Shadow Owners Club

Technika - baterka na vt 750

Kasprik Michal - st 24 červen, 2009 12:51
Předmět: baterka na vt 750
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit mám problém s baterkou na Shadow Spirit VT 750 rok 2007. Motku mám 2 roky baterka je úplně hin je to gelovka. Byl jsem se zeptat ve Vartě a baterii vhodnou pro mě stojí 2900,- ale je problém že neví kdy bude jsou prý problémy s dodávkami. Pak mi nabídl baterii Yuasa ta však stojí 4300,-, to se mi už zdá hodně. Nevíte o něčem jiném třeba jiná značka. Díky Michal
Honza_C - st 24 červen, 2009 13:11
Předmět: Baterie VT 750
Ahoj. Podívej se sem. Tady je snad všechno skladem...
http://www.battery.cz/motobaterie/?filter%5Brange-kapacitaah10h-15-20%5D=8&kapacitaah-text=&filter%5Btyp%5D=0&filter%5Bnapetiv%5D=5&manuString=
Anonymous - st 24 červen, 2009 13:32
Předmět:
koukni SEM nebo SEM ceny jsou víc než slušný a to druhý je dokonce YUASA. Týša
Jára Cimrman - st 24 červen, 2009 18:48
Předmět:
AM Trade dobrý poměrně levný a fungujou Very Happy M.P.
Anonymous - čt 25 červen, 2009 13:22
Předmět:
Praha DK Moto, byterie skladem a gelovku neřeš, motorka má pořád být na kolech!!! ( do VT 500 jsem platil 560,-Kč - pro zajímavost )
Monkey
Kasprik Michal - čt 02 červenec, 2009 23:15
Předmět:
Díky všem sehnal jsem Vartu gelovku za 2944,-.
Musela to být gelovka protože normální baterka která by měla stejný startovací výkon by byla o hodně větší a nevlezla by se do kaslíku
Honza P - pá 03 červenec, 2009 20:59
Předmět:
Ahoj, měl jsem taky problem s baterkou a koupil jsem ji u nás , platil jsem 1950,- kč , je to rok, originál YUASA gelovka. chopper
sparatko - so 23 leden, 2010 21:07
Předmět: bateria
skus BANER , ale gelova je špička,, YUASA ne je taka dráha ako uvádzaš, pozri Micronix Bratislava p. Koniarik 00421 2 53414270. Peter Tham
fata - ne 07 březen, 2010 13:07
Předmět: Re: bateria
Já koupil baterku 12v 14Ah GEL značka UNIBAT u firmy: Baterie Stabat pod zahrady 242 Uherské hradiště a stála mě 1583,-. uvidíme jak dlouho bude šlapat.
fata - út 26 duben, 2011 19:22
Předmět: Re: bateria
fata napsal:
Já koupil baterku 12v 14Ah GEL značka UNIBAT u firmy: Baterie Stabat pod zahrady 242 Uherské hradiště a stála mě 1583,-. uvidíme jak dlouho bude šlapat.
Tak UŽ DOŠLAPALA koupená 13.8.2009. jasná REKLAMACE.
Jára Cimrman - út 26 duben, 2011 23:04
Předmět:
Podobně jsem dopadl s YUYSA ale ta o dva měsíce přežila záruku Sad mad M.P.
Boža - st 27 duben, 2011 09:26
Předmět:
Já nyní reklamuji YUASU - T model. Vydržela rok. Vypadá to, že naši prodejci nakupují do svých obchodů pěknej šunt. To co by nikde ve světě neprošlo, tak se prodává u nás. Tak je to i se žrádlem.
Jára Cimrman - st 27 duben, 2011 11:36
Předmět:
Nejen se žrádlem ale se vším - kurvy mad M.P.
Jerry - st 27 duben, 2011 17:46
Předmět:
Ku.vy ne, těch máme vlastních dost.
nene
sparatko - pá 29 duben, 2011 09:45
Předmět: Baterka
Ja mam v svojej Honde ktoru vlasním 14 rokou original baterku 14 rokou a stale je dobra !!! Posledne 4 roky ju v zime dobíjam OPTIMATE 3 !!! Šparatko
Jára Cimrman - pá 29 duben, 2011 10:02
Předmět:
A to je právě wono, fabrika tam žádnej šunt nedá ale prodejci náhradních dílů i značkovejch koupí to nejlevnější co jde vůbec někde vyšmelit a pak to s bídou přežije záruku. Snad by bylo lepší koupit baterku v Německu ale co potom kdyby to člověk potřeboval reklamovat mad mad mad M.P.
BEECH - pá 29 duben, 2011 14:13
Předmět:
Já kupoval baterku u Luise, asi 2 roky to je a tuším stála 54 Euro, odebererou i od vás tu starou- v ceně. Enjoy
fata - čt 19 květen, 2011 09:33
Předmět:
Tak a nová baterka (ytx14-BS 4ride prý yuasa) je doma za pouhých 898kč i spoštou kdo ví jak dlouho poslouží... co jsem slyšel jaké jsou problémy s reklamací gelovek tak koupím tu nejlevnější a když odejde a reklamaci neuznají tak mě to nebude tolik srát. Enjoy
Jerry - so 21 květen, 2011 17:35
Předmět:
Zapoměli jsme s Hankou na VT600 asi čtrnáct dní zapnutý klíček a baterie měla pouhých 0,5V.
Brick wall
Takže jsem kupoval novou, vzal jsem YUASA YTX9BS, 12V 8Ah za 1092,- přímo v Hondě.
Uvidíme.
Question
Jára Cimrman - so 21 květen, 2011 23:03
Předmět:
Jerry, i když jsi ji úplně vybil tak by se měla nechat zase znova nabít, tedy jestli už nebyla hodně stará mad M.P.
Jerry - ne 22 květen, 2011 08:55
Předmět:
Nabíječka to nebrala, ani Optimate, ani z Lidlu. Tak jsem paralerně zapojil baterii z auta. Po nabytí tohohle celku, jsem dal ještě nabíjet samotnou baterku z motky a po nabytí se ozývalo ze startéru jen trrrrrrrrr. Znouvu nabyl a opět stejný výsledek. Zástupce samotného pana Hondy mi pak tvrdil, že tyhle bezudržbové baterie mají mřížku ne na stojato, ale na ležeto a při poklesu na 5V dochází k nevratným změnám důsledkem sedání nečistot či čeho.

Motorka, i když nemá ujeto ani 20000km je z 92 roku a máme ji tři roky. Před tím delší dobu stála v Něměcku. Baterii jsme za dobu co ji máme neměnili.
Jára Cimrman - ne 22 květen, 2011 09:40
Předmět:
No tak to se nedá nic dělat, dříve jsme úplně vybytou baterku bez problému nabily ale když je kaput Embarassed M.P.
Kasprik Michal - po 23 květen, 2011 07:52
Předmět:
Takže Varta koupená v červenci 2009 mi opět odešla, šel jsem ji reklamovat a zdělili mi že baterku jsem si zničil sám. Přitom jsem ji nenechal vybít nabíjel jsem ji nabíječkou na gelovky pomalým nabíjením byla vytáhla z motorky v teple přesně tak jak mi řekli že se mám k ní chovat. Tak mě to zase stálo 2950,- za novou, tak už šetřím na další za rok a půl mad
Jerry - po 23 květen, 2011 08:34
Předmět:
Proto jsem to zkusil přímo u Hondy, uvidíme.
Už jsem i přemýšlel koupit baterku v německu, ale jet jen pro ni je asi blbost.
Jára Cimrman - po 23 květen, 2011 09:23
Předmět:
Všechny výrobky který v součastná době kupujeme jsou snad tak wojebaný že víc to už nejde, jedině že by to přestaly vyrábět. Já koupil JTM a točí jak blázen, to jsem u žádné předchzí "značkové" baterky nezažil, teď jde o to jak dlouho Sad mad Embarassed Kurvy. M.P.
Hammer - po 23 květen, 2011 11:53
Předmět:
po roce mi odešla taky baterka. Kupuju novou pokud chci vyrazit na sraz.
Týša - po 23 květen, 2011 12:20
Předmět:
Z toho všeho vyplývá,že gelovky asi nejsou pro naše moto stavěný Sad
Jára Cimrman - po 23 květen, 2011 12:29
Předmět:
Týšo, z toho všeho vyplývá že baterky u nás stojí za Surprised Surprised Surprised M.P.
Jára Cimrman - po 23 květen, 2011 12:29
Předmět:
Týšo, z toho všeho vyplývá že baterky u nás stojí za Surprised Surprised Surprised M.P.
Jára Cimrman - po 23 květen, 2011 12:30
Předmět:
Omlouvám se skočilo mi to tam dvakrát Shocked mad M.P.
Libor600 - po 23 květen, 2011 19:44
Předmět:
Cool aby jsme nedopadli jako Marty. Než jsme vyjeli na Pasohlávky tak jsme ho museli i roztlačit. V Iron Moto si musel koupit novou baterii. Měřením se ukázalo že mu to málo dobíji,takže je možné že baterku měnil předčasně. Koupil jsem měřící přístroj,který snadno stav dobijecího proudu ukáže. Vemu ho na sraz a kdo bude mit zájem,tak jednoduchým testem bude vidét co a jak. Shocked
Petr.VF - po 23 květen, 2011 21:07
Předmět:
kámoš má na XJ měřič dobíjecího proudu. Je ošklivej, ale funkční. Možná by se dal sehnat i hezkej chromovanej. Měří pořád, takže víš na čem jseš.

Jinak jestli to nebude tím, že tam má Márty tři Surprised světel houkaček a jinejch elektrickejch serepetiček Laughing Laughing Laughing Laughing
Petr.VF - po 23 květen, 2011 21:12
Předmět:
Našel jsem docela i pěkný

A těm co maj hodně žroutů energie by se to vyplatilo

http://www.motoveteran-anglicke-repliky.cz/elektrika/ampermetr
Marty - po 23 květen, 2011 23:27
Předmět:
Petr.VF napsal:
kámoš má na XJ měřič dobíjecího proudu. Je ošklivej, ale funkční. Možná by se dal sehnat i hezkej chromovanej. Měří pořád, takže víš na čem jseš.

Jinak jestli to nebude tím, že tam má Márty tři Surprised světel houkaček a jinejch elektrickejch serepetiček Laughing Laughing Laughing Laughing


NO, NO, NO... Very Happy Very Happy Razz zas tolik tam toho neni. Ale generátor místo Pávika..., kdo ví. Razz Razz
Týša - út 24 květen, 2011 06:25
Předmět:
Já používám Tenhle měřič a jsem spokojenej Very Happy
Jerry - út 24 květen, 2011 07:28
Předmět:
To Petr.VF: Ještě by to chtělo nějaký hrnec, v tomhle případě spíš hrníček, do kterého by se to celé usadilo.
Dělat díru třeba do kastlíku se mi nechce.
Think
Petr.VF - út 24 květen, 2011 08:00
Předmět:
asi by se to dalo řešit obalama co se prodávají na přídavné otačkoměry. Něco nechat vyrobit z antikora.
Jinak ten diodovej jak má Týša jde prsknout na řídítka rovnou.
Boža - út 24 květen, 2011 16:55
Předmět:
Když jste u tohoto tématu: Na volnoběh mi to dobíjí 13,6 V , kdy ž přidám a rozsvítím světla a blinkry - tak 12,4. Reklamoval jsem baterku, protože jsem si myslel, že je hotová. Zůstal jsem bez šťávy. Co to může být? Regulátor dobíjení, alternátor - spodní vinutí? Či co. Při rozsvícených světlech, když přidám, tak poklesne intenzita světla. Help me, bombometers...... ( Hlava 22- Yosarien)
Jára Cimrman - út 24 květen, 2011 17:01
Předmět:
Já to mám to samý, na volnoběh mi světlo svítí vic než při vyšších otáčkách ale jaké je napětí na baterce jsem tedy ještě neměříl. Až se k tomu dostanu dám zprávu Shocked M.P.
Libor600 - út 24 květen, 2011 19:36
Předmět:
Cool po zkušenosti v Iron Motoru. Na volnoběh. 13.6V- na lehce zvýšené otáčky to má dávat 14V. Příčinu stanovil ten mechanik na špatný regulátor dobijení. Shocked
Jára Cimrman - út 24 květen, 2011 19:53
Předmět:
Tak proměřeno ná volnoběh po nastartování 14.2 V a při otáčkách 13.8 V ale po asi tak pěti minutách to znamená že už to zčástí dobilo baterku na volnoběh kleslo napětí na 13.9 a v otáčkách 13.6 V. Při zapnutých světlech napětí pokleslo o 0,15 až 0,2 V. Až pojedu nějakou delší cestu tak schválně změřím napětí při dobité baterii. Embarassed M.P.
Týša - út 24 květen, 2011 22:30
Předmět:
Boža napsal:
Když jste u tohoto tématu: Na volnoběh mi to dobíjí 13,6 V , kdy ž přidám a rozsvítím světla a blinkry - tak 12,4. Reklamoval jsem baterku, protože jsem si myslel, že je hotová. Zůstal jsem bez šťávy. Co to může být? Regulátor dobíjení, alternátor - spodní vinutí? Či co. Při rozsvícených světlech, když přidám, tak poklesne intenzita světla. Help me, bombometers...... ( Hlava 22- Yosarien)


Božo, já mám volnoběh 13,6V, při otáčkách 12,8-12,9V... U jedenáctek z USA je to takto údajně normální - vrtalo mi to hlavou,asi jsem malinko paranoidní,tak jsem hledal jsem všude možně....
Zkus se podívat na konektory od regulátoru a altíku,třeba tam bude jen nějakej přechoďák - trocha kontaktolu a vyčištění by to mohlo spravit.....
Jinak Lazil měl tuším článek z ČMN a tam bylo napsáno: Pokud je po cca 30 min po vypnutí motoru na baterii napětí vyšší než 12,5V,pak je dobíjení v pořádku...
Jára Cimrman - út 24 květen, 2011 22:43
Předmět:
Jak píše Týša, moc nevěřím tomu že by třeba regulátor začal měnit hodnoty dobíjení a nejdříve bych hledal v konektorech, přeci jen tam nějaký ten Ampér teče a muže být někde přechoďák Embarassed M.P.
Jerry - st 25 květen, 2011 08:18
Předmět:
Před nedávnem měl jeden náš kolega problém se startováním a byl to konektor u relátka.
Když jsem měnil baterii u Hančiny šestistovky, podíval jsem se cvičně na konektoty rgulátoru a u toho prvního to byl pěkný humáč.
Tak jsem si vzpoměl, jak měl Mako na šestistovce u regulátoru uhnilé dráty.
Think
Honza_C - st 25 květen, 2011 10:32
Předmět:
Jerry napsal:
Před nedávnem měl jeden náš kolega problém se startováním a byl to konektor u relátka.
Když jsem měnil baterii u Hančiny šestistovky, podíval jsem se cvičně na konektoty rgulátoru a u toho prvního to byl pěkný humáč.
Tak jsem si vzpoměl, jak měl Mako na šestistovce u regulátoru uhnilé dráty.
Think


Před nedávnem...bylo ve čtvrtek cestou na VROC. Třeba se to (doufám že NE) bude někdy někomu hodit, tak detailní popis:
1. Vždycky - zatím všechno v naprostý pohodě. Nastartuju. Jedu. Zastávka u Dudlyho (VROC), Kawa, káva... Sednu a nenastartuju. ANI ŤUK DOSLOVA
2.Pojistka - vypálená = výměna. Několikrát.....10x 20x pokus a tlačítko startéru je najednou "bez pružinky = nevrací se.
3. Následuje rozborka domečku s tlačítkem...proudy jsou přítomný, ale zjišťuju, že se kabely od tlačítka dost hřejou...
4. Pod sedlo a úplná deaktivace alarmu a najednou to běží a záhada je vyřešena!!!?????????????
5. Cestou kafe, cígo a jedem. Jenže nejedem.... Pár pokusů o start a najednou to chytá.... To se opakuje naprosto nepravidelně.
6. V pátek od rána radši piju jen pivo (ikdyž s VROC je to dost problém...) aby zbylo aspoň trošku rozumu na opravu...
7. Čekám na Jerry s heslem víc hlav víc..... s provedenou přípravou na demontáž startéru (měl jsem pocit, že je kouslej) Už se na to chystáme, když Jerry prohlásí: Počkej: vemem to ještě jednou od žačátku až nakonec. Od baterky přez...až ke startéru.
A BYLO TO. KONTAKTY NA RELÁTKU. STAČILO POHNOU.....

Poučení:
VŽDY PROHLÍDNOUT CELOU TRASU KABELŮ A VŠECHNY KONTAKTY!!!!!!!
ZBAVIT SE UTKVĚLÝ PŘEDSTAVY A PŘESVĚDČENÍ, ŽE TA CHYBA JE URČITĚ TOHLE NEBO .... Nejlépe pohledem zvenku = někdo, kdo ví, ale je u řešení nový.
P.S. Tlačítko bez pružinky = vyhřátý tak, že je z něho normální kus drátu. Již opraveno za pomocí pérka z propisky

Toť vše.
fata - so 04 červen, 2011 07:44
Předmět:
Ahoj pánové a dámy tak baterku jsem odvezl do obchodu kde jsem ji koupil a vyreklamoval. Včera mi paní volala a řekla mi že jsem si tu baterku zničil sám že jsem ji nechal dlouho vybitou atd atd a že mi peníze nevráti ani mi nedají žádnou náhradu. Je to normální?
Jerry - so 04 červen, 2011 08:53
Předmět:
To by mě zajímalo jak na to přišli. Normální bateriová mafie.
Jára Cimrman - ne 05 červen, 2011 17:58
Předmět:
Potřebovali by tou baterkou vždycky dostat po palici aby se jí tam rosvítílo. Jsou to kurvy mad mad mad M.P.
fata - ne 05 červen, 2011 19:23
Předmět:
MILOSLAV POHL napsal:
Potřebovali by tou baterkou vždycky dostat po palici aby se jí tam rosvítílo. Jsou to kurvy mad mad mad M.P.

Ještě že nebydlím blíže taky bach jim tu baterku vrátil přes zavřené okno. takže baterky UNIBAT nebrat
Jára Cimrman - po 06 červen, 2011 00:29
Předmět:
Tak že ti vydržela přes rok, to je velkej smutek z kvality zboží Sad M.P.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB