Shadow Owners Club

VT 750 - Honda vt 750 c2

petrak.b - ne 27 květen, 2012 16:26
Předmět: Honda vt 750 c2
ahoj,prosím o pomoc. Mám Hondu shadow vt 750 c2 rv98. Pořád se mě vybíjí baterka,jezdim tak 10-14 dní a pak už to nenatočim, Koupil jsem novou,nechal jsem si to změřit,baterka v pořádku i při vyšších otáčkách dávala to co měla a zase to mám vymlácený,jel jsem tak 20km a vůbec se mě nedobila....Nevite co s tim? Dobíjení je prý v pořádku,někdo říkal,že můžu mít na hovno baterku . Děkuju.
Jerry - ne 27 květen, 2012 17:14
Předmět:
Pro začátek, když přidáš plyn, rozsvítí se ti víc přední světlomet?
petrak.b - ne 27 květen, 2012 18:42
Předmět: Honda vt 750 c2
Když bude svítit víc co to znamená?
petrak.b - ne 27 květen, 2012 19:03
Předmět: Honda vt 750 c2
Dám baterku na nabíječku a pak to vyzkouším a dám vědět.
Jára Cimrman - ne 27 květen, 2012 20:00
Předmět:
Koupil jsem novou, tím myslíš baterku, jestli jo tak by tam být problém neměl, hledal bych v konektoru k dobíjecímu relé, kontakty na baterce, zkontrolovat ukostření může to být někde zaoxydovaný. Baterka má nabitá tak 12,5 V , při natočený motorce a při dobíjení by jsi měl naměřit tak okolo 14 V. Jestli napětí nestoupá může to být výše uvedená zavada nebo vadné relé nebo alternátor. Měřit a hledat a jestli eletrice neholduješ nechat někde proměřit. mad J.C.
petrak.b - ne 27 květen, 2012 20:23
Předmět: Honda vt 750 c2
No moc tomu neholduji a nikoho šikovnýho neznám,ale děkuju moc za pomoc a rady. Zkusím dotlouct baterku a nechám ji změřit i při zatížení a pak budu pátrat Smile
Jára Cimrman - ne 27 květen, 2012 20:51
Předmět:
Trochu šikovný autoelektrikář to musí zmáknout Embarassed J.C.
petrak.b - ne 27 květen, 2012 21:07
Předmět: Honda vt 750 c2
Rozhodím sítě a snad někoho seženu,ale kdyby někdo takovej byl tady blízko Žatce,Louny, Praha ..Smile)),klidně přijedu,zaplatim,poděkuju....A jinak děkuju všem za váš čas a rady.
petrak.b - čt 31 květen, 2012 10:06
Předmět:
jen se chci ještě zeptat,když nastartuju motorku,zapnu světlo a přidám otáčky,tak když se světlo rozvítí víc znamená to,že to dobíjí,nebo ne?...Díky za trpělivost a odpovědi ..
Jára Cimrman - čt 31 květen, 2012 17:19
Předmět:
Píšeš to dobře, při přidání se víc rozsvítí čili dobíjí mad J.C.
petrak.b - čt 31 květen, 2012 18:06
Předmět:
tak mě to zase měřili a zjistili,že mě to udajně berou světla,jak se zapnou i s blinkrama,tak to dobíjí,ale málo,bez světel v pohodě,...když je světlo zapnuty a přidám,tak se rozvítí víc,ale měřák ukazuje,jednou málo,pak se to malinko zvedne a zase to jde dolů ... Mad
popinjay - pá 01 červen, 2012 15:27
Předmět:
diagram kontroly dobijania
Anonymous - pá 15 červen, 2012 14:48
Předmět:
Mal som ten isty problem. Ked mas podvesenu este pridavnu rampu na svetla tak sa to deje bezne a regler opd zatazou proste nedobija ( nezostava stava na to )

Treba zajst do hondy sa pobavit a opytat sa na novy regler. Tam ti povedia cenu niekde okolo 300 eur ( 7500 Czk ) a ty potom s usmevom vyvalis za to nejakych 50 az 60 euro a kupis si ho z netu. Tie su trocha silnejsie a s tym ti to uz vydrzi aj nabijat. Daj si to len poslat montaz zvladne aj dement.

Je to inac znama zavada na shadowkach tie original reglery su shit.
Anonymous - st 04 červenec, 2012 23:00
Předmět: caute
vie mi tu niekto poradit?pred 2 rokmi som kupoval novy regler aj bateriu nejako mi to odislo na dovolenke.islo to v poho az teraz mi zacali preblikavat svetla vybijat bateriu.kupil som novu bateriu YTX12BS ale ked to zmeram stale to dobija na nejakych12.80V zo svetlami aj bez nich.skusil som tam vymenit 4 reglery stale to iste.moze to byt tym ze ta bateria je stale slaba???presiel som celu elektriku no nedari sa dojst na chybu.mam HONDU shadow 750 C2
petrak.b - čt 05 červenec, 2012 10:57
Předmět:
Ahoj. Koupil jsem baterku 14tku přesně podle tabulek na Hondu vt 750c2. Chci se zeptat donesl jsem ji domů,dolil jsem ji,nechal asi 20 min odpočinout a dle rady prodejce,jsem ji dal ještě na imp.nabíječku nechat dobít na 100 procent,pak jsem ji chtěk zašpuntovat a teď se chci zeptat kolik má bejt ta baterka dolitá? než jsem ji nechal dobíjet byl elektr.těsně nad článkama,po dobití není vidět,ale články nejsou suchý. Maj bejt články pořád zalitý?
Jára Cimrman - čt 05 červenec, 2012 12:02
Předmět:
Nalej ji tak centimetr nad desky. Není ze strany náhodou značka min. a max mad J.C.
petrak.b - čt 05 červenec, 2012 12:05
Předmět:
ne není. V balíku jsem měl nádržky s elektr...strhnul jsem pásku,otočil nádržky do baterky a zatlačil a bombičky se vyprázdnili celý do baterky,ale pak po tom nabití jsem tam žádnou vodu nad článkama neviděl
Jára Cimrman - pá 06 červenec, 2012 02:02
Předmět:
Tak jedině dokoupit naředěnou kyselinu do baterky v drogerii a desky by měly být tak centimetr ponořené. Nezkoušet výšku hladiny kovovým Embarassed J.C.
Jerry - po 03 září, 2012 19:17
Předmět:
Prosím o radu.
Pokud chci, aby mi motka stačila dobíjet i při nzapnutých přídavných světlech, jak jsem pochopil podle příspěvků výše, musím tedy koupit jiné dobíjecí relé.
Jelikož elektrika není zrovna můj nejsilnější obor, prosím o rady, díky!
Jára Cimrman - po 03 září, 2012 19:25
Předmět:
Jerry, nic kupovat nemusíš, regulátor by měl zvládnout výkon alternátoru jde pouze o to zda je alternátor a regulátor v pořádku mad J.C.
popinjay - po 03 září, 2012 20:29
Předmět:
pozri do manualu, aky vykon ma alternator.
to cislo bude udavane, ako nominalne,
obcas je uvedene pri nejakych otackach.
jednoducho na volnobeh elektraren (alternator) vyrobi menej elektriny
pre spotrebice, ako pri strednych a vyssich otackach.
vykon altika bude nejake cislo uvedene vo Wattoch.
napr.: 350 W...a podobne.
potom si spocitaj, kolko Watov mas pri nastartovanej motke.
napriklad : predne svetlo + zadne osvetlenie+ pridavne osvetlenie.
nieco este berie aj riadiaca jednotka, zapalovacie cievky, to
zatial zanedbajme. klakson, smerovky do toho vstupuju ciastocne a kratkodobo.
ale hlavne mrkni kolko Watov maju tie pridavne ziarovky.
sucet spotrebicov vo Watoch, by mal byt mensi, ako vykon alternatora (ten ti vyraba "elektrinu").
regulator ti napetie palubnej siete reguluje, aby neprekrocilo urcitu hranicu.
ak je napetie vysoke, sup s tym do baterie, ak je nizke (pozieraju ho svetla, pridavne svetla a ine spotrebice) sup s tym do spotrebicov.
Shiny - po 03 září, 2012 21:00
Předmět:
S tím dolitím baterie kyselinou na to bacha.....u nové baterky kdy je součást i ampule s elektrolitem je to vypočítané aby to stačilo. ale stává se, že desky nasáknou víc elektrolitu a pak je vhodné spíš dolít destilkou. Ono totiž když je větší hustota elektrolytu tak se stává, že desky odejdou dřív. Je lepší nejdřív změřit hustoměrem a dolitím bud destilky nebo elektolytem. Výška hladiny..píšeš, že není vidět a tudíž je jí málo...aby to nebylo naopak aby nebyla baterka plná pak taky není hladina vidět..myšleno bokem zkrz těleso, zezhora je to jasně vidět
popinjay - po 03 září, 2012 21:12
Předmět:
jerry, tak vykon alternatora mas 345 W pri 5000 otackach :

a dalsie spotrebice mas tu, to uz dopocitas,
sorry, musim ist vencit psa :

Image
Jára Cimrman - po 03 září, 2012 22:58
Předmět:
Jerry, budeš si na motorku místo plexi asi dát solární panel a jezdit jenom ve dne Sad J.C.
Jerry - út 04 září, 2012 17:32
Předmět:
Měl jsem přední světla zapojené přes ralátka tak, že mi při potkávacích světlech svítili seriově a při dálkových paralerně. Takže při potkávacích svítili málo (2x6V) a při dálkových více (2x12V). Trochu riskantní bylo, že v případě seriového zapojení procházel proud mezi světly přes světelnou rampu, ale je od ostatní motky odizolovaná a fungovalo to, tak jsem to přestal řešit.

Loni jsem začal mít občas trochu problém s baterií a tak když to začlo znovu a více na jaře, řekl jsem si, je tam baterie šest let, má na to nárok a tak jsem koupil novou. Jenže problémy začly po čase zas a zjistil jsem, že mi přídavná světla občas dělají barevnou hudbu. S pomocí Maka, jsme zjistili, že se mi do toho tluče kostra přes hrnec světla a mé pancéřové bovdeny. Stačila jednoduchá gumová podložka a bylo vše OK.
Je to asi čtrnáct dní a barevná hudba tu byla zas spolu s horším startováním. Tak jsem se naštval, celý výmysl s relátkama jsem zrušil a hotovo. Byl jsem spokojený že teď bude vše v pořádku, ale nebylo. Zase po čase vymlácená baterie, podotýkám pouze po jízdě, jinak drží prfektně. Tak jsem vytáhl multimetr a změřil napětí na předem nabité baterii 12,7V. Natočil jsem a vytočil motor a při zapnutém hlavním světlometu je na baterce si 13,8V, pokud do toho zapnu přídavná světla, je tam již jen 12,2V.

Přední světlomet 1x H4 60/55W, parkovací světlo 5W, Přídavná světla 2x H3 55W, osvětlení tachometru 1x 1,2W zadní světla Led, přídavná zadní světla Led. Podle uživatelské příručky generátor 264W. Pořád bych měl mít 176W k dobru.

???

Ještě mě napadlo, jestli to někde neprobíjí, ale kabaly nikde nehoří. Zítra dopoledne před odjezdem na Kajlovec, možná natáhnu kabely k přídavným světlům znova a uvidíme.
Jára Cimrman - út 04 září, 2012 20:31
Předmět:
To ti to spadne o nějak moc. Je to sice 110W navíc ale to by nemělo byt nic co by alternátor nezvládl. Jak píšeš zkus vyměnit vedení a připoj to na zkoušku přímo k baterce a změř to. Jsem docela zvědavej co naměříš mad Sad J.C.
Jerry - čt 06 září, 2012 11:06
Předmět:
Tak jsem natahal na přídavná světla komplet novou kabeláž. Dělal jsem to včera do jedenácti v noci a tak na zkoušku došlo až před chvílí. Dráty jsem natahal komplet nové a opravdu jsem si s tím vyhrál.

Proud je brán přes pojistku z autobaterie, spíná se přes relé, které je napojené na parkovací světla a na ovládacím proudu před relé je vypínač. Kabely od světla pod nádrž jsou v hadičce, všechno podotahované páskama, konektory v smršťovacích bužírkách rozlišené červenou a černou barvou, dokonce i kabeláž vyvedená v barvách.

Dnes jsem ji nastartoval a měřil přímo na baterii:

vyplý klíček a nabitá baterie 12,83V

po nastartování na sytič 14,3V

zapnutá parkovací světla 14,38V

zapnutá potkávací světla 14,19V
k tomu zaplá přídavná světla 12,16V
otáčky jaké jsou při průměrné jízdě 12,6V
vysoké otáčky 13,05V

parkovací světla s přídavnými 12,32V
rparkovací světla s přídavnými, oztočený motor 13,3

Konec měření vyplá motorka a klíček 12,66V


Takže na sraz jedu bez zaplých přídavných světel a pro jistotu nabíječku v brašně. Zachvíli vyrážíme, bereme to přes Polské Klodzko.

Přivítám každý nápad co s tím. Díky!
Libor600 - čt 06 září, 2012 14:42
Předmět:
Shocked Ty přídavné světla mají moc velký odběr.hodnoty které udáváš jsou O.K.do momentu než je zapneš.dobíjecí proud pod 13V je na draka
Libor600 - čt 06 září, 2012 14:47
Předmět:
zapneš přídavná světla.Dobíjecí proud pod 13V je na draka
Jára Cimrman - čt 06 září, 2012 16:16
Předmět:
Ty hodnoty co jsi naměřil ukazují že alternátor tomu odběru nestačí, otázkou je proč a kde je chyba. Možná by stálo za to zajet do Ml. Bolky a nechat to přeměřit u Šťastnýho co dělá autoelektriku, určitě dokáže změřit výkon alternátoru, regulátor a to by tě mohlo posunout dál. mad J.C.
Svatopluk - pá 07 září, 2012 00:21
Předmět: Elektrika
Taky jsem řešil přídavná světla a hodně mi pomohla informace na stránkách http://www.750ace.com/electrical.phtml . Co se týká výkonu alternátoru tak pěkná tabulka je tady http://www.750ace.com/files/elecloads.htm . Já to nakonec řešil tak, jak je uvedeno zde: http://www.hubs.estranky.cz/clanky/zajimavosti/nova-verze-zapojeni-pridavnych-svetel.html
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB