Shadow Owners Club

Technika - Skrceni vykonu

Anonymous - ne 08 srpen, 2010 17:57
Předmět: Skrceni vykonu
Pratele,
Moto VT 1100 C3, r.v.99
po vytazeni karburatoru (čištění a nasledně podtlaky) jsem v prechodkach kaburator-valec objevil skrtící kroužky viz. foto. bohuzel kroužky jsou uchyceny napevno. Na prechodkach je uveden vykon 37kW coz sedi s technicakem avsak to prilis nesedi mne. Not talking Ne ze by to nejelo, ale, vime...
Dotaz - rešili jste tuto zalezitost? ...odstranění, objednavka jinych apod?
Na partsdepot k nim neni podrobnejsi popis nebo vice typu apod....zrejme to otevru naplno. kdyby to haprovalo jako ze asi nema co, koupim nove (cca 500kc/ks).

Pokud jste to uz nekdo otviral, uvitam zkusenosti, doporuceni atd.
Jo, pro podtlaky jsem si narychlo sestrojil merak z hadice > U-trubice, funguje bezvadne, doporucuju.

Diky
Anonymous - ne 08 srpen, 2010 17:58
Předmět:
Vkladani fotek mi tady bohuzel nefunguje. Posilam Adminovi...
Anonymous - ne 08 srpen, 2010 20:41
Předmět:
Potrebuju overit jeste jednu vec. V karbecich mam hlavni trysky - 135 zadni valec a 130 predni.
Na partdepotu jsou 185 a 180. Toto jsem nasel i na zahranicnich forech (pry tyto rozmery potvrzuje i manual Clymer)

Muze mi prosim tyto rozmery nekdo z Vas potvrdit?
Rad bych 185 a 180 objednal, ale chci si byt na 120% jisty ze tam patri.
Diky
popcorn
Petr - ne 08 srpen, 2010 22:34
Předmět:
žádný fotky nedošly....
Anonymous - ne 08 srpen, 2010 23:06
Předmět:
Odeslano znovu...udelal jsem chybu v adrese och och
Jára Cimrman - po 09 srpen, 2010 00:44
Předmět:
Já mám C2 r. 98 a v TP taky 37 kW. Trysky jsem nikdy venku neměl ale 180 nebo 185 mě příjde hrozně velká tryska a myslím že by to snad na to ani nemohlo jezdit. Není to jenom označení nebo míra v jiných jednotkách????? Je taky možné že výkon na 37 kW je redukován právě v sání s nebo je to pouze na dokonalejší promíchání směsi, což se běžně používalo v autech. Embarassed M.P.
Anonymous - po 09 srpen, 2010 01:34
Předmět:
Me se to zda taky hodne. Ale i v mikrofisich jsou na muj typ trysky 180+185 treba tady http://www.cmsnl.com/products/jet-180_99101ghb1800/
Kdyz sem si nasel prechodku treba zde http://www.cmsnl.com/products/insulator-carb_16211mah000/ az sem Petr hodi fota, rozdil pujde hezky videt.
Co ja vim, tak k lepsimu promichavani se drive delaly delsi saci potrubi roztodivnych tvaru. Ja tam mam klasicky plech s dirou, ktery sice zpusobi turbulentni proudeni tzn. dobre domichavani, ale hlavne brutalni tlakove ztraty. Coz je normalne nezadouci.

Cert aby se v tom vyznal, vykonovych modifikaci je u VT 1100 strasna spousta, nevim proc. Např. C2 Sabre ma 45Kw, 93Nm - trysky predepsane rovnez 180...a prechodky stejne viz. odkaz. Nevim jak jehly mam na nich znaceni A01JJ coz nemam s cim porovnat.
Nejak tu "vykonou skalu" a realituXmikrofise nechapu. Kéž by to tady nejaka hlava pomazana objasnila. Kazdopadne jak rikam, rad bych to otevrel a ziskal trosku toho kroutaku a nejaky ten konik navic. Ted mi to zere cca 4,6/100km - ve dvou svizna jizda. Jestli to skoci o pul nebo o litr neresim. Z neceho se ten vykon brat musi.
Puvodne jsem chtel zvetsit uskrcene prechodky, ale ted urco objednam nove. 15Ecek se da. Aby byly zadni vratka na cestu zpet...
Petr - po 09 srpen, 2010 07:46
Předmět: přílohy
fotky
Petr - po 09 srpen, 2010 07:58
Předmět:
trysky dle manuálu k VT1100C3

myslím že je mám někde v garáži Smile
Anonymous - po 09 srpen, 2010 09:27
Předmět:
Pert>diky moc za specifikaci. Good Takze to mam pretryskovane.
Jake trysky jsi tam daval, kdyz mas origo v garazi? Prechodky mas otevrene nebo viz. foto? Kdy bude konec sveta? Very Happy
Vim ze jsem strasna otrava, ale nepodival by ses jeste na pocet otacek na serizovacim sroubu volnobezne smesi? (Pilot screw). Ted tam mam cca 2,5ot.
Diky
Petr - po 09 srpen, 2010 09:41
Předmět:
já mám neseškrcenou 11ku a mám to přetryskované z důvodu KN filtru ale hlavně po vyhození "snorchlu" se to při plném plynu hltilo. Kupoval jsem komplet DinoJet sadu a už nevím co všechno se měnilo a co zbylo. Dost se při tom laborovalo s tryskami.

ráno jsem hledal zbytky ale nenašel, kouknu odpoledne znova
Novacek - po 09 srpen, 2010 10:10
Předmět:
Taky zvazuju koupi Dyno kitu pac si myslim, ze musim vymenit nejen trysky, ale i jehly. Kdyby jsis vzpomnel co vsechno jsi menil, bylo by to super. Hlavne jstli jsi meni i jehly, pripadne jestli najdes stare, jake maji znaceni atd. Dik.
Filtr chci nechat, jen to chci otevrit.
Mam dve moznosti. normalne objednat nove neskrcene prechodky, trysky, jehly.
Nebo koupit Dynojet kit a nove prechodky.
K C2-jce clovek najde cele clanky o pretryskovani, ale k C3 nic nejni mad
A tak nevim no...
Novacek - po 09 srpen, 2010 10:22
Předmět:
Mas prosimte tento kit?
Petr - po 09 srpen, 2010 10:29
Předmět:
jo to bude ono

kupoval a nechal seštelovat TADY

nám tu krabičku s původním materiálem někde doma

TOHLE
Novacek - po 09 srpen, 2010 11:19
Předmět:
Super, zrejme objednam. Je k tomu docela jednoduchy navod...jehlu na 4. zářez apod. Rad bych si to udelal sam, ale jestli je potreba ladit, tak jsem v troube. Hondu mam "par metru" od baraku, ale myslim ze brzdu nemaji. Ti, kteri maji mi prijdou jako "garažisti". Chjo..
Byl jsi u ladění? Můžeš nastínit průběh?..mení trysky/zarezy a porovnavaji krivky? Nebo se ridi jen lambdou? V tomhle nemam vubec zadne zkusenosti...
Na kolik te prislo to ladění?
Petr - po 09 srpen, 2010 13:26
Předmět:
štelovali to na brzdě a vzhledem k tomu že moje vejfuky nejsou zcela otevřeny dynojet trysky nebylo to pravý ořechový

cena cca 5000Kč za brzdu+ sadu
už si to přesně nepamatuju
Novacek - po 09 srpen, 2010 14:34
Předmět:
Aha aha, zadna láce teda.
Prehodim to sam a uvidim, kdyz tak to odvezu na tu brzdu. Koukal sem v navodu ze pro tovarni vyfuky a tovarni filtr se ma pouzit dyno tryska 165. Ja mam 135, mikrofis rika 185, Dyno 165 :-))) Asi vzhledem k jinym jehlam atd, ale stejne je to trochu k smichu.
Novacek - po 09 srpen, 2010 16:30
Předmět:
Petre kdyby jsi nasel stare jehly a mel na nich oznaceni nez A0JJ. Tak je odkoupim...
Jára Cimrman - po 09 srpen, 2010 16:32
Předmět:
Myslím že různé výkony motorů nejsou jen v tryskách a jehlách ale v konstrukci samotného motoru, vačky, kompresní poměr atd. Embarassed M.P.
Petr - po 09 srpen, 2010 16:48
Předmět:
Mám

175
130
135
185
180
190
A0JJ
A0JJ


Seznam dle původní sady DJ
175
180
185
190
2x jehla 0131 se ségrovkou a podložkou /ta jehla je nastavitelná/
Novacek - po 09 srpen, 2010 17:38
Předmět:
Tyy jo Shocked
Muzes si otevrit maly Honda shop :-) Diky ze sis dal tu praci. Takze jehly mam stejne a trysky sem pred pul hodkou objednal na partsdepot (180, 185) och vc. tech otevrenych (normalnich) hrdel.
Budu na tvuj maly sklad pamatovat...az budu brecet v garazi, ze to nejede .-) a urcite se ozvu s "objednavkou".
Dneska sem byl v honde, zeptat se na cenu tech hrdel...950Kc/ks, Partsdepot 520Kc, Jakysi nizozemsky obchod ala partsdepot 15EUR (avsak posta 38Eur) a pro zajimavost sem mrknul na americke shopy - 14USD. No nic, nebudu se rozcilovat.
V honde sem si podle winu overil ze do moji motky hrdla a trysky 130, 135 patri. Mechanik rikal at jehlu nemenim, ze na tech par koniku navic BY mela (pravdepodobne) byt stejna. Mluvili sme o ridici jednotce, ale rikal ze tam jsou zmeny az kdyz se jedna o otevreni o 20kW apod. a ne o par kW. Overit to ale nelze! Pak rikal, kdyby s tim byly jó problemy, resit brzdu.

Takze az to dojde hodim tam hrdla, trysky, jehly necham, uhasim pozar garaze, olizu si rany, projedu to (jestli nastartuju) a dam Vam vedet. Enjoy
Jára Cimrman - po 09 srpen, 2010 23:09
Předmět:
Tak to jsem zvědavej co vyčaruješ Shocked M.P.
Petr - út 10 srpen, 2010 08:24
Předmět:
když už to budeš ladit tak nezapomeň vyhodit ze sání ten šnorchl
Novacek - út 10 srpen, 2010 08:34
Předmět:
Miroslav>Tak to jsme dva Embarassed Jestli to nepojede, vratim se k puvodnimu stavu a budeme delat, ze se nic nestalo Very Happy
Petr> Jaky snorchl myslis? Necham tam tovarni filtr. Snorchl mi propomina leda privodni vzduchove potrubi filtr-karbecy. (?)
Petr - út 10 srpen, 2010 11:56
Předmět:
u filtru tam kde je nasávám vzduch jsou dva otvory a v nic je přilepená gumová vložka

na partsdepot to bohužel není, koukni jestli tam máš něco podobného

je to v dílu 2

Image
Novacek - út 10 srpen, 2010 12:25
Předmět:
Aha aha aha, diky. Myslim, ze to tam mam. Mrknu na to. Soucast skrceni? Nebo k cemu to vlastne ma byt?

Asi znate, ale dneska sem narazil na forum venovane ciste typu AERO. Vlevo jsou kategorie.
http://forums.delphiforums.com/hondaaero/messages/?start=Start+Reading+%3E%3E
Petr - út 10 srpen, 2010 12:48
Předmět:
škrcení výkonu to nebude, protože já měl plnou verzi a taky to tam bylo

nicméně každý to dává pryč


to fórum znám, jsem tam členem, mám na zádech jejich nášivku Smile

Image
Novacek - út 10 srpen, 2010 13:59
Předmět:
Ja si to myslel Smile Jojo nasivka je Dobrý Dobrý
Ja to zkusim bez snorchlu, ale jestli je i v otevrene verzi, tak tam asi na neco bude. Ja teda nevim. Jen ze co neni potreba se nenavrhuje a nevyrabi pac to neco stoji. Proto sem se ptal proc to vyhodit...
Prave jsem dolouskal tohle.. http://www.angelfire.com/nh/aero/aeropipe.html
Ke kuchani origo laufu mam znacny odpor, ale prinosna je cast My carburetors setting a Rejet tips.
Jeste jedna otazecka - jake tam mas vlastne jehly, kdyz origo a 0131 (dyno?) mas v garazi?
Petr - út 10 srpen, 2010 14:08
Předmět:
špatně jsi to pochopil jeden seznam je to co mám a druhý je co je - bylo v sadě DJ

mám tam DJ jehly
Novacek - út 10 srpen, 2010 14:17
Předmět:
Jo tadlé mad Very Happy
Tzn. jak rikas mas otevrenou verzi (kolik kW je vlastne uvedeno v technicaku pls?) a mel jsi tam jehly A0JJ - takze nad jehlama laborovat nemusim. 3x hurá! song
tanec banána
Petr - út 10 srpen, 2010 14:45
Předmět:
koukni sem SEM

v TP mám 52koní

jinak dle výrobce

52.00 HP (37,81 kW)) @ 4750 RPM, 84.00 Nm (8,56 kgf-m or 61,69 ft.lbs) @ 2500 RPM and a top speed of 160.0 km/h (98,90 mph)
Novacek - út 10 srpen, 2010 16:18
Předmět:
o 37 kW se celou dobu bavime jako o skrcene verzi.
Protoze mam na hrdlech viz. foto napsano 37kW a ty hrdla jsou evidentne skrcene, beru to tak, ze kdyz jsou v mikrofisich hrdla neskrcene a vetsi trysky, vlastnim tedy tovarne skrcenou verzi motoru s puvodnim vykonem 45kW/93Nm. Cele mi to nebylo a neni jasne. Ale to nevadi.
Rozhodujici bude vysledek. Vidim to tak, ze budu potrebovat i ty jehly...
Petr - út 10 srpen, 2010 20:10
Předmět:
IMHO je to "omezovadlo" pro určitý typ motoru a né na 37kw
Novacek - út 10 srpen, 2010 20:59
Předmět:
Jak to myslis?
Novacek - út 24 srpen, 2010 10:31
Předmět:
Tak sem tam vcera vecer nomontoval otevrene hrdla a vetsi hlavni trysky. Na vyzkouseni nebyla sance, bo chcalo a chcije Mad Mad
Do otacek jde hezky, ale to sla i pred tim. Chova se to normalne. Nekouří apod. ani ve vysokych točkach. Smes zkouknu zatim alespn podle svicek, ale nejdriv to chci projet. Snorchl ze sani jsem vytahnul, ale v zapeti dal zpatky. Sani slo vice slyset na ukor laufu. Kdyby to byl nejaky libý zvuk, necham to tak, ale prdeni do plastoveho airboxu pod zadkem nemusim. O jinem ucinku demontaze gumoveho potrubi silne pochybuju.

Jsem docela zvedav, jestli to bude znat nebo ne. Necekam zazraky, ale nejaky konik navic nebo alespon hříbě by potěšilo...

Petr: Jestli vic neco vis o "omezovadle na urcity typ motoru" tak se rozepis. Ja podrobnosti nezjistil ani v honde ani na US forech. Mas jednocep nebo dvoučep motor? Dvoucepy se delaly myslim od r. 2002 (?)
Novacek - so 28 srpen, 2010 11:39
Předmět:
Konecne se mi to podarilo projet a hned se musik omluvit za svoje pochybnosti o demontazi gumovych trubek z filtru. Opravdu to vliv ma!...ve vyssich otackach. Se šnorchlem jak tomu rika Petr, se to dusí. Embarassed

Další poznatky:
- nárust vykonu je znatelny, hlavne stredni a vyssi otacky
- do otacek jde rychleji
- lip startuje (predtim musela klika udelat jakoby 2 cele otacky nez chytla) ted je to drc
- daleko méně se hřeje

Rad bych se ubranil subjektivnim dojmum. tak az bude cas, zajedu na brzdu overit vykon a smes.

Navic problem kvuli kteremu sem do toho vrtal - sem tam streleni do sani pri prechodu z volnobehu zustal. Karbecy sem vycistil dukladne (ultrazvuk), sesteloval podtlaky, ale je to uplne stejne. Zkousel jsem pribohatit volnobeznou smes, ale taky beze zmeny. Pri prechodu z volnobehu do nizsich otacek (lehké "tůrnutí" plynem) jakoby zavaha a az pak jde. Pri zavahani obcas prdne do toho saní. Treba je to normalnmí ja nevím, jsem zvykly na 4 válce, kde sem zavadil o plyn a otacky okamzite vystrelili. Nemuzu to srovnavat, ale nezda se mi to.


Jo, naklady: neskrcene přechodky + vetsi hl. trysky (180, 185) me prisli na 1500 vč. pošty. Hadice na podtlaky 30kc. Nervy sem opotreboval tak za litr :-)
Typ na podtlaky: Nemusi se sundavat nadrž apod. staci po-ohybat drat konec rozklepat a šroubkem podtlaků se da otočit. Z prave strany. Použil sem svařečskou elektrodu. Snad se to nekomu bude hodit...

Ohledne prdkani do sani a prechodu z volnobeznych otaček uvítám každou radu.
Novacek - so 06 listopad, 2010 13:10
Předmět: mereni na brzde
Ahoj,
Konecne jsem se dostal na brzdu a vypada to nejak takto...

Prubeh a smes, coz me zajimalo nejvic, jsou perfektni. Filtr zustal origo jako ostatne vsechno.

Nemam srovnani se skrcenou verzi...mozna nekdy, kdyz se premluvim.
Mereno je to tady http://www.sindlermotors.cz/index.php?page=7
Cena mereni 300Kc.
Novacek - so 06 listopad, 2010 13:14
Předmět: krivky
jeste ty vysledky mad ...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB