Shadow Owners Club

VT 600 - Nejede přední válec

salieri - čt 16 srpen, 2012 22:45
Předmět: Nejede přední válec
Zdravím,
nedávno jsem koupil šestku pro mou drahou polovičku, nebyla v provozu asi 4 měsíce, po zkušební jízdě (asi 40 km), kdy bylo vše v pořádku (teplota byla tenkrát kolem 28 °C), jsem ji do předání na týden odstavil. Po týdnu, kdy bylo asi 14 °C, jsem ji nastartoval, šlo to jen přes sytič, ale píst v předním válci se jen veze, na výfuku je cítit pouze slabé foukání vzduchu. Svíčky jsem odzkoušel, jiskří bez problémů. Může to být karburátor? Má 2003 jeden nebo dva karburátory? A pokud ne karbec, co jiného by to mohlo být? Předem moc díky, pokud někdo bude moci poradit.
Libor
Jára Cimrman - čt 16 srpen, 2012 23:07
Předmět:
Asi by jsi tam měl mít jen jeden karburátor http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/2003/VT600C/189196/ a jestli tam je opravdu jen jeden tak by měli makat oba válce když zapalování funguje. Já bych si někde nechal změřit tlaky ve válcích a podle toho bych pak hledal dál. Ještě jedna věc, na každém válci jsou dvě svíčky, na každý straně jedna, pálí obě mad J.C.
salieri - čt 16 srpen, 2012 23:39
Předmět:
Jára Cimrman napsal:
Asi by jsi tam měl mít jen jeden karburátor http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/2003/VT600C/189196/ a jestli tam je opravdu jen jeden tak by měli makat oba válce když zapalování funguje. Já bych si někde nechal změřit tlaky ve válcích a podle toho bych pak hledal dál. Ještě jedna věc, na každém válci jsou dvě svíčky, na každý straně jedna, pálí obě mad J.C.


Já vím, že jsou dvě na každém válci, ale protože nemám originální svíčák, uvolnil a odzkoušel jsem jen přední pravou svíčku, ale nemyslím, že když jedna hází jiskru a druhá by byla out, že by ten přední válec ani neškytl. Co se týká těch tlaků, jako že by byly špatně seřízené vůle ventilů? Divné, že to přestalo náhle. Ale moc díky za snahu.
Petr - pá 17 srpen, 2012 05:42
Předmět:
vyzkoušej nakrátko nastartovat pouze na přední válec /odpoj zadní svíčky/
fananek - pá 17 srpen, 2012 06:29
Předmět:
Uvedu jen malý, možná blbý příklad, ale ...
Řezal jsem motorovkou a po skončení práce jsem ji "chcípnul". Pak jsem ji chtěl ještě jednou natočit. Marně. Otec povídá - to bude svíčka. Já ji vyndal, vyčistil, vyzkoušel - jiskřila jak novoroční ohňostroj. Zamontoval a nenatočil. Jak na ni stříkla směs, nedala ani jiskřičku mrška, přesto že před tím jela jako z partesu a za sucha také. Musel jsem ke své nelibosti uznat, že měl táta pravdu. Jo mnohaleté zkušenosti. Chci tím říci, že svíčka může být jedno z řešení, i když na to nevypadá. :-) Přeju kliku při hledání problému a ať to chodí.
salieri - pá 17 srpen, 2012 07:00
Předmět:
Petr napsal:
vyzkoušej nakrátko nastartovat pouze na přední válec /odpoj zadní svíčky/


Díky,
zkusím to. A svíčky vyměním taky, stejně to vypadá, že na ně ještě nikdo nikdy nešáhl. Mašinka má najeto 10 000.
Čuňas - pá 17 srpen, 2012 07:32
Předmět: vt600
Máš určitě jen jeden karburátor,já mám 2001 a mám taky jeden karbec.
Jerry - pá 17 srpen, 2012 10:04
Předmět:
To že pálí jen jedna svíčka ve válcí neznamená že ti ten válec poběží. To už tu také bylo. Pořád jsme kontrolovali jen jednu svíčku a válec neběžel. Až když jsme po čase zkontrolovali i druhou, tak jsme se chytli a došli až ke kontaktu na cívce.
Kdo byl jeden z posledních ve Sluneční zátoce , vzpomene si určitě na návštěvu z Itálie a jak nás to pozlobilo.
Petr - pá 17 srpen, 2012 10:49
Předmět:
při startu vždy pálí jedna polovina svíček a až potom se přidá druhá, je to z důvodu úspory proudu
Jerry - pá 17 srpen, 2012 11:14
Předmět:
Nám u VT750C4 nepálila levá přední a až po manipulaci s cívkou začala a motocykl se rozjel. Přitom pravá přední dávala jiskru od začátku.
salieri - pá 17 srpen, 2012 12:44
Předmět:
Jerry napsal:
Nám u VT750C4 nepálila levá přední a až po manipulaci s cívkou začala a motocykl se rozjel. Přitom pravá přední dávala jiskru od začátku.


Díky moc, bohužel se k tomu dostanu až v neděli nebo v pondělí, tak snad to bude opravdu jen svíčka. Mohl bych ještě poprosit o radu, kde najdu cívku nebo jak se k ní dostanu, kdyby byl problém v ní?
Petr - pá 17 srpen, 2012 12:55
Předmět:
salieri napsal:
kde najdu cívku nebo jak se k ní dostanu, kdyby byl problém v ní?


jdi po kabelu od svíčky zaručeně na indučky narazíš Smile

jsou pod nádrží
Jerry - pá 17 srpen, 2012 12:57
Předmět:
Pozor, jsou tam dvě cívky.
Jára Cimrman - so 18 srpen, 2012 23:53
Předmět:
Petře, když se podívám na elektroinstalaci tvojí motorky tak dost dobře nechápů jak je možné že by při startování pálila jen jedna z dvojice svíček když je cívka napájena pouze dvěma dráty a z cívky vedou dva kabely k svíčkám http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/2001/VT1100C3/191384/ mad J.C.
Petr - ne 19 srpen, 2012 07:29
Předmět:
musíš se podívat na schéma, na partsdepot není zapojení přívodních kabelů
cívka má dvojité vinutí, každá ze svíček je napájena samostatně.

Image
Jára Cimrman - ne 19 srpen, 2012 20:57
Předmět:
Koukám na schema VT 600 a stejně nějak nedokážu pochopit co by mělo při zapojení dvou drátů na přívod cívky a následnému rozdělení na dvě samostatné cívky způsobit že by při startování pálila jen jedna. Jestli to tak je tak to zítra zkusím a když tak sežeru koště Shocked J.C.
Mako - po 20 srpen, 2012 07:57
Předmět:
Čauky.
Běžná věc, bojuj s tím nebo se s tím smiř, že to někdy udělá. Znám několik šestek se stejným problémem.
Já s tím bojuji od začátku a nikdo netuší čím to je. Jedno karbec 2002 výroba a dělá to od prodejny. Někde tady jsem to již popisoval.
Nejdříve jsem myslel, že je to delší odstávkou (14 dní), ale potvora to udělala několikrát i den po jízdě. Na druhou stranu se stalo, že stála i dva měsíce a běžela normálně.

Rada? Někdy pomůže vyšroubovat jednu svíčku, někdy se na další x-té startování chytí, někdy ji necháš běžet a on se přidá sám a někdy ji necháš na sluníčku, dáš cígo a je vše OK.

Zajímavé je, že svíčka pálí, ale vejfuck není plnej benálu, logická úvaha "nejde benál" , jenže on tam jde a teď babo raď.
Jára Cimrman - po 20 srpen, 2012 08:06
Předmět:
Mako, prostě všechno se nepovede mad J.C.
Shiny - po 20 srpen, 2012 08:07
Předmět:
Vím že to není rada dokonalá...ALE dost dlouho jsem spravoval auta a jedna z věcí co byla v dílně dost vytížená byla zkoušečka svíček..POD TLAKEM..ono se totiž často stává, že pod tlakem nepálí a naprázdno ano. A často je to i v kombinaci s cívkou..ale tady cívka nepřipadá v úvahu to by nepálila ani druhá svíce. Ale stejně bacha na to nejlepší je vyměnit za nové aby byla jistota.

Ještě mne napadlo s tím, že jedna svíčka ve válci při startu nepálí a pak jo...není to nějak spojené se spožďovacím relé při startu kdy se vypnou světla ?
salieri - po 20 srpen, 2012 13:17
Předmět:
Tak, a je vše vyřešeno, byla to nakonec levá přední svíčka, samozřejmě ta nejhůře dostupná (nemám originál svíčák, takže to byla práce na celé dopoledne), ale teď jsou všechny čtyři svíčky vyměněny a mašinka šlape jak hodinky. Všem tady velký dík, jste skvělí a jsem moc vděčný za všechny rady. Doufám, že časem, až budu zběhlejší v údržbě a opravách, taky budu moct přispět a někomu snad pomoct. Teď můžu jen popřát všem maximální zážitek z jízdy, pokud možno žádné poruchy a co nejmíň dvoustopých magorů na silnici.
Ještě jednou díky
Libor
Shiny - po 20 srpen, 2012 13:20
Předmět:
Supr že se povedlo a funguje :-))
Jára Cimrman - po 20 srpen, 2012 16:57
Předmět:
No a je to, to bylo mudrování Embarassed J.C.
Mako - út 21 srpen, 2012 07:36
Předmět:
Jára Cimrman napsal:
Mako, prostě všechno se nepovede mad J.C.
song
Boža - út 21 srpen, 2012 13:40
Předmět:
Čágo Mako, zkus také vyměnit svíčky, třeba to pojede.... Very Happy
Mako - st 22 srpen, 2012 07:06
Předmět:
To jsem prvně nenapsal. Dělá to, když se jí chce i po výměně svíček Shocked
Prostě, je asi z jiné planety........
Laughing
BEECH - pá 24 srpen, 2012 12:33
Předmět:
Takhle jak to píšeš mi připadá, že by mohla probíjet fajfka. Pokud jsou tam fajfky made in Indonesia , ale i Taiwan, tak je to docela možné, protože oni používaj gumu s více uhlíkem, proud potom projede i skrz- jednoválec by ti zdechl- svíčka po vyzkoušení pálí jak divá a válec vynechá. Enjoy
Jinak by asi přicházel v úvahu někde dotyk kablíku na kostru- a to se ku..a blbě hledá Enjoy
Jára Cimrman - pá 24 srpen, 2012 22:53
Předmět:
Když už jste v tom hledání kde probíjí zapalování je jednoduchá finta. Natočit motorku v úplný tmě. To jsou někdy vidět věci a aby bylo vidět pod nádrž kouknout tam přez zrcátko mad J.C.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB