Shadow Owners Club

Obecné fórum - Na několika měsíční cestu do Ruska VT 750 nebo 1100?

Anonymous - st 30 březen, 2011 13:19
Předmět: Na několika měsíční cestu do Ruska VT 750 nebo 1100?
Ahoj kluci, když mi to vyjde, tak bych se kvůli jazyku a zážitkům vydal od června do září na cestu po Rusku. Jako společníka bych si vzal VT do roku 1989 do 60.000,- . A teď je otázka, jestli 750 nebo 1100.
Před pár lety jsem jezdil VT500E a to hondí V mě uchvátilo i při řádění.
Teď počítám spíš s pohodovou jízdou, ale určitě za to někdy v zatáčkách zase vezmu, takže chci taky hodně hravou motorku.

Jaký je Váš názor? Raději lehčí, nebo raději objem? Co Ruský benzín? A hlavně poptřebuji spolehlivost a schopnost vlastních oprav. Tak co vy na to?

Díky za všechny reakce.

Jenda
Libor600 - st 30 březen, 2011 14:46
Předmět:
Cool jaký obsah moto zvolíš,je na tobě. Pokud je předpoklad a to jistě bude (terén) tak bych volil lehčí 750. Akorát mi připadá hazard-jet tuhle štreku s nevyzkoušenou masinou. R.v. 1989 už bude mit dost za sebou. I když Honda vydrží moc. Musíš mít náhradní pneu. Musíš dát nějaký kryt před chladič a pod motor plech, kvůli kamení a průrazu je to nízké. Benzín to veme i ten jejich. Pokud bude motor v pořádku tak to jistě přežije.
Jerry - st 30 březen, 2011 15:57
Předmět:
Taky bych volil radši mladší ročník. U těch starších jak jsem slyšel, bývají problémy s hydroštely a na ně jako náhradní díl čekali kluci prý docela dlouho. Další věc, měl jsem v ruce jeden starší kousek (1100), měla těžiště oproti mladším ročníkům dost vysoko a tím se mi zdála o mnoho těžší. Je ale pravda že ročníky, které udáváš mají větší výkon.

Pokud vezmu středně staré motocykly (měřeno podle 750) rok 1997 - 2003, 750 je lehčí (o 50kg), rozhodně má menší spotřebu (4-5l oproti 6-8l) ale narozdíl od 1100 nemá kardan, nýbrž řetěz. Kardan je na VT750 opět od roku 2004. Řetěz s řetězovou sadou jsem měnil asi po 30.000km, ale v podmínkách v kterých pojedeš bych počítal rozhodně méně. Jinak jízdní vlastnosti jsou obdobné až na rezervu výkonu u 1100, což je pochopitelné.
Martin_s - st 30 březen, 2011 16:09
Předmět:
ať pojedeš na čemkoliv, tak se k tomu přez noc přivaž Laughing
Jára Cimrman - st 30 březen, 2011 19:30
Předmět:
Pomahej PánBůh Good M.P.
Týša - čt 31 březen, 2011 07:54
Předmět:
Do Ruska pouze jediný Hondí dvouválec a to AFRICA TWIN!!!!!!
BEECH - čt 31 březen, 2011 08:38
Předmět:
Souhlasím s Týšou, nejraději nějaké enduro, obsah okolo 750, dobré padáky a polní lopatku, na zásobní pneu bych přivázal nafouklý záchraný kruh, protože, když jsem viděl některé mostky, tak to asi spíš kvůli bezpečnosti bezmeš brodem Enjoy
Jára Cimrman - čt 31 březen, 2011 10:40
Předmět:
Souhlas s endurem, Afrika sice nedisponuje oslnivým výkonem ale je to držák, zaleží hodně na stavu. Stalo by za to se podívat na Trasalp ale luxus by bylo litrový Varadero, něco mezi cesťákem a endurem, motor v podstatě VTR a výkonově o třídu výš než předchozí stroje Embarassed M.P.
Týša - čt 31 březen, 2011 12:33
Předmět:
Bráchova Áfa(má 650) disponuje 44 kW a to je myslím dost. Na polňačkách a v terénu se s tím dají dělat věci,že by člověk koukal - navíc ji brácha teda zrovna moc nešetří...S přítelkou projeli celou Ukrajinu a okolní státy - cca 2500 km a nestěžovali si Very Happy
Jerry - čt 31 březen, 2011 14:18
Předmět:
Varadero není enduro, ale cesťák co se jako enduro tváří.I ve všech porovnávacích testech s endury moc neuspělo. Je to vysoká koza a tím že je těžké, docela na něm hoří gumy a taky slušně žere. Soused ho měl a taky jsem se na něm svezl.
Pro jeho cestu bych u endur koukal pod litr. Výkon pro tuhle cestu postačující, když to upadne tak to zvedne a spotřeba taky bude přijatelnější.
Mauser - út 12 duben, 2011 23:43
Předmět:
Vybral bych Transalp. Pokud netrváš na Hondě, zvaž BMW R1100GS. Předchůdce těchhle strojů už tam jednou byl.
Jára Cimrman - st 13 duben, 2011 09:32
Předmět:
Endura jsou většinou velmi dobře odpérovaná a jízda na nich je na dlouhé cesty příjemná a pravdou je že se lehčí motorka je dobře ovladatelná, na co bych se ještě zaměřil je pohodlné sedlo a na dlouhé cesty to považuji za nutnost. Rozbitá Surprised to je jako rozbitá chopper . Embarassed M.P.
Libor600 - st 13 duben, 2011 15:04
Předmět:
Razz nebuďte pánové rozmazleni Razz prvních 500km je to sranda Razz 800km to už si říkáš chtělo by to dobrý kafe a cigo Razz 1000km myslíš že nejdůležitější partyje lidského těla je zadek ha ha Razz co je přes tak by jsi si přál aby banda na moto měla tak 2litry a z mašiny opravdu rád slezeš Razz Razz Razz můj osobní rekord je non stop 1535km. Marseile -Vavřineč vyjel jsem tam v 8.30hod a garáž jsem odemykal druhý den v 11hod. A to na báječné V. T. 600 Shocked je to prostě dáma mašina nice
Jára Cimrman - st 13 duben, 2011 22:11
Předmět:
To víš Libore, nemůžeš takhle srovnávat, ty jsi v podstatě jinej živočišnej druh s abnormálně vyvinutým talentem na dlouhé tratě něco jako motozátopek. Já se po dvěstě kilometrech pomalu učím chodit Embarassed kafe pauza M.P.
Jerry - čt 14 duben, 2011 00:56
Předmět:
Ono je taky něco jinýho to valit po dálnici přes západní Evropu a něco jinýho se kodrcat po ruských cestách-necestách.
Petr.VF - čt 14 duben, 2011 06:03
Předmět:
K tomuto tématu doporučuji zhlédnout seriál, který právě začali dávat na Prima C O O L - Ewan McGregor: Na mašině kolem světa.

Sice jede o něco dál, ale právě Ruskem vede stěžejní část jeho cesty.

Třeba to bude inspirace.

Jinak mě by na chopperu nikdo tak daleko nedostal, natož takovýma silnicema. Možná na Transalpu, nebo nějaký malý KTM.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB