkusu ( zkušeností a potřeb) každého soudruha :-)
Já obecně ale jezdím, myslím si, celkem úsporně - pro srovnání na 4T jednoválcové 125 ccm Hondě za 1.8 l/100 km (1.6 až 1.9) a na 1100 ccm boxeru BMW dlouhodbě za 4.5 l/100 km (4.3 až 4.Cool.
bmw - čt 05 srpen, 2010 18:33
Předmět: Re: spotreba
sparatko napsal:
Ja mam VT 750 , jazdím klideček 60% mesto cca 60-70 Km/ hod,40% vonku90- 110 kmKM / hod spotreba okolo 4,5 kamoš čo ma vstrekovane 4 L. Ale keď jazdíš divoko aj 150 je to aj 6- 7 l. !!! 3l čo píšu je nereálne !!! Leda že ideš rovno po diaľnici stále 60 km/hod !!! Šparatko



Sto lidí, sto názorů, navíc tady je dobře vidět, jak je to všechno subjektivní.

Píšeš, že klídeček... ale já si např. ve městě s povolenou rychlostí 50 km/h nepředstavuju jako klídeček jezdit sedmdesátkou - spíš bych se v době radarů za každým rohem stresoval.

A spotřebu 3 litry tady nikdo neuváděl, takže je i zbytečné ji vyvracet.
Ale těch uváděných 3.5 l/100 km je zcela reálných, to je i moje průměrná dlouhodbá spotřeba u dobře zajeté Shadowky VT 750 C, ročník 2006. Lze jet i za 3.3 (mám vyzkušeno), ale to už na to musím trochu myslet a jezdt tzv. na spotřebu. Ale samozřejmě věřím i tomu, že někdo jiný jezdí třeba za 5 litrů i více - je to dle vkusu ( zkušeností a potřeb) každého soudruha :-)
Já obecně ale jezdím, myslím si, celkem úsporně - pro srovnání na 4T jednoválcové 125 ccm Hondě za 1.8 l/100 km (1.6 až 1.9) a na 1100 ccm boxeru BMW dlouhodbě za 4.5 l/100 km (4.3 až 4.Cool.
bmw - čt 05 srpen, 2010 18:34
Předmět: Re: spotreba
sparatko napsal:
Ja mam VT 750 , jazdím klideček 60% mesto cca 60-70 Km/ hod,40% vonku90- 110 kmKM / hod spotreba okolo 4,5 kamoš čo ma vstrekovane 4 L. Ale keď jazdíš divoko aj 150 je to aj 6- 7 l. !!! 3l čo píšu je nereálne !!! Leda že ideš rovno po diaľnici stále 60 km/hod !!! Šparatko



Sto lidí, sto názorů, navíc tady je dobře vidět, jak je to všechno subjektivní.

Píšeš, že klídeček... ale já si např. ve městě s povolenou rychlostí 50 km/h nepředstavuju jako klídeček jezdit sedmdesátkou - spíš bych se v době radarů za každým rohem stresoval.

A spotřebu 3 litry tady nikdo neuváděl, takže je i zbytečné ji vyvracet.
Ale těch uváděných 3.5 l/100 km je zcela reálných, to je i moje průměrná dlouhodbá spotřeba u dobře zajeté Shadowky VT 750 C, ročník 2006. Lze jet i za 3.3 (mám vyzkušeno), ale to už na to musím trochu myslet a jezdt tzv. na spotřebu. Ale samozřejmě věřím i tomu, že někdo jiný jezdí třeba za 5 litrů i více - je to dle vkusu ( zkušeností a potřeb) každého soudruha :-)
Já obecně ale jezdím, myslím si, celkem úsporně - pro srovnání na 4T jednoválcové 125 ccm Hondě za 1.8 l/100 km (1.6 až 1.9) a na 1100 ccm boxeru BMW dlouhodbě za 4.5 l/100 km (4.3 až 4.Cool.
Martin_s - čt 05 srpen, 2010 18:52
Předmět:
nejdu pod 5l/100km supr

a to jezdim jako člověk chopper
bmw - čt 05 srpen, 2010 19:12
Předmět:
Omluva za duplictní příspěvky v 18:33 - v tu dobu asi blbnul server, protože se po kliknutí na tlačítko Odeslat příspěvek zdánlvě nic nedělo. Po určté době jsem tedy kliknul podruhé, ale zase mrtvo. Počkal jsem ještě asi další minutu a pokusil jsem se o odeslání potřetí - v tu dobu jiné servery fungovaly ale SHOC měl nějaké problémy. Přesto ještě jednu omluva i z mé strany.
Anonymous - út 17 srpen, 2010 10:25
Předmět:
 
Ještě snad jedno statistické polínko přiložím - ode mne už poslední, neb jsem v neděli svoji Shadowku prodal, a věřím, že do dobrých rukou.
S novým majitelem jsme mj. procházeli i mé záznamy z palubního deníku včetně souvisejících paragonů z benzínky, a toto je poslední údaj o spotřebě:

Od posledního dotankování ujeto 361 km, kdy bylo nutno přepnout na rezervu.
Poté, po přepnutí na rezervu a po ujetí dalších 27 km k "mé" obvyklé benzínové čerpací stanici bylo po ujetí celkem 388 km od posledního tankování dotankováno 12.62 litru N95 - a to opět standardně až po hrdlo, motorka samozřejmě ve svislé poloze (ne na bočním stojanu), ke konci (poslední cca 1-2 litry) opakovaným velmi pomalým "dokapáváním" a za občasného zakývání motorkou (vzduch z nádrže pryč).

Spotřeba (jak se nakonec ukázalo, byla to moje poslední) při téměř výlučně kochacích sólo jízdách tedy činila (12.62/388) x 100 = 3.25 l / 100km.

Pro pořádek - jedná se (podle mého názoru) o dobře zajetou Hondu Shadow VT 750 C s najetými pouhými 18 tisíci km, rok výroby 2006, tedy s kardanem a ještě stále s karburátorem (ne se vstřikama). Výhodu toho karbecu u takovéhoto klasického stroje s nízkým litrovým výkonem nízkoobrátkového Véčkového motoru bych viděl v absenci další elektroniky a mechaniky nutné u vstřiků a v prakticky libovolně dlouhé životnosti (opravitelnosti na koleně i po desítkách let) a v plynulosti chodu motoru ve všech jeho režimech - přechody ze záběru do utlumení a naopak z volnoběhu do záběru jsou oproti vstřikům naprosto plynulé, bez cuknutí.
 
bmw - út 17 srpen, 2010 10:34
Předmět:
 
Autorem předchozího příspěvku z 16.8.2010 v 10:25 jsem já (bmw) - od mého přihlášení (zalogování) asi uběhla delší doba a nevšimnul jsem si, že už nejsem přihlášen. Ale mohlo mě to trknout, když to po mně při odesílání příspěvku chtělo zadat bezpečnostní (antispamovací) kód, který normálně u přihlášeného přispěvatele není vyžadován...
 
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB