Shadow Owners Club

VT 1100 - Sytič VT1100

Jerry - čt 10 listopad, 2011 20:23
Předmět: Sytič VT1100
Přemýšlím, zatím teoreticky o přestavbě sytiče na VT750 ve stylu jedenáctky - na řidítka.
Na Parts Depotu u VT1100 z toho nejsem moudrý. U VT750 je dokonce u řízení nakreslený bovden (položka č.3) i když tam ve skutečnosti není a na obrázku není k čemu přichytit.

Proto bych chtěl poprosit, jestli budete někdo na VT1100 sundavat nádrž, jestli by mi celý systém nafotil a to včetně uchycení na karburátoru. Podle obrázku na Parts Depotu je bovden jak u VT1100, tak na VT750 na konci rozdvojený, zřejmě ke každému karburátoru zvlášť.

Zatím o tom přemýšlím teoreticky, protože by to znamenalo zase další bovden od řidítek navíc, na druhou stranu by byl sytič více po ruce.
Jára Cimrman - čt 10 listopad, 2011 23:44
Předmět:
Asi by to zrealizovat šlo, to co je na výkresu položka č 4 je krytka a u vt1100 je tam páčka sytiče. Teď jde o to jestli by nemusela být jiná celá objímka s přepínačema. Já ti to zejtra vyfotím Embarassed J.C.
Jára Cimrman - ne 13 listopad, 2011 19:26
Předmět:
Posílám slíbené foto, pohled od zadu Embarassed J.C.
Jára Cimrman - ne 13 listopad, 2011 19:27
Předmět:
Pohled ze předu J.C.
Jára Cimrman - ne 13 listopad, 2011 19:29
Předmět:
A výstup lanka na sytič J.C.
Rayan - ne 27 listopad, 2011 22:36
Předmět:
Skúsim sa opýtať tu , dá sa nejak nastaviť sytič na mojej moto , zdá sa mi , že motor slabo reaguje na vytiahnutý sytič . Mám moto odstrojenú tak som to pozeral a nie som z toho múdry. mad
Jára Cimrman - po 28 listopad, 2011 01:22
Předmět:
Já myslím že tam možnost na nastavení sytiče není-jedná se o položku č3 http://www.partsdepot.cz/index.php?model=277&mfg=Honda&cat=Motorcycles&year=2000&modelsearch_x=&curl=&section=25193 Ještě bych doplnil že sytič funguje při ubraném plynu, tím že při startování plyn přidáš ho vlastně částečně vyřadíš a čím víc máš přidáno tím je to horší. Shocked J.C.
Rayan - po 28 listopad, 2011 18:38
Předmět:
Veď práve , keď štartujem studený motor s vytiahnutým sytičom , tak po naštartovaní sú otáčky len o máličko vyššie ako pri vypnutom sytiči . Niekedy motor ani nenaskočí a musím trochu pridať plyn , potom je to OK . Je to akoby po vytiahnutí páčky sytiča sa neotvoril úplne.
Jára Cimrman - út 29 listopad, 2011 02:42
Předmět:
Nevím ale já bych v tom zas takový problém neviděl. Každá mašina má nějakej grif při startování jde pouze jen o splynutí duší. Dříve měla každá Jawička taky svůj startovací obřad a tak když to má karburátor po letech nebude jedna jako druhá Měj pochopení pro vrtochy které při různých teplotách karburátory mají mad J.C.
Rayan - út 29 listopad, 2011 22:01
Předmět:
Asi máš pravdu , kým to chopper nebudem do toho vŕtať . Inak včera sa mi zadarilo , spadla mi zo stola nádrž skoro plná benzínu najprv na stupačku a potom na podlahu , výsledok : 3 preliačiny , takže lakýrnik si zarobí mad mad mad . Asi mám málo práce , keď stváram takéto hovadiny.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB