Shadow Owners Club

VT 600 - kompozice v oleji

Anonymous - st 29 duben, 2009 16:09
Předmět: kompozice v oleji
nazdárek....nemáte někdo zkušenost stim, že když ste měnily olej tak ste v něm viděly pak kompozici (ocelový pilinky) ? já to tam měl :-(
BEECH - st 29 duben, 2009 16:38
Předmět:
ano občas to může být, zvláště při zajíždění nové motky, proto se taky dělají vypouštěcí šrouby s magnetem ( příslušenství), které tyto jemné pilinky udrží, tak aby se nic nestalo válcúm a nezanesl se filtr
Anonymous - st 29 duben, 2009 17:03
Předmět:
ja prave jak ho menil tak nevim jestli naky nekaply z filtru do ty bandasky kdyz se vypoustel olej....ja na ni mam najeto 17 000
Qvido - st 29 duben, 2009 18:33
Předmět:
to je snad jedno, starej olej stejně zlikviduješ a do nového se ti bordel dostat nemůže
Anonymous - st 29 duben, 2009 22:27
Předmět:
Jestli tam máš po sedmnácti tis. ujetých km špony, tak máš někde něco špatně.. Sad
Monkey
Saints - čt 30 duben, 2009 09:37
Předmět:
Robil si predtym daky servisny zasah napr. pri 14 tis 16 tis ?
Nemohlo tam nieco spadnut pri rozoberani krytu na motore?
Moto mas este v zaruke?
Olej si predtym kedy naposledy menil? pri 2000, a potom pri 17 000
Motok nehuci inac? nesprava sa inac....

Treba napisat viac informacii, takto sa to neda zistit....


Ak tych piliniek je moc narp. za nechet ... tak to daj cim skor pozret aby sa na moto este nieco viac nepokazilo. Ale asi sa to bude dost tazko zistovat.
Anonymous - čt 30 duben, 2009 10:27
Předmět:
olej jsem menil naposledy pri 14 000km myslim....jinak to nebylo nikdy servisovany ale nevim jestli nejde jen o normalni opotrebeni motoru....jinak nikde nic nehuci a v zaruce to neni...zase to ma najeto malo tak si to treba jeste porad seda...fakt nevim...pilinky byly jen tecky jako od tuzky a pak par vetsich asi 5mm car
Simox - čt 30 duben, 2009 10:34
Předmět:
Magnet na výpušťáku je proto aby tě trklo že je něco špatně když ho vyndáš obalenej šponama. Do filtru se většinou nedíváš, protože bejvá uzavřenej.

Pepista: A díval ses do filtru ?
Anonymous - čt 30 duben, 2009 13:54
Předmět:
...pilinky byly jen tecky jako od tuzky a pak par vetsich asi 5mm car ????


Co znamená 5 mm car? V každém případě je to špatně mít tečky... Máš mezí výměnou jaký interval a co do toho leješ. Co se dílenského zpracování dílů týká, je to kvalita a ta si vyžaduje kvalitní maziva. Jestli máš stříbrné šupinky, může tě opouštět některé ložisko... mám s tím své zkušenosti. jak máš krasavici dlouho, a kdo co na ní měnil před tebou..??

Monkey
Anonymous - čt 30 duben, 2009 14:07
Předmět:
mam ji pres dva roky a je to stribrny...5mm dlouhy spony vis( 5mm cara)
Grizzly - čt 30 duben, 2009 14:28
Předmět:
5 mm špony to je kamaráde vážnej problém , buď ve válcích nebo na klice, vsadil bych na válce. Podle mě je třeba zkontrolovat tlak oleje v mazací soustavě, a kouknout do válců., já vím je to děsná představa na začátku sezony rozebrat motor, špony znamenají zadírání, tak že spíš dřív než později ti v tom zarachotí a zůstaneš stát a může na Tebe taky koukat ojnice z motoru. Až se to švihne tak nezapomeň na bleskovou levačku na spojce jinak jdeš na 100 % na držku a následky radši nedomýšlet. nene
Anonymous - čt 30 duben, 2009 14:51
Předmět:
no ne vsechny byly tak dlouhy....ale naka tam byla....nekdo rika ze je to normalni opotrebeni ale nevim....zrovna na huby na tom jit nepotrebuju na motorce to neni prdel
Simox - čt 30 duben, 2009 16:13
Předmět:
A ví ten někdo co jsi tam našel ??
Špony v oleji nejsou normální opotřebení. Vznikaj tim že se ti tam něco o něco hobluje. Jestli jsi měnil olej před 3000km tak to nemůže bejt provozní a hodně rychle to začni řešit, protože všechno kudy teče olej je životně důležitý pro chod motoru. Kdyby se ti nějak kousnul, tak to bude o HODNĚ dražší. Třeba taky na odpis. Ale dost strašení.
John Deer - čt 30 duben, 2009 21:18
Předmět: Infarkt
Ahoj, bohužel jsem si všiml tématu asi pozdě Sad Pokud by jsi ty větší "cáry" špon ještě měl, profík znich ledacos vyčte jako kartářka z křišťálové koule. (Střeva) motoru se skládají z mnoha různých materiálů, slitin a kovů , zcela odlišné vodivosti (magnetizmu) Po prozkoumání udělátky se dá s velkou pravděpodobností určit "VO CO DE" Help Ozubená kola převodovky, synchrony,lágry,pístní kroužky, vložky válců, atd.... jsou ze scela odlišných materiálů, pokud by šlo poze o ty mikro (drobky) vše OK , od toho tam ten magnet a hlavně filtr je. FILTR !! nevyhozený je rozuzlením ! Pokud se něco většího zachytilo i na magnetu, bude filtr Pandořinou skříňkou ! Rozříznout (tak aby se ani smítko) nedostalo k zachycenému sajrajtu a ZKOUMAT. Po vyhodnocení řešit. Pro inspiraci Embarassed a hlavně Psychickou podporu zasílám své postaktuální foto. Jíž JEZDÍM !! chopper song oprava 17.600.- Surprised
Anonymous - pá 01 květen, 2009 15:37
Předmět:
tak filtr jsem rozebral a nic v nem neni za sajrajt ani hnusy...
BEECH - po 04 květen, 2009 14:20
Předmět:
Rozhodně to neber na lehkou váhu, magnetický šroub se dává hlavně proto, že během zajíždění nové motorky si motor "sedá"- mikronerovnosti se uhlazují a z toho mohou vzniknout takové drobné pilinky- ale to jen v rozmezí tak do 5 tis. km, pak už taky ne, pokud jsi našel něco 5mm= urychleně zjistit co je špatně ( jinak řečeno, čím déle to necháš, tím to bude dražší). Enjoy
Anonymous - po 04 květen, 2009 16:51
Předmět:
no ja tam magneticky sroub vubec nemam hlavne....ale ten chlap co to mel predemnou na tom pak ctyri roky jezdil jen na technickou takze mam motor opravdu zachovalej tak co ja vim treba si to porad seda....nebo se mohlo stat ze nekde jsem spatne zaradil....ze by to mohlo bejt ze je potreba seridit ventily je asi blbost co?
Mako - po 04 květen, 2009 17:08
Předmět:
Co jen nalej novej olej a po ujetí tak 1000-1500km(za neustálé pohotovosti) ho vypustit a řádně prohlédnout. Co ostatní na to???
Ten před Tebou mohl být šmudla, spořič a neměnič - nezáleží na pořadí. I to se bohužel stává.
Jinak vše co se tady píše je pravdou a souhlas.
John Deer - po 04 květen, 2009 17:34
Předmět:
Vše je opradu trochu divné Sad špony v motoru filtr čistý mad opravdu nejschůdnější cesta bude, ta výměna oleje, nejlépe motor propláchnout (libovlným,novým, motorovým olejem) co "kámoš" sehnal cca 60-80 Kč za litr Smile ujet max- 1-2 km a zahřátý vypustit. Pak dát nový a opatrně něco najezdit . Znova zatepla vypustit a Zkoumat Shocked Shocked Není li magnet na zátce nope použít ze školní tabule. Promíchat-netřepat, a zkoumat !
Jára Cimrman - po 04 květen, 2009 20:21
Předmět:
Pepisto už zde bylo vše napsáno ale nádoba do které jste vypouštěli olej byla čistá nebo se do ni vypouští už leta a najednou si někdo něčeho všiml. Co tam vlastně bylo za olej? Znám jednoho co jezdil na hydrauliku a Škoda to přežila ale byl zadarmo Shocked Odepiš. M.P.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB