Shadow Owners Club

VT 750 - zhanam remenovy kit

risose - po 19 září, 2011 17:47
Předmět: zhanam remenovy kit
Neviete mi niekto poradit kde by som zohnal remenovu sadu na VT 600 ? Dakujem za radu
Petr.VF - po 19 září, 2011 17:53
Předmět:
Nevím, ale jen pár postřehů k tomuto tématu

Dobře si to rozmysly, je to sice bezúdržbový a nehlučný pohon, ale... Budeš muset řezat kyvnou vidlici a poté spojovat jakousi spojkou. Osobně bych tomuto řešení příliš nevěřil.
Na jedné VT600 jsem to viděl a vypadá to super, přesto cena je vysoká. Komplet s montáží cca 21000 kč dle 5 let starého rozhovoru s majitelem. Ale třeba je ta cena dnes jinde, nebo ho prostě natáhli ...
Jára Cimrman - po 19 září, 2011 18:21
Předmět:
Pamatuji že to měl na motorce Stryček Fido ale to bylo tuším na černé vdově a tam se nechá nasadit po vyndání zadního kola. Na VT 600 mám dojem že vyjde asi na 10000 Kč, ale musí se přeříznout zadní vidlice a spojit k soupravě dodanou spojkou jak píše Petr. Fido si to ale pochvaloval a byl s tím spokojenej ale nechával si to posílat a nevím odkud Embarassed J.C.
popinjay - po 19 září, 2011 19:02
Předmět:
scootworks ponuka na VT 600 Belt Drive Kit.
ale upozornuju, ze treba rezat kyvku...


remen na VT600


hlavne si precitaj : toto
Anonymous - po 14 listopad, 2011 23:02
Předmět:
Zdravím , budem pokračovať v tomto vlákne . Myslíte ,že by bolo náročné vyrobiť remeňový kit na Shadow 750 . Uvažoval som použiť rozvodový remeň z auta taký aby sedela dížka a kolesá vyrobiť , stredy kolies urobiť podľa pôvodných reťazových a vonkajšie drážky podľa použitého remeňa . Len neviem priemery kolies a dĺžku remeňa Sad , nevite niekto poradiť či je to možné?
Rayan - út 15 listopad, 2011 23:10
Předmět:
Nikto o tom nič nevie ? Help Help
Jára Cimrman - st 16 listopad, 2011 02:29
Předmět:
Jednou z věcí kde vidím problém bude asi samotný řemen. Rozvodové řemeny mají v sobě zavařené ocelová lanka a obdelníkové ostré zuby a tak je zajištěno aby nepružily. U řemenu na motorku jsou používány kulaté zuby, ty tvoří jakoby navařenou vlnovku a ta si myslím že umožňuje pružení řemenu protože jak jistě víš při propružení zadního kola se řetěz napíná a ne málo. Jinak ostatní by se snad nechalo udělat mad mad mad ale to bych si to raději koupil Embarassed J.C.
Anonymous - st 16 listopad, 2011 12:44
Předmět:
Na Kawasaki EN500 som mal dlzku remena (v rozvinutom stave) 1915 mm.
pochybujem, ze sa taky dlhy rozvodovy remen do auta vyraba.
skus prehladat tento web, zaoberaju sa ozubenymi remenmi :
remen
popinjay - st 16 listopad, 2011 12:46
Předmět:
zase som sa zabudol prihlasit....jaaaaaj ! mad
Rayan - čt 17 listopad, 2011 00:12
Předmět:
Pozeral som ten web ohľadne remeňa a remeníc a myslím ,že by sa niečo dalo vybrať , len neviem aká je dĺžka remeňa a priemer remeníc z origo kitu Sad Sad Nevie niekto pomôcť Help Help
Jára Cimrman - čt 17 listopad, 2011 01:07
Předmět:
Nevím o nikom kdo by to měl na motorce namontované ale třeba se někdo ozve Sad J.C.
Rayan - čt 17 listopad, 2011 17:49
Předmět:
Do jari chcem vymeniť reťaz , tak zatiaľ mám čas , možno niekto niečo napíše.
Jerry - čt 17 listopad, 2011 20:39
Předmět:
Nevím co chceš slyšet, s výrobou nemá od nás nikdo zkušenosti.

- Co se týče rozměrů na netu toho moc není. Neuplné jsou například na www.motoretezy.cz.
- Zbytek si budeš muset asi změřit přímo na mašině, což by snad neměl být problém.
- Není to jen o rozměrech. Nesmíš zapomenout na souosost.
- Řemen budeš muset narvat pod levý kryt u předního kolečka.
- Je třeba zvážit použité materiály a vlastní výrobu předního kolečeka a rozety.
- Pozor na nevratné zásahy, návrat k původnímu stavu se pak značně prodraží.
- Míla má pravdu taky v tom, že řetěz asi bude muset trochu pracovat. Nejsem si jist, jestli zvládne to samé prověšení jako řetěz a když ho zas moc napneš, budou to zase odnášet ložiska a jejich uložení u předního kolečka.

Na můj vkus dost otazníků a celou operaci bych zvážil. Pokud se do toho pustíš držím ti palce.
bmw - pá 18 listopad, 2011 08:36
Předmět:
 
Jára Cimrman napsal:
Jednou z věcí kde vidím problém bude asi samotný řemen. Rozvodové řemeny mají v sobě zavařené ocelová lanka a obdelníkové ostré zuby a tak je zajištěno aby nepružily. U řemenu na motorku jsou používány kulaté zuby, ty tvoří jakoby navařenou vlnovku a ta si myslím že umožňuje pružení řemenu protože jak jistě víš při propružení zadního kola se řetěz napíná a ne málo. Jinak ostatní by se snad nechalo udělat mad mad mad ale to bych si to raději koupil Embarassed J.C.


To se dá ošetřit "automaticky" stavitelným napínákem řemenu.

Princip: kladka dole pod řemenem, zvenku tlačící na řemen(zespodu směrem nahoru).
Kladka na otočné páce - páka s kladkou tlačená nahoru pružinou příslušné délky a tuhosti.
 
bmw - pá 18 listopad, 2011 08:50
Předmět:
 
bmw napsal:
 
Jára Cimrman napsal:
Jednou z věcí kde vidím problém bude asi samotný řemen. Rozvodové řemeny mají v sobě zavařené ocelová lanka a obdelníkové ostré zuby a tak je zajištěno aby nepružily. U řemenu na motorku jsou používány kulaté zuby, ty tvoří jakoby navařenou vlnovku a ta si myslím že umožňuje pružení řemenu protože jak jistě víš při propružení zadního kola se řetěz napíná a ne málo. Jinak ostatní by se snad nechalo udělat mad mad mad ale to bych si to raději koupil Embarassed J.C.


To se dá ošetřit "automaticky" stavitelným napínákem řemenu.

Princip: kladka dole pod řemenem, zvenku tlačící na řemen(zespodu směrem nahoru).
Kladka na otočné páce - páka s kladkou tlačená nahoru pružinou příslušné délky a tuhosti.
 


Viz obrázek...
 
Jerry - pá 18 listopad, 2011 09:29
Předmět:
To BMW: Tomáš samozřejmě pravdu, jen jsem chtěl udělat jednoduchý výčet problémů, které bude zapotřebí vyřešit.
Ovšem originální kit tuto kladku postrádá, je jednoduší, méně pracný, ale i podle mne spolehlivější.
Anonymous - pá 18 listopad, 2011 21:57
Předmět:
Nemám jasno hlavne v tom či je možné zachovať vonkajšie priemery predného a zadného remeňového kolesa , také isté ako sú u reťazových kolies , stredy by som samozrejme okopíroval z origo reťazových kolies . Na origo sade naozaj nie je žiadny šponovák na remeň a tak sa domnievam , že remeň zvláda ten previs pri pružení.
Rayan - pá 18 listopad, 2011 22:03
Předmět:
Kým som napísal príspevok , nejak sa mi podarilo odhlásiť mad mad . Ten dotaz na remeň som zadal tiež ja , zasa neprihlásený mad mad
Anonymous - so 19 listopad, 2011 15:19
Předmět:
Či je možné zachovať vonkajšie priemery predného a zadného remeňového kolesa , také isté ako sú u reťazových kolies ?
Nie.
Remen sa nezohne na takom malom priemere, ako retaz.
Vnutri je vystuzeny kevlarovymi, alebo uhlikovymi vlaknami.

Pozri si, ako to ma tento uzivatel : remenovy kit na Honda VT 750DC Black Widow
Pripadne ho kontaktuj.

Skoro vsetci, co som nasiel, kupovali kit od scootworks, zatial som nenasiel nikoho, co by si kladky sam vyrabal.
Ale aj tak drzim palce. Ja mam na Vulcan 500 remen a je to skvela vec.
popinjay - so 19 listopad, 2011 15:21
Předmět:
nez to napisem, tak ma to odhlasilo... mad
Jerry - so 19 listopad, 2011 16:37
Předmět:
Koukni si do prava nahoru do lišty, přihlášení/odhlášení.
Rayan - so 19 listopad, 2011 21:24
Předmět:
Táto firma vyrába remenice a ťiež remeň s potrebnou dĺžkou a vlastnosťami . Remenice sú polotovar čo znamená , že si môžete objednať potrebné priemery remeníc aj s remeňom a uchytenie sa robí presne na mieru . Ešte si musím prepočítať prevod a skúsim im napísať aká by bola cena .

http://www.haberkorn.cz/files/file/pohonne-systemy/pohony-ozubenymi-remeny/ozubene-remeny/PolyChain_A4.pdf

http://www.haberkorn.cz/files/file/pohonne-systemy/pohony-ozubenymi-remeny/ozubene-remenice/h1.pdf
Jára Cimrman - so 19 listopad, 2011 22:24
Předmět:
To jsem zvědavej jak dopadneš, dej vědět Shocked J.C.
Jerry - so 19 listopad, 2011 23:05
Předmět:
Tyhle odkazy už jsou zajímavé. Dobrý

VT750C2 má převodový poměr 2,41:1 (na rozetě 41 a předním kolečku 17 zubů), zadní pneu 170/80-15.
VT750DC 2,47:1 (42/17), zadní pneu 160/80-15.
VT750S 1:2,235 (38/17), zadní pneu 160/80 15
VT750 s kardanem 3,091 (34/11), zadní pneu 160/80 15

Podle Scoot works je převodový poměr pro VT750 na řemenu 2,15:1 (36,55/17).
Píší, že řemen má větší účinnost a proto zvolili tento rychlejší převod protože je lepší na dálnici.
To se však již probíralo na tomto vláknu.

U řetězu uvádějí účinnost 85% a u řemenu 98%.

U VT600 prodávají kyt dokonce ve dvou poměrech:
r.v.80-90 řetězová sada: 3,57:1 (50/14), zadní pneu 170/80-15
r.v.90-07 řetězová sada: 2.75:1 (44/16), zadní pneu 170/80-15
Tady ale pozor na čtyřrychlostní a pětirychlostní, slabší a silnější verze. Zde to není tak jednoduché.
Scoot works:
2.28:1 (36,5/16) otáčky motoru sníženy o 18%
2.57:1 (41,5/16) otáčky motoru sníženy o 8%

Už podle obrázku je vidět že rozeta je UVT750 zřejmě menší.
Image

Pokud by se vše povedlo, nebylo to moc technicky a finančně náročné věřím, že tě bude pár lidí následovat.
Držím palce a jsem opravdu zvědavý na výsledek.
Rayan - ne 20 listopad, 2011 11:33
Předmět:
Tak včera večer som pozeral ten katalóg ohľadne ozubených remeníc a niečo som vybral . Prevodový pomer mi vychádza na 2,205 : 1 ,to by snáď šlo . Šírka remeňa prichádza do úvahy buď 21 mm , alebo 36 mm. Myslím , že 21 mm bude postačovať na Shadow 750 C2 ACE . Poslal som do firmy aj mail ohľadom ceny tak som zvedavý akú dajú ponuku .
Jerry - ne 20 listopad, 2011 12:09
Předmět:
Já bych byl opatrnější a volil něco kolem středu, to znamená 2,28.
Ale to je ovlivněno plégem, které je znát ve větší rychlosti.
Je fakt, že nikdo kromě Fida nemá zkušenosti s touto změnou.
popinjay - ne 20 listopad, 2011 16:41
Předmět:
tu je programcek, kde si mozes namodelovat velkost primarneho
a sekundarneho kolecka, rychlost pri urcitych otackach, maximalku...

gearing commander
Jerry - ne 20 listopad, 2011 18:51
Předmět:
Moc pěkný! Dobrý
Rayan - po 21 listopad, 2011 20:50
Předmět:
Tak dnes som volal do firmy ohlade remeníc a remeňa a nevypadá to vôbec zle . Povedal som na čo to chcem a aký výkon a otáčky chcem prenášať , predbežne mi povedal orientačnú cenu za komplet hotové remenice na zákazku + remeň . Cena je cca 150-200 EUR v závislosti od použitého remeňa . Ten vysokovýkonný remeň čo som dal naň odkaz , vraj nie je nutné použiť . Práve som im odoslal formulár so vstupnými údajmi na presný výpočet remeníc a typu remeňa . Keď to vypočítajú mám im poslať technický výkres s mierami , ako majú vyzerať stredy remeníc a potom urobia presnú kalkuláciu ceny . Vraj čím viac kusov tým lacnejšie.
Jára Cimrman - po 21 listopad, 2011 21:01
Předmět:
No tak to ta cena vypadá zajímavě a jestli vše vyjde tak se určitě někdo přidá Shocked J.C.
Jerry - po 21 listopad, 2011 21:26
Předmět:
To je super cena, to by stálo za hřích.
Je to vlastně cena dvou řetězových sad.
Jsem opravdu zvědavý k čemu při svých výpočtech dojdou.
Já bych byl nejen pro zvýšení rychlosti, ale i výkonu na zadním kole.
Rayan - po 21 listopad, 2011 22:11
Předmět:
Buď rýchlosť , alebo silu oboje nejde Very Happy Do formulára som zadal prevodový pomer od 2,15 : 1 do 2,30 : 1 tak snáď niečo vyrátajú song
Rayan - út 22 listopad, 2011 19:01
Předmět:
Tak smola Sad Sad Sad , dnes mi prišiel výpočet pohonu , no a do tých hodnôt čo som im zadal sa s ich remenicami nevošli , osová vzdialenosť im vychádza na 690mm a ja potrebujem 730mm . A ďalej , predsa tam musí byť ten karbónový remeň kôly rázovému namáhaniu ( cena remeňa cca 150 EUR+DPH ) Prevodový pomer im vyšiel 2,19 : 1 . Remenice vyrobia len na špeciálnu zákazku a cena je úplne inde ako mi pán povedal do telefónu mad . Takže záver , asi kúpim reťaz.
Jerry - út 22 listopad, 2011 19:18
Předmět:
nene
Jára Cimrman - st 23 listopad, 2011 01:17
Předmět:
Já tušil že to bude těžkej případ, ale vážně, seriová výroba asi vyjde stále levněji než zakázková výroba, Bohužel Sad J.C.
Jára Cimrman - st 23 listopad, 2011 01:23
Předmět:
Taky řemen Embarassed J.C.
popinjay - čt 24 listopad, 2011 20:09
Předmět:
poslal som otazku ohladom ceny stryckovi Fidovi:

..."celkova cena tehdy byla kolem 11tis.Kc.Jednalo se o cenu vcetne jednoho nahradniho remenu, kompletni sady remenoveho kitu a dopravy do CR".
Rayan - čt 24 listopad, 2011 20:19
Předmět:
Veď to je cca 500 Evri Shocked , cena reťazovej sady je cca 130 Evri a najazdím na nej 25000 Km , to je pri mojom jazdení 8-9 rokov , ešte som oslovil jednu menšiu firmu ohľade remeňa a remeníc a ak sa nezmestím do 300 euri tak kupujem reťaz Sad
Jára Cimrman - čt 24 listopad, 2011 21:08
Předmět:
Jak píšeš, za 8-9 roků už budeš mít jinou motorku Embarassed J.C.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB