Shadow Owners Club

VT 1100 - Backfire

francjin - čt 03 červen, 2010 18:30
Předmět: Backfire
Ahoj, jsem nadšen ze své "red beauty" Shadow Sabre 2007, C2, dovoz USA. Po rychlém ubrání plynu ale střílí docela brutálně do výfuků, tak se chci zeptat, co by se stalo po výměně vzduchového filtru za K&N, který údajně propouští o polovinu více vzduchu do motoru, jestli by se situace zlepšila či zhoršila. S výkonem jsem spokojen a se spotřebou mezi 4,5-5,5 l rovněž. Má najeto jen 4000 a nejel jsem s ní víc než 140 km/h (půl plynu), proč taky. Vyloženě se jí nelíbí nízké otáčky , při kterých po přidání plynu dost vibruje, tak s ní jezdím trochu sportovně a to si libuje, trochu ji vytáčím pod menším plynem, 5.řadím až nad 90km/h. Díky za zkušenosti. JF
Jerry - čt 03 červen, 2010 19:19
Předmět:
Když jsem dal na VT750 KN filtr, střílet začala, ale nevadí mi to.
Jára Cimrman - čt 03 červen, 2010 20:40
Předmět:
Asi bude potřeba seřídit bohatost směsi a většinou je potřeba víc vzduchu, to znamená povolit seřizovací šroubky zkusit to třeba o čtvrt otáčky na karburátorech a zkoušet. Je dobré pamatovat si původní nastavení protože tak jak to nastaví ve fabrice to je určitě dobře. Ještě záleží na tom jaký máš výfuky, jestli otevřeny tak pak je všechno jinak. Embarassed M.P.
francjin - po 14 červen, 2010 22:33
Předmět: ad Miloslav Pohl
Střílí do výfuků po ubrání plynu. Píšeš,že by to chtělo víc vzduchu..do motoru? Tj.otevřený filtr vzduchu by pomohl?
Měj se..
Petr - po 14 červen, 2010 22:40
Předmět:
proč to střílí hezky sepsal Pepa TADY

IMHO bohatost ve volnoběhu a střílení je dáno konstrukcí karburátoru a není možné do ní zasahovat resp ten šroub na bohatost to neovlivní, musely by se měnit trysky, nebo regulovat volnoběh. Doporučuji překontrolovat těsnost přírub karburátorů.
Já měnil tovární filtr za KNko a střílí to furt stejně. Čím větší nadmořská výška a čím je tepleji tím více to střílí.

Honda Shadow střílí, střílí hodně a hezky.....
Jára Cimrman - po 14 červen, 2010 23:53
Předmět:
Honda Shadow možná stříli ale mě ne. Nechal jsem ji u Grospiče seřídit, synchronizaci a volnoběh minulý rok a nedalo se s tím jezdit protože když jsem ubral myslel jsem že budu mít po vejfukách. akorát jsem vyhodil tisíc korun. Nakonec jsem se do seřizování pustil sám a podařilo se mi nastavit bohatost směsi na volnoběh tak že i když jedu z dlouhýho kopce ani nezabublá. Vím že mám chudou směs, dosti otevřený šroubky vzduchu proti původnímu nastavení, nic jsem s tryskama nedělal a nestřílí. Pro doplnění mám originál výfuky ale dost otevřený. Takže to jde, jsem prostě ve stavu, jak píše Pepa kdy při ubrání plynu je směs tak chudá, že se ve výfuku nezapálí. Embarassed M.P.
Lemmy - út 15 červen, 2010 20:21
Předmět:
já si pohrávám s myšlenkou že bych tak o půl otáčky zvednul bohatost aby střílela víc a vy se toho zbavujete mad
Boža - st 16 červen, 2010 11:42
Předmět:
Střílí pořád. Již jsem si zvykl.
Honza_C - st 16 červen, 2010 14:15
Předmět:
Byl tady někde odkaz na elektro choppra.....
Ten prej nestřílí do vejfuků vůbec song Enjoy
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB