Shadow Owners Club

Technika - Zadní tlumiče

jardamoto - čt 07 červen, 2012 16:27
Předmět: Zadní tlumiče
Zdravím lidičky chci se zeptat jestli se dá na mojí motce nějak poštelovat zadní tlumení přijde mi dost měké tak bych ho chtěl kapánek přitvrdit. Mám Honda VT 1100 C SC 18 US. Díky za rady. Jarda.
jardamoto - čt 07 červen, 2012 16:30
Předmět:
Ještě se zeptá jestli tu není nějaký elektrikář protože motorka mi tři dny stála přišel sem k ní a baterka je kaput byterka byla pořízena nová v březnu. Prodávající mě upozornil na to abych odpojoval baterku a já neposlechl ale přijde mi to jako hovadina. Nevíte kde by mohl být zakopanej pes. Díky Jarda.
Jára Cimrman - čt 07 červen, 2012 17:16
Předmět:
Co se týká baterky ta by při vypnutí klíčku měla byt odpojená a teoreticky by u tvý motorky ji nemělo nic vybíjet. Zkus ji nabít a změřit , nebo nechat změřit zda při vypnutým klíčku neteče nějaký proud z baterky, pak by se muselo hledat. No a co se týče zadního pérování tlumiče mají pět poloh tvrdosti a ty se seřizují pomocí hákového klíče který má být v nářadí. Jestli klíč není přítomen dá se motorka zvenout a když chytneš spodní část tlumiče do ruky, je to ta část ve který jsou díry na hákový klíč, tak se to dá pootáčením nastavovat. Z fabriky tam bývá poloha 2 , jednička je nejměkčí až po pětku. Na tlumíčích byly nálepky s čísly ale ty už tam asi nebudou. Až s tím budeš otáčet je to cítit měká a tvrdší poloha hlavně aby obě strany byly nastaveny stejně. mad J.C.
jardamoto - čt 07 červen, 2012 18:46
Předmět:
Jára Cimrman napsal:
Co se týká baterky ta by při vypnutí klíčku měla byt odpojená a teoreticky by u tvý motorky ji nemělo nic vybíjet. Zkus ji nabít a změřit , nebo nechat změřit zda při vypnutým klíčku neteče nějaký proud z baterky, pak by se muselo hledat. No a co se týče zadního pérování tlumiče mají pět poloh tvrdosti a ty se seřizují pomocí hákového klíče který má být v nářadí. Jestli klíč není přítomen dá se motorka zvenout a když chytneš spodní část tlumiče do ruky, je to ta část ve který jsou díry na hákový klíč, tak se to dá pootáčením nastavovat. Z fabriky tam bývá poloha 2 , jednička je nejměkčí až po pětku. Na tlumíčích byly nálepky s čísly ale ty už tam asi nebudou. Až s tím budeš otáčet je to cítit měká a tvrdší poloha hlavně aby obě strany byly nastaveny stejně. mad J.C.

Jééé tak to ti moc moc děkuji stima tlumičema no to je skvělí hned se do toho pustim. No a co se týká tý baterky tak ted jí nabíjím ale nevím jak změřit ůnik proudu při vypnití klíčku to asi myslíš takovím tim vzláštním přístrojem tak ten bohužel nemám. No skusím se někoho přeptat jestli mi to nezměří, ale stejně ti moc děkuju hlavně to odpružení to je skvělí že to jde nastavit moc díky ještě jednou. Jarda.
Jára Cimrman - čt 07 červen, 2012 19:14
Předmět:
V podstatě jde o to že na nabité baterce připojíš kostru tedy mínus a mezi plusem na baterce a kabelem který se tam připojuje se změří Ampérmetrem zda elektroinstalace nebere nějaký proud. Elektrikář s měřákem to musí zmáknout. Embarassed J.C.
jardamoto - čt 07 červen, 2012 19:26
Předmět:
Ok jasný chápu jak by to mnělo fungovat no a pak když teda bude ůnik proudu tak asi hledat kde konkrétně utíká co? Napadlo mně třeba sepnutý relátko ale nevím jestli je to možné stávalo se mi to kdysi na jawě.
Anonymous - čt 07 červen, 2012 19:38
Předmět:
Vypnutím klíčku se odpojí celá el. instakace, jediné co je připojeno je relé které spíná startér ale to chce změřit. Doufám že máš klíček vypnutý a nevypínáš pouze černeným vypínačem startéru na řidítkách Embarassed J.C.
Jára Cimrman - čt 07 červen, 2012 19:39
Předmět:
Aha, zapoměl jsem se přihlásit Shocked J.C.
jardamoto - pá 08 červen, 2012 13:15
Předmět:
Jasně klíček vypínám ne jenom to červrné tlačítko na řiditkách ještě se zeptám skříňka má po vypnutí ještě jednu polohu vůbec nevím na co to je.
Jára Cimrman - pá 08 červen, 2012 18:27
Předmět:
Shocked To slyším poprvé ale někdo kdo má stejný typ to možná vysvětlí Embarassed J.C.
Gorky - ne 10 červen, 2012 16:06
Předmět:
Čau ta poloha na kterou se ptáš je rozsvícení zadního světla jako parkovačka.
Týša - ne 10 červen, 2012 16:28
Předmět:
Je to jak píše Gorky,mají to všechny verze VT1100C,sc18. Pokud ještě nemáš přední parabolu s parkovačkou,pomalu se po nějaké začni poohlížet - na technický by tě za to mohli pozlobit....
jardamoto - po 11 červen, 2012 10:55
Předmět:
Takže když to dám uplně do té spodní polohy tak mi svítí v zadu parkovačka jo? tak to sem tu baterku asi vytloukl já protože sem to dal do této polohy a motorku sem tak nechal v garáži je tam hodně světla tak sem si nevšiml že by něco svítilo. Co myslíte těmi problémi na STK moc sem vás nepochopil to že mi nesvítí vepředu pouze parkovačka ale rovnou tlumené světla? Je to US verze tak opravdu je to jak píšete nemám tam ani knoflík na vypnutí světla.
Týša - po 11 červen, 2012 12:11
Předmět:
Přední parabola by měla být homologovaná,mít tedy na sobě homologační "E" značku. US verze vůbec parkovačku nemají,protože jim hned po zapnutí klíčku svítí potkávací světlo i podle manuálu a Haynesse svítí v dolní pozici jen zadní světlo.
Na některý technický to neřeší,někde ano, dokonce i sklíčka na blinkrech by měly mít homologační značku. Záleží na tom,na koho narazíš, nedej bože v případě nehody by se na tom pojišťovna klidně mohla otočit.

U mě třeba v pohodě prošly i podsvícený blinkry,ale parabolu mi kontroloval,jestli má značku a zapojenou parkovačku.
jardamoto - po 11 červen, 2012 13:28
Předmět:
Jo jo stim už sem se párkrát setkal jestli mám ečka na předním světle sem teda ještě nekoukal ale hned se kouknu taky mi tydy dělaj problémi a hlavně teda s blinkrama to sou uplně ujetý.
jardamoto - so 23 červen, 2012 18:02
Předmět:
Takže motorka je v cajku už týden je baterka zapojená a vše funguje jak má je blb sem jí vymlátil tím klíčkem ve spodní poloze no sem jelito vše funguje dobíjí také v poho jel sem šumavu a spátky no paráda. Pánové moc vám děkuji za vaše informace.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB