Shadow Owners Club

Technika - Cagiva Mito 125 R

Petr.VF - so 14 duben, 2012 16:36
Předmět: Cagiva Mito 125 R
Vím, že to není chopper, natož Honda, ale prosím o radu.

Kamarád koupil synovi Cagivu Mito. A neví v jakém poměru mazat (nejde mu automatické přimazávání). Poradíte někdo v jakém poměru ředit olej s běnzínem.
Já naposled míchal do Jawky, to bylo 1:50 a M2T, ale tyhle nové motorky to asi budou mít jinak ...

Díky za radu.
Jára Cimrman - so 14 duben, 2012 17:36
Předmět:
Já bych míchal 1 : 40, když bude mít trochu víc oleje nic se nestane ale M2T bych tam asi nedával chtělo by to něco kvalitnějšího Embarassed J.C.
Jerry - so 14 duben, 2012 18:59
Předmět:
Viděl jsem prodávat olej do dvoutaktu s vůní jahod Laughing .

Teď vážně, co jsem procházel manuály na Motorkářích, tak nikde poměr nepíšou, maximálně jak čerpadýlko seřídit. Ve fóru sice řeší jestli odpojit nebo neodpojit oilmastra, ale poměr nezmiňují. Taky tam zmiňují že do oimástra jsou řidší oleje a mělo bych na nich napsáno, že jsou k tomuto účelu. Ricinové přísady do oilmastra nebrat! Ať kamarád vznese dotaz třeba tam.

Poměr 1:40 jestli se nepletu dával do Jawiček a ČeZet. Simson měl na víčku 1:50.

Na googlu jsem našel rozpravu na 125ccsportsbikes.com, týkající se čištění karburátoru a tam se lizard821000 v příspěvku z 15 May 2011 - 04:04 PM zmiňuje o poměru 1:30 a 1:20, což mi přijde docela dost, ale jsou to vysokootáčkové motory tak je to třeba možné. Taky tam píše cosi o štítku. Překladač případně pomůže.

Asi bych zavolat do Cagivi, že se mi to stalo na cestě a že potřebuju dojet.
BEECH - ne 15 duben, 2012 14:09
Předmět:
Obecně se do 2T dává 5% oleje k benzínu. je docela možná, že některémašiny mají předpis trochu víc, každopádně když dáš na 1 litr b. o 5 cl oleje navíc, nic nezkazíš, maximálně budeš muset o nějaký den dříve dekarbonovat výfuky. Enjoy Enjoy Enjoy
Jára Cimrman - ne 15 duben, 2012 18:00
Předmět:
Petře, mladej, když byl ještě mladej měl Derbi s přimazáváním z olejové nádrže a i když jsme tám dávali kvalitní olej tak se čas od času kousla. Měla ale válec s keramickou vrstvou a vodou chlazená tak že se nic nestalo ale čerpadlo oleje se nedalo nastavit a tak Láďa Ešner udělal krátkej proces, odpojil mazání a míchali jsme jak jsem už napsal 1:40 a od ty doby se nekousla a chodila jak z praku. Najezdil na ní bez problému asi 15000 Km a pak šla do světa. Nemá cenu hodit někde tlamu kvůli tomu že budu zkoušek co motor snese a hlavně to za to nestojí mad J.C.
Honza P - ne 15 duben, 2012 19:21
Předmět:
Je třeba používat kvalitní olej, já používám do Jawy , MOBIL EXTRA 2T super premium, tento olej se používá do vysokoobrátkovejch motorů a pozor žádný karbon,,a nekouří ,, zatím mě to nikde nenechalo,a to mam najeto několik tis. km,, jako když jsem používal M 2t to bylo problémů,
suché silnice a slunce v zádec Enjoy song chopper
Petr - ne 15 duben, 2012 19:34
Předmět:
http://www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/cagiva/cagiva-mito-125/
Petr.VF - po 16 duben, 2012 16:17
Předmět:
Díky za rady, předám to dál
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB