VT 600 - Dobíjení Mako - út 21 červenec, 2009 21:50 Předmět: Dobíjení
Jednoho dne (dnes 21.7.) jsem jel od někud - někam (Praha - Doksy). Od Mělníka Klepna (VT 600) střílela do výfuku a nechtěla táhnout.
První myšlenka byla: špatný benál, tam už jezdit nebudu!!!
Střelba se stupňovala až v Dubé Klepna umřela na dobro.
Co dál??? Na startér nereguje, na roztačení též ne. To je baterkou!! (rada od přítele-mechanika na telefonu).
Pomoc vyhledána v dílnách-servisu ČSAD ve formě nabíječky a ochotných lidí (mimochodem, za těch pár minut mám už dost těch závodníků na silničních motorkách ). Pomohlo to, startuje a běží. Takže baterka, ale vždyť je rok stará!?!?!
Domů jsem dojel bez zbytečné spotřeby toliko potřebných voltů (brzdové světlo, blinkry, skoro po celou dobu na parkovačku a případně úplně bez světel).
Co dál???
Kontrola všech spojů!!!
A hle zde je problém: regulátor nabíjení!! (viz foto.) za roky používání upadnou dráty a nenapadne je to dát vědět !!! Mrchy !!!
Oprava: 1)propojení "čokoládou", nebo 2) propájení cínem (má volba)
Toť vše, Klepna zase vesele vrčí a Vám přeji hodně šťastných kilometrů!!! Mako Petr - út 21 červenec, 2009 21:59 Předmět:
Kdo má pojistky námi předepsané, tomu se při zkratu nic nestane; kdo si tam nastrká hřebíky, vyhoří a začne od píky...
Mako vypadá to že to nevyhořelo jen tak "roky používání", myslím že to bude mít nějaké vlastní důvody... Mako - út 21 červenec, 2009 22:06 Předmět:
Pojistky má jaké mají být!! Nejsem "ČUNĚ" a mám ji rád!!!!!!
Na nový regulátor prý už má nárok (je to spotřební zboží???) a kde se co stalo nechápu, prostě se to stalo.
Nemám ani přídavné světla, což je největší problém odchodů regulátoru. Petr - út 21 červenec, 2009 22:13 Předmět:
v lepším případě to udělali přechoďáky v těch kostkách ale taky to mohla načít předcházející "umírající" baterka která brala víc než bylo únosné Mako - út 21 červenec, 2009 22:17 Předmět:
Pravdou je, že první baterka tam byla skoro šest let, než odešla do pryč. Petr - út 21 červenec, 2009 22:28 Předmět:
... pohlídej si ty kontakty, aby se to neopakovalo. Vyměnit shořelý drát mnohdy neznamená opravit příčinu. Aby ti Klepna nevyhořela ... Změř alespoň nabíjecí napětí