Shadow Owners Club

Obecné fórum - Shadow VT 750

petamin - čt 27 prosinec, 2012 21:51
Předmět: Shadow VT 750
Nemáte někdo návod, jak nejlépe nastavit bohatost směsi u 750 choppera?
Dík S. Laughing Laughing
Jára Cimrman - pá 28 prosinec, 2012 01:03
Předmět:
A jakýho choppera 750 máš na mysli mad J.C.
petamin - pá 28 prosinec, 2012 02:04
Předmět: Bohatost směsi
Honda VT 750 Shadow.
Jestli poradíš budu vděčný.S.
Jerry - pá 28 prosinec, 2012 07:46
Předmět:
VT750 je dost verzí, VT750C, VT750C2 až 8, tak alespoň rok výroby.
petamin - pá 28 prosinec, 2012 17:23
Předmět: Bohatost směsi
Je to VT 750 RC44, r. v. 2003 původně byla určena na export do ameriky. S.
Petr - pá 28 prosinec, 2012 17:45
Předmět:
sranda, vyráběná pro export do USA nebo vyráběná v USA
máš VIN
petamin - pá 28 prosinec, 2012 17:58
Předmět: Bohatost směsi
To nevím jestli byla vyrobena tam nebo tady VIN je: JH2RC44733M700371
S.
Jerry - pá 28 prosinec, 2012 18:56
Předmět:
VT750C r.v.2003 motor RC44, je ještě s řetězem. Podle bike-parts-honda.com, je to mašina určená pro Californii, takže vyrobená v USA (je to dovoz). Californie měli snad namontovány ještě nějaké nesmysly navíc kvůli ekologii, ale to lidi často dávají pryč. Ameriku poznáš jednoduše podle chromovaných krytů karterů (evropa má lakovaný hliník) a černění mezi žebry válce.

Moc tě nepotěším. Bohatost směsi je pod vzduchovým filtrem, musíš sundat celý airbox. Originální tovární nastavení bohatosti směsi je dva a čtvrt otáčky.
Pokud máš jen otevřené laufy, nebo jen KN filtr, není třeba štelovat jinak od originálu. Jestli ti střílí, bude i dál.
Mám jak motevřený laufy, tak KN filtr. Pošteloval jsem si synchrony pomocí podtlaku a bohatost směsi dal na tři otáčky. Mám teď perfektní volnoběh a motka jede jak brus. Dál už jedině přetryskovat, případně dát řemenový kit místo řetězu, ale to již s motorem nesouvisí..

Jak jsem psal originální tovární nastavení bohatosti směsi je dva a čtvrt otáčky. Jela mi normálně a sřílí do výfuku jak divoká.
Při třech a půl byl problém se sytičem, nějak se to pralo dohromady.
Tři a čtvrt to sice méně střílelo do výfuku, a jelo to tak nějak normálně.
Tři otáčky stříli si do výfuku, ale jede perfektně.
Dál jsem to nezkoušel.
petamin - pá 28 prosinec, 2012 19:27
Předmět:
Jerry dík za radu.
petamin - pá 28 prosinec, 2012 19:32
Předmět:
Jerry ještě mám dotaz.
Při startu mám pocit jakoby se motor dusil a následně když chci pridat tak se taky dusí dokud se nedostane trochu do otáček. Nevěděl bys co s tím? Naplno jde přidat jedině se sytičem.
Jára Cimrman - pá 28 prosinec, 2012 19:53
Předmět:
Je třeba aby motor byl ohřátý, pak by měl šlapat jak hodinky, studený motor bez sytiče prostě běží blbě a v zimě ještě hůř, prostě to má kaburátor není to sttříkačka. Embarassed J.C.
Jerry - pá 28 prosinec, 2012 22:07
Předmět:
Míla má pravdu, motorky nejsou na tyto teploty stavěné a tak může zlobit. Nech ji ohřát a uvidíš., Ale pozor na to kde a na jak dlouho ji startuješ. Už jsme tu měli i zarezlý válec po krátkém zimním startu a to není specialita Shadow, to platí obecně.

Jinak pokud je ohřátá, mě napadá ta bohatost. Vím že ti to nedá, ale nech to na jaro. Zkontroluj rovnou i svíčky (všechny čtyři) a uvidíš.
Libor600 - so 29 prosinec, 2012 00:30
Předmět:
Razz vše co tady řekli chlapi jest do puntíku pravda.Pokud ti to nedá-já osobně chodím v zimě cca jednou za tři neděle až měsíc mašinu natočít. Nechávám ji běžet tak 20-30min. určitě nesmí jit z výfuku kondenzát-pára- to je ten případ kdy pak může dojít ke korozi ve spalovacím prostoru,jak píše Jerry.Zadní válec se ohřívá rychleji,proto je nutné dbát, aby než to vypneš byly prohřáté oba stejně.Na sitíč by měla chytat na otočení, po 5min by se měla udržet na volnoběh.Správná reakce na plyn,skutečně až když je dobře ohřátá.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB