Shadow Owners Club

VT 600 - Občas streli do vzduchového filtra

popikb - ne 12 srpen, 2012 02:38
Předmět: Občas streli do vzduchového filtra
Zdravým potreboval by som poradiť, moja hondička vt600 si občas streli do vzduchového filtra hlavne pri prudšom pridani plynu z volnobehu. Predtým som mal klasický filter a teraz KN robilo to aj pred tým je to tak 1 až 3 krat počas jednej poldennej jazdy. Čital som niečo o bohatosti zmesi, ale neviem s ktorou skrutkou sa na karburátore vzduch pridáva resp. ubera je to ročník 1998, za vaše rady vopred ďakujem.
Jerry - ne 12 srpen, 2012 07:23
Předmět:
Ročník 1998, ale jaký stroj???
popikb - pá 24 srpen, 2012 20:07
Předmět:
Tak som našiel skrutku ktorou sa nastavuje bohatosť zmesi, nastavil som ju na dve otačky bola na 3 ale ešte aj tak mi to sem tam kychne. Do výfuku to nestrela a ani nikdy nestrielalo, čo mam robiť ďalej, ďakujem za každý postreh.
Jára Cimrman - pá 24 srpen, 2012 22:34
Předmět:
Máš na motorce dva karburátory a na nich je dole na karburátoru mosazný šroubek na vypouštění karburátoru a nad ním tím kterým se nastavuje bohatost směsi. Dotáhnout a to lehce protože se jedná o šroubek s kuželem, povolit o jeden a půl otáčky a vyzkoušet. Pochopitelně na obouch karburátorech stejně. Když tak po půl otáčkách přidávat. Snad se ti to povede alespoň trochu nastavit ale tím seřizuješ pouze množstní vzduchu na volnoběh, někdy je ovšem potřeba karburátory přetryskovat. Snad se ti to podaří mad J.C.
Jerry - so 25 srpen, 2012 07:07
Předmět:
Bohužel, jestli se nepletu, to vypadá, že v roce 98 končili dvojkarburátorové a začali jednokarburátorové. Jakou máš ty?
Když už jsme u toho karburátoru, synchrony by na tohle snad neměli mít vliv?
Jinak, ale fakt že po jejich seřízení mi to tolok nestřílelo, ale do výfuků.

V dílenské příručce tomu nějak nerozumím. Koukám do VT600 1997-2001 str. 5/29 - 5/31 Pilot screw adjustment.
97-98 počáteční otevření 1 1/4 otáčky, finální 1 otáčky
po roce 98 počáteční otevření 3 (California 2 3/4) otáčky, finální 3/4 otáčky
Mezitím je nějaké povídání a otáčky, ale z toho jsem zase out já. Jukněte na to někdo prosím.
popikb - po 27 srpen, 2012 16:41
Předmět:
No ja mám 98čku ale s jedným karburátorom. Skusil som to uberať postupne až na 2 otáčky ale nejaky rozdiel som v tom necitil skôr by som povedal že to na tych 2 otáčkach bolo horšie tak som sa vrátil na pôvodnych 3, stále si to kychne do filtra. Mám skusiť isť na 1,5 otáčky? Samozrejme som to robil opatrne, dotiahol a povoloval.
popikb - po 27 srpen, 2012 16:54
Předmět:
Ano v manuali som našiel to čo napísal Jerry ale čo povieš na 5-38, 5-39 tam je zase nastavenie 2 1/2 a 2 1/4.
Jára Cimrman - po 27 srpen, 2012 18:50
Předmět:
To co píšou je jedna věc ale občas je realita jiná. Vyzkoušel bych všechno, buď se to povede, nebo se s tím smířit a nebo přetryskovat, jiná varianta není a ještě jedna věc, sedí karburátor dobře nepřisává to někde falešnej vzduch mad J.C.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB