Shadow Owners Club

Technika - Podtlaky

Anonymous - st 28 červenec, 2010 17:32
Předmět: Podtlaky
Ahoj vsem,
jiz nekolik dni dumam, zda si koupit Carbtune Think viz. http://www.carbtune.com/ nebo ohnout hadici, natlouct na desku a nebo jezdit do servisu. Koupi budiku jsem zavrhl jiz davno, kdy jsem synchron videl resp. nevidel, nebot rucicky kmitaly na frekvenci, ktera rapidne presahuje kmitocet meho mozku. O rozsahu vychylky Shocked nema cenu mluvit. Nekomu to staci, mne ale presnost takoveho stelovani rozhodne do pohody nehodi nope. Po-te jsem vyhledal servis, kde maji budiky alespon zalite glycerinem. Ale to vse bylo s predeslou mášou (4-vál)
S nakupem dámičky která vrhá ten spravný stín song jsem si rekl, ze platit za takto jednoduche procedury navic s dvouvalem a tolerancí 40mmHG rozhodne nebudu. (Ty hektolitry leštěnky taky nejsou zadarmo Very Happy Takze se ptam na Vas nazor.
Ja si myslim ze nic lepsiho nez-li je šteluňk dle vodnich sloupcu principialne neexistuje. Potvrzuji to i zkusenosti, ktere jsem na netu vycetl...Po synchronu na budikach je na sloupci porad dost co stelovat. Carbtune vypada velmi skladně a dle zkusenosti funguje na jednicku, za 55 Liber+1libra postovne to neni az takova hruza. ALE v podstate to je jenom ta ohnuta hadice, ktera rovnez funguje na jednicku.
Pomozte mi se rozhoupat, at uz smer akvaristika a pilka v garazi nebo objednavka.
Jo a jeste jedna vec. V manualou je uvedena synchron. kazdych 1000km, to je VT tak nachylne na rozestel. a nebo je to treba brat s rezervou?
Diky Enjoy
popcorn
Anonymous - st 28 červenec, 2010 17:56
Předmět: oprava ceny
Oprava ceny za Carbtune merak ... pro dvouval je to 43 Liber. Zajimava je taky svicka colortune na kontrolu smesi. viz. http://www.youtube.com/watch?v=jqhnnJ93pGU ...modra je proste dobra Very Happy Neni-li v dosahu lambda asi bo co...
Jára Cimrman - st 28 červenec, 2010 18:00
Předmět:
Mě dělali synchronizaci jednou, motorka z roku 98 a najeto 22000Km a nebylo s tím třeba téméř hnout a změnu jsem taky nezpozoroval. V manualu je kontrola po dvanácti tisících, já bych řekl klidně po dvaceti Shocked M.P.
Anonymous - st 28 červenec, 2010 18:28
Předmět:
Jaky mas manual?Honda? Clymer?
12tis. je dost dlouhy interval, ale rozhodne smysluplnejsi nez-li 1tis. Muj (haynes) manual je zrejme jakysi sabotazni material.
Mno na potencionalni investici je vrzeno spatne svetlo. Zustava jen kyzeny pocit blaha z bymyself servisu.
hmm Think
Jára Cimrman - st 28 červenec, 2010 19:00
Předmět:
Mám manual Honda VT 1100 C2 r. 1998. Jakou motorku a ročník vlastně máš mad M.P.
Petr - st 28 červenec, 2010 19:12
Předmět:
kdyby někdo chtěl tak prodán manuální dvojbudíkový štelung na podtlaky včetně hadičky a šroubů

Image

1600 + náklady na dopravu
Anonymous - st 28 červenec, 2010 19:48
Předmět:
Mam VT 1100 C3, r.v. 1999, zelena metaliza-slonova kost. najeto 18tis. Original stav.
Ten manual jsem stahnul z netu. Na motorku pred tim jsem mel taky manual Haynes a moc jsem si jej pochvaloval. Tenhle je ale jakoby "hodne strucny".
mad
Jára Cimrman - st 28 červenec, 2010 21:14
Předmět:
Jestli ti můžu poradit, nech si dejme tomu synchronizaci udělat ale pouze to, jinak ať se v tom nikdo nevrtá, mě s tím seřídili bohatost a myslel jsem že mi to ustřelí vejfuky, tak jak je to nastavený z fabriky to jen tak ty šmudlové tady neseřídí. Mě to pak seřídil Ešner a od ty doby jsem na to nemusel šáhnout. Minulý tyden jsem vyměnil filtr za KN a nemusel jsem s bohatostí nic dělat, jezdí jak z praku Embarassed M.P.
Petr - st 28 červenec, 2010 21:28
Předmět:
neví někdo kde sehnat ten šroubovák na štelování synchronizace v novějších VT1100?
já ho nikde neviděl.
Dík
Anonymous - st 28 červenec, 2010 22:15
Předmět:
Stelovat zatim nemusim. Az na to dojdou kilaky, tak sam v garazi a jedine pres hladiny, zadne manometry. Svicky mam jak cihly, takze by me ani nenapadlo resit bohatost. Jinak s tebou naprosto souhlasim, amen Pray

Petr>sice zatim nevim jaky sroubovak to chce, ale nejaky prodlouzeny jsem zahlidl prave na strankach s carbtune viz. muj dotaz, vlevo nabidka - Carbtool.
Anonymous - st 28 červenec, 2010 22:29
Předmět:
Znate nekdo predepsanou hodnotu podtlaku? (VT 1100 C3)
...pamatuju si ze jsem byvalou motku jednou nechal seridit, ale po serizeni se mi to stejne nezdalo. Podle servisaka OK, ale proste se mi tam obcas ozval traktor. Vzal jsem to jinam (Yamaha Blabla) a tam mi rekli, ze karbecy mam serizene, ale na jinou absolutni hodnotu podtlaku nez ma byt...motorka predla. Byl to 4-val. U 2-valu se na to asi tak moc nehraje, ale ja se radsi zeptam...

popcorn
Anonymous - st 28 červenec, 2010 22:34
Předmět:
Prispevek od Anonymniho pred timto je muj...
Jára Cimrman - st 28 červenec, 2010 23:08
Předmět:
Nevím a možná mě někdo opraví ale neslyšel jsem o tom že by se někde zmiňovala hodnota podtlaků Sad M.P.
Petr - čt 29 červenec, 2010 07:12
Předmět:
teď hodnotu nedohledám, ale v dílenský příručce zaručeně je

Exclamation hodnota se mění jestliže použijete jiný filtr, nebo karburátorovou sadu DJ Exclamation


mj. bez toho šroubováku podtlaky neuděláš
Anonymous - čt 29 červenec, 2010 08:29
Předmět:
Petr>Sroubek je ale doufam klasicky krizak, nebo torx apod...jde jen o prodloudlouzeni nebo prumer (?) Vlastnim soustruh a svarecku, tak doufam ze nezklamu Smile Nekdy je az desive co musi clovek vyrobit, aby povolil jednu zarezlou matici, šroub, udobril si zenskou...
Anonymous - čt 29 červenec, 2010 08:40
Předmět:
Pert>Jo a kdyby jsi pri chvilce nasel tu hodnotu podlaku, byl bych ti vdecny. Ja mam v manualu uveden jen rozdil mezi karbcema-max. 40mmHg. Coz je podle hooodne velky rozdil Shocked
Dik
Motorku mam stejnou jako ty.
Petr - čt 29 červenec, 2010 12:31
Předmět:
hodnotu dodám později

šroubovák potřebuješ s převodem za roh jinak se na štelovací šroub nedostaneš, nebo alespoň to tak vypadá.
Jára Cimrman - čt 29 červenec, 2010 14:44
Předmět:
Šteluje se to tak že se přidá plný plyn při vypnutém motoru a pak se zase na volnoběh měří. Systém pokus-omyl. Aspoň tak to dělali mě Shocked M.P.
Petr - čt 29 červenec, 2010 15:19
Předmět:
předepsaná hodnota pro VT1100C3 je 40mmHg při 1000 ot/min +-100ot

Exclamation zásah do sání a karburátorů hodnotu změní Exclamation

já s KN filterm a DN sadou byl někde okolo 30, ale taky mám jiné pružiny
Petr - čt 29 červenec, 2010 15:41
Předmět:
MILOSLAV POHL napsal:
Šteluje se to tak že se přidá plný plyn při vypnutém motoru a pak se zase na volnoběh měří. Systém pokus-omyl. Aspoň tak to dělali mě Shocked M.P.



sundavali ti přitom nádrž, nebo čím se dostali na ten šroub?
Jára Cimrman - čt 29 červenec, 2010 17:10
Předmět:
Sundávali nádrž a na šroubek je potom ze shora krásně vidět Shocked M.P.
Anonymous - čt 29 červenec, 2010 20:24
Předmět:
Petr>Diky. Ja mam v manualu u hodnoty 40mmHg napsano - maximalni rozdil mezi karburatory, coz se mi zdalo jako hovadina:-mad.
Odkud se da stahnout nejaky jiny manual nez Haynes? Sad
Anonymous - čt 29 červenec, 2010 20:26
Předmět:
Btw...jak poznam ze mam prave 1000+-100 ot/min?
Mr.Pavek - čt 29 červenec, 2010 21:53
Předmět:
kup si třeba tohleSmile)
Jára Cimrman - čt 29 červenec, 2010 22:19
Předmět:
Myslím že slušný servis by měl za pár korun umět volnoběžné otáčky na požadovanou hodnotu nastavit mad M.P.
Petr - čt 29 červenec, 2010 22:32
Předmět:
podtlak se zas tak enormně okolo 1ooo ot nemění a tak když trefíš +- 200ot tak nemáš problém. U podtlaků je důležitý aby byly hlavně stejně
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB