Shadow Owners Club

Informace pro nečleny - Poradí někdo? VT1100C r.v.1989

Anonymous - so 20 únor, 2010 16:07
Předmět: Poradí někdo? VT1100C r.v.1989
Ahoj, po dvaceti letech moto nečinnosti jsem si udělal 23.12.2008 velkou radost a mám nádhernou Hondu Shadow VT1100C. US verse, čtyři rychlosti, barva Indian Lake Blue Metalic. Tento model, jak vy určitě víte, má nádrž pouze na 13 litrů. Z manuálu, který se mi podařilo získat, jsem se dozvěděl, že se takto vyráběla v letech 1987-1996. Předtím měla nádrž na 15 litrů a od roku 1997 na 15,8 litru. Tolik úvodem. A teď proč se na vás obracím. Chtěli bychom s bráchou podniknout cestu do Řecka. Je to kus cesty a nádrž pouze na 13 ltr PHM se mi zdá malá. Nejspíše tam nebude nejhustší síť čerpacích stanic. Chtěl bych se proto zeptat, jestli by se dala někde sehnat ta nádrž na 15,8ltr v barvě Indian Lake Blue Metalic a když ano, dá-li se zaměnit se stávající bez nějakých složitějších úprav. Děkuji Vám za vaši ochotu a pomoc.
Luboš
Miagi - so 20 únor, 2010 19:02
Předmět:
Vzhledem k tomu, že jsem v Řecku nebyl, nedokáži posoudit, jak je tam hustá síť čerpacích stanic. Ale je to vyspělá země, tak bych se toho neobával. Vlastním o rok starší model, než máš ty, taky 4 kvalt USA verze ( http://www.motorera.com/honda/h1100/shadow/shadow.htm#1988) spotřeba max do 5,5 litru a tankuji vždy tak po 200 km a ještě jsem nemusel přepínat na rezervu. Těma dvěma litry na víc získáš něco kolem 40 km navíc větší dojezd. Je to na tobě, jestli se ti vyplatí do toho investovat a nebo vozit malý kanistr v brašně. To jestli bude sedět jiná nádrž nevím, ale spíše ne. Soudruzi konstruktéři rádi na novém modelu nenechají rozměr stejný. Nicméně šikovné české ručičky si poradí se vším. Já osobně bych se do toho nepouštěl.

Když máš teď Hondu Shadow, tak se koukej zaregistrovat a ukaž nám nějaké fotečky, ať se můžeme pokochat tou kráskou.
Anonymous - so 20 únor, 2010 19:41
Předmět:
Díky za odpověd'! Ta moje stařenka se mi moc líbí tak jak je. Oproti originálu, tedy myslím původnímu stavu, má drátěné přední kolo-tak jsem ji koupil. O variantě s kanistrem jsem také přemýšlel, asi to tak udělám.
Viděl jsem takové pěkné ploché na jednom enduru BMW, budou asi tak
na 3 ltr. Jako poslední záchrana by to mohlo stačit.
Trochu jsem znejistěl při představě tý dálky.
Tak jsem se radši zkusil zeptat, než udělám nějakou blbost.
A kanistr bude jistě i méně nákladná záležitost než nová nádrž, že?!
Jěště jednou díky a přeji hezký večer !
Už aby byl ten sníh pryč!!!
Luboš
Jerry - ne 21 únor, 2010 09:09
Předmět:
občas se dají někde sehnat plechové kanystry nejen na 20, ale i 10 a 5l (takové ty co se u nás dělají od dob návštěvy Wermachtu v Čechách).
Petr - ne 21 únor, 2010 10:15
Předmět:
ahoj
při vzdálenosti Řecka a rozdílů v nádržích si pomůžeš tak o dvě tankování a to bych investicí do větší bandy neřešil. V případě potřeby to kanystr jistí.
Týša - ne 21 únor, 2010 10:24
Předmět:
Při umírněný jízdě cca do 100 km/hod je dojezd na nádrž lehce nad 250 kilásků, takže bych to řešil jak říkají kluci 5-ti litrovým kanystrem.
Luboš - ne 21 únor, 2010 17:41
Předmět:
Ahoj chlapi, díky za odpovědi. Váš názor na věc se vpodstatě shoduje - takže správná volba je kanistr. Jak jsem tak vypozoroval, jezdím kolem 6ltr/100 km - když nejdu přes 120 km/hod.
Včera jsem se zaregistroval na portál (na popud Miagiho) a zkusím poslat nějaké fotky - jestli se mi to povede. Když ne, tak Vás někoho poprosim o nalejvárnu jak to udělat-jsem pouze trochu poučený uživatel PC.
Smile mad
ahoj a díky. Luboš
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB