Shadow Owners Club

Technika - Dobíjení VT1100

Anonymous - st 02 září, 2009 10:21
Předmět: Dobíjení VT1100
Zdravím odborníky a prosím o radu.
Mám Shadow VT1100 ACE Tourer, r.v. 98, ale nějak brzo mi odešla baterka, proto jsem první šel měřit dobíjení. Při volnoběhu/malých otáčkách dobíjí cca. 12,8 ale ani při vyšších otáčkách se dobíjení nějak moc nezvedne. Kamarádova VT750 C4 dobíjí cca. 14. Má někdo podobnou zkušenost, popř. je 12,8 málo, kde by mohla být závada???

Předem děkuji za pomoc.

Sad
Martin_s - st 02 září, 2009 12:46
Předmět:
nejsem odbronik, ale 12.8 mi přijde fakt málo...
Petr - st 02 září, 2009 13:00
Předmět:
při plné baterce nebo vybité ? svítil jsi nebo vše vypnuté ?
Anonymous - st 02 září, 2009 13:19
Předmět:
No, baterie je nabitá, nová, a svítí světlo a blinkry. Samozřejmě jsem hned zkoušel vše, tzn. i odpojit světlo i blinkry, ale i potom dobíjí jen těsně nad 13, což asi taky moc nestačí???
Petr - st 02 září, 2009 13:28
Předmět:
honda v manuálu VT1100 neuvádí kolik by mělo mít nabíjení
uvádí pouze že max je 15,5V při 5000 ot



jestli se k tomu dostanu tak ti to přesně změřím a napíšu sem.
Jerry - st 02 září, 2009 13:47
Předmět:
Teď to samé řeší Míra. Koupil levnou baterii za cca 1500,-Kč a brzo odešla. Podle mne v jeho případě je to opravdu baterií, protože dělají levné a dražší. Oboje může být klidně od jednoho výrobce, ta levnější je samozřejmě uvnitř ošizená a méně vydrží.
Petr - st 02 září, 2009 13:54
Předmět:
mě jednou baterka vydržela 100km Sad kupovali jsem si jí s Mírou společně.
Anonymous - st 02 září, 2009 14:20
Předmět:
Budu rád za každou informaci...baterie mi odešla po půl roce, ikdyž jsem ji reklamoval, hned mě napadlo dobíjení změřit a těch 12,8 až 13 je ale asi fakt málo...
Taťka - st 02 září, 2009 15:50
Předmět:
Nejde ono při tom nabíjení spíš o ampéry než o volty? Laická otázka...
Petr - st 02 září, 2009 17:08
Předmět:
naměřeno:

na udržovací nabíječce: 12,88V
bez nabíjení a vypnutý klíček: 12,40V pozn. pomalu klesá

volnoběh cca 1000ot: 13,90V
volnoběh a pot. světla: 13,30V

otáčky cca 3000 ot: 13,40V
otáčky cca 3000ot a světla: 13,20V


poznámky:

je normální, že v otáčkách dává menší napětí než ve volnoběhu kdy regulátor nepřesně pracuje a dohání chybějící proudový výkon alternátoru navýšením napětí.

přesnost měření je ovlivněno kolísáním otáček studeného motoru při mém měření a setrvačností dig. voltmetru za 500kč.

VT 1100 C3 téměř nová baterka Tčko na udržovací nabíječce

dobíjecí proud byl nízký, neboť baterka byla předem plně nabitá a startoval jsem jen 3x

měření jsem opakoval 3x se stejným výsledkem
Jára Cimrman - st 02 září, 2009 20:07
Předmět:
Já bych zkontroloval vedení od regulátoru jestli někde není přechoďák. Nedávno to na šestistovce řešil Mako Shocked M.P.
Anonymous - st 02 září, 2009 21:11
Předmět:
Díky za rady, vše vyzkouším...a nevíte kde bych našel alternátor???Nějak ho nemůžu najít...
Petr - st 02 září, 2009 21:22
Předmět:
na levé straně bloku motoru

Image

Image
Jára Cimrman - st 02 září, 2009 21:48
Předmět:
Najdi si svoji motorku na www.partsdepot.cz a můžeš studovat Shocked M.P.
Jára Cimrman - st 02 září, 2009 21:56
Předmět:
Z regulátoru vede několik konektorů kde může být přechoďák http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh=3986&cat=Motorcycles&year=1998&mfg=Honda&modelsearch_x=&curl=&section=175086 Embarassed M.P.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB