Shadow Owners Club

VT 1100 - VT 1100C2

Vladimír Hubka - út 08 červen, 2010 16:56
Předmět: VT 1100C2
Ahoj všem, mám schéma elektroinstalce VT 1100C2 (1999), ale bohužel s něčitelnými popisy.
Nemáte prosím někdo lepší?
Předem díky
Jára Cimrman - út 08 červen, 2010 17:37
Předmět:
Snad Petr má schéma, on se ozve Embarassed M.P.
Vladimír Hubka - út 08 červen, 2010 17:52
Předmět: VT 1100C2
Praská mě totiž dost často DRUHÁ pojistka od země (ING), a pak nejde startovat a já nemůžu přijít na to PROČ.
BEECH - st 09 červen, 2010 15:26
Předmět:
Buď máš špatný pojistky, nebo máš větší odběr od startéru, někde dotyk na kostru, to se nedá lehce určit- nejlepší to nechat na odborníkovi
Vladimír Hubka - st 09 červen, 2010 22:58
Předmět: VT 1100C2
Víte o nějakém dobrém moto-elektrikáři? Zavezu stroj kamkoli.
Jára Cimrman - st 09 červen, 2010 23:06
Předmět:
Přez druhou pojistku jde taky myslím světlo, nemáš tam jen třeba silnější žárovku má tam být 55/60W. Při jaké příležitosti praskne, má tam být 10A hledat nějakou souvislost mad M.P.
Lemmy - čt 10 červen, 2010 08:17
Předmět:
6árovkou to nebude, mám 80/100W a nedělá to nic. to vypadá spíš na nějakej šlus. multimetrem bych proměřil jednotlivý obvody "odpor vůči kostře".
Petr - čt 10 červen, 2010 11:14
Předmět:
jestli bude kousínek času přečtu schéma....

zatím jsem časově Surprised
BEECH - čt 10 červen, 2010 11:52
Předmět:
Jestli je to ING, jak píšeš, tak to znamená startování (motor) - Injection
Vladimír Hubka - čt 10 červen, 2010 11:54
Předmět: VT 1100C2
Ta pojistka je "ZAPALOVÁNÍ" já to blbě napsal je u toho IGN (ignition).
BEECH - čt 10 červen, 2010 13:44
Předmět:
jasně, zapalování je to stejné jako jako startování, tak jsem to myslel, zkus změřit kolik ti to dává z baterky do relé a kolik od relé do starteru
Petr - čt 10 červen, 2010 20:00
Předmět:
zatím jsem to okouknul zběžně:

na táto pojistce je řídící jednotka zapalování mě neznámého obsahu (nemá někdo zapojení), startovací relé s tlačítkem, palivové relé a pumpa

nevěřím že řídící jednotka vyhazuje pojistku jen tak sama od sebe
startovací relé by pojistku vyhazovalo jen při startování
zbývá palivová pumpa

při náhodném vyhazování pojistek doporučuji vyhledat tyto jednotlivé okruhy a zapojit je na zvláštní okruh přes pojistku cca 5A a čekat který to udělá a pak hledat vlastní příčinu.

nicméně nebude na škodu všechny 3 okruhy projít a hledat možnou závadu oxidaci, proražený kabel atd. Změřit proud co přes pojistku teče a kam..... je toho hodně. Nehřeje se indučka?
Vladimír Hubka - čt 10 červen, 2010 21:56
Předmět: VT 1100C2
Takže zatím díky a jdu něco zkoušet.
Vladimír Hubka - po 05 červenec, 2010 20:12
Předmět: VT 1100C2
Asi se dějí i zázraky, protože jsem všechno prošel a nic zvláštního jsem neobjevil, takže jsem to rysknul a odjel s přáteli na naplánovanou dovolenou (naše výprava FRANCIE červen 2010). Po ujetí 3500 km nebyla jediná závada (ani u jednoho zúčastněného), takže NEVÍM co to bylo.
Zatím všem díky a zdravím Enjoy
Jára Cimrman - út 06 červenec, 2010 16:38
Předmět:
Samo začlo samo přestalo, chvilková nevolnost Embarassed M.P.
Boža - st 07 červenec, 2010 08:52
Předmět:
Musíme si přiznat, že i stroje mají duši Enjoy
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB