Shadow Owners Club

VT 600 - Svíčky VT 600 čištění

bari - po 16 březen, 2009 12:13
Předmět: Svíčky VT 600 čištění
Zdravím majitele VT 600, hlavně ty šikovnější. Můžete mi poradit jak se vymontují k vyčištění svíčky k VT 600, co mám všechno odmontovat?

Díky za pomoc, Bari.
Taťka - po 16 březen, 2009 14:34
Předmět:
Pokud jsi už někdy nějaký svíce měnil, tak není co řešit. Sundáš fajfky (levá přední a pravá zadní mají takový těsnící talířek a jdou ztuha) a vyšroubuješ svíčky (jde to i klíčem na svíčky z výbavy motorky). Že budou čtyři určitě víš. Čistit opatrně dráťákem, upravit vzdálenost kontaktů na 0,8 až 0,9 mm. Při zpětný montáži použitých utáhnout rukou nadoraz a pak 15 st, ne moc " na krev". Není se čeho bát...
bari - út 17 březen, 2009 09:37
Předmět:
Taťko díky, raději jsem se zeptal. Motka je mi drahá Smile Smile , vždyť víš sám.

Zdravím všechny šediváky. chopper
bari - út 17 březen, 2009 15:59
Předmět:
Chvíli jsem ještě hledal na netu. Už to tady někdo publikoval, tak jen pro usnadnění majitelů VT 600 dílenský manuál ke stažení (39 MB) : http://www.k1400.cz/chopper.htm

Smile
Pepa - st 18 březen, 2009 18:41
Předmět:
Ahoj pánové,
svíčky se v řádném případě nečistí drátěným kartáčem. Tak akorát závit
a nebo vnější elektrodu z venku, ale kvůli tomu to asi nikdo nerozebírá. Pokud se čistí tak výhradně pískováním. Jinak je nejlepší po 10 000 km je uložit do kulatého šanonu v rohu garáže a namontovat nové.
Pepa H.
Jára Cimrman - st 18 březen, 2009 19:41
Předmět:
Pokud mě neklame paměť tak se svíčky pískovaly na dvoutaktech a to po druhé světové válce když nebyli nový k mání. Jinak je možno použít mosazný kartáč a nebo elektrody očistit opatrně třeba nožem a izolátoru se vůbec nedotýkat. Dnešní svíčky vydrží opravdu dlouho a spíš to řešit včasnou výměnou. Stejně má jen dvě možnosti, pálí nebo nepálí a žádný čištění ji život neprodlouží a vyměníš ji podle manuálu dřív než ti doslouží. Shocked M.P.
Petr - st 18 březen, 2009 20:04
Předmět:
mám to zažité jako Míla. Ona zažitá praxe různých generací a různých zájmových skupin bude asi jiná.

Když jsem se hrabal v motorech ve většim tak se svíčky vypalovaly, smirkovaly, kartáčovaly, nastavovaly se vzdálenosti kontaktů a u některých měnily i odrušovací odpory. Jak píšu jiný kraj jiný mrav. Hlavně fakt bacha na ten izolant ať si tam neuděláš vodivý spoj
NAVI - st 18 březen, 2009 20:58
Předmět:
Já čistím vzduchovou pískovačkou, mám ji ještě po dědovi, ale po 8000 tis. sem je měnil a letos to udělám znovu. hell
Pepa - st 18 březen, 2009 21:07
Předmět:
Chlapi,
není to jiný kraj jiný mrav. Pracuji v oboru zapalovacích systémů a jejich diagnostiky teprve 25 let. Svíčka je sice špunt do motoru, ale má mnoho vlastností, které nejsou vidět a přesto výrazně ovlivňují startovatelnost motoru, spotřebu paliva a částečně i výkonové parametry zejména v přechodových stavech. Tady nemluvím o zalepené svíčce motoru, který "baští" olej. Životnost svíček je dána jednak jejich konstrukcí a dále provozními podmínkami, kterým je vystavena. Pokud Vám tedy mohu doporučit pro 4 dobé karburátorové motory vyměňte ji po max. 15000 km. A to nekecám i když to píšu spisovně ... Very Happy
Pepa H
Jára Cimrman - čt 19 březen, 2009 00:19
Předmět:
Já netvrdím Pepo o nikom že něčemu nerozumí a ani bych si to vůdči nikomu nedovolil, jen prostě považuji pískování dnešních svíček v roce 09 trochu za přežitek, asi tak jako kdybych scháněl ševce aby mi podrazil gumovky. Čusky Very Happy M.P.
Pepa - čt 19 březen, 2009 21:25
Předmět:
Mílo souhlasím,
pískování nikdy nedostne svíčku do původního stavu. Výměna je správné řešení.
Pepa H
Standa - st 29 duben, 2009 13:00
Předmět: svíčky
...máme sice už konec dubna a poslední příspěvek na toto téma byl v březnu Ale na vyndání svíčky z kráteru hlavy,jsem měl malou vychytávku:Na svařovacím drátu navařenou trubičku s 4kou závitem. Celej ten bazmek se našroubje na konec svíčky,pak ji trubkáčem povolit a za drát vytáhnout. No a stejnej postup při montáži nové. Kdo ji někdy měnil ,tak takového jednoduchého pomocníka ocení.
bari - čt 30 duben, 2009 12:19
Předmět:
Díky pánové za tipy a rady, svíčky jsou již vyčištěné a nové koupené. V origo nářadí je svíškový klíč, dlouhý s úchytem pro kontakt.špičku svíčky, takže se i dobře vytahuje a vrací zpátky. Teď mě spíš začíná strašit přední pneu - 100/90 -19, stojí v hondě bratru 3500. Dá se stím dělat něco jiného než zaplatit tuhle pecku ?
Ahoj vespolek, hezké poježdění všem. Smile
Simox - čt 30 duben, 2009 16:17
Předmět:
Samozřejmě že se dá vždyť máš internet :

Seznam.cz
zadej pneu 100/90 r19 a vybírej si z obchodů které jí maj............

Jinak toho tady bylo o gumách už dost napsáno.
Mako - pá 01 květen, 2009 12:18
Předmět:
Ahoj.
Svíce mám nové každých 6000km pří prohlídce. Montáž je snadná, ale potřebuje trochu zručnosti (ale né moc), není tam moc místa. Jen si dejte pozor, aby jste nešroubovali přez závit.
BEECH - po 04 květen, 2009 14:27
Předmět:
bari napsal:
Díky pánové za tipy a rady, svíčky jsou již vyčištěné a nové koupené. V origo nářadí je svíškový klíč, dlouhý s úchytem pro kontakt.špičku svíčky, takže se i dobře vytahuje a vrací zpátky. Teď mě spíš začíná strašit přední pneu - 100/90 -19, stojí v hondě bratru 3500. Dá se stím dělat něco jiného než zaplatit tuhle pecku ?
Ahoj vespolek, hezké poježdění všem. Smile

tak trochu k těm pneu- to je 1 z věcí, na kterých bys neměl šetřit- to je základní věc o ploše zhruba 50 cm čtverečních, které tě drží na silnici, zásadně bych koupil jen novou a ještě koukám na datum výroby- jestli je stará 6 měsícú nebo 8 nehraje velkou roli,ale třebaže nová a stará třeba 3 roky je už špatně ( i když bude se slevou), někdy se vyplatí si zajet do Reichu Enjoy
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB