Shadow Owners Club

VT 1100 - kardanka VT 1100

Anonymous - so 16 únor, 2013 16:17
Předmět: kardanka VT 1100
Zdravím,potřeboval bych poradit. Na VTéčku mi klepe asi hydrostav,proto tahám motor ven.
Už je připravený,ale ale zatím skoumám,jak odpojit kardanku od motoru.Nechtěl bych něco
oddělat,proto se ptám.V manuálu o tom toho moc nepíšou,že se má jen odpojit.
Dík za všechny odpovědi.
Myšák
Jára Cimrman - so 16 únor, 2013 20:18
Předmět:
Vyndat šrouby 15,16,17,18, a motor vysunout celý doprava a je to venku http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/1999/VT1100C/67943/ Embarassed J.C.
Vasek - so 16 únor, 2013 20:23
Předmět:
kardan povolíš na motoru ve spoji s motorem a vytáhneš na tisícihranu,klouby zustanou v rouře.
jinak hydrostav bívá většinou přidřený v lepšim případě jenom zalehlí(díky oleji který motoru nechutná nebo dlouho stál)pokud nemá viditelné rýhy tak přeleštit (klepe to protože zustává viset a meběhá až do krajních mezí)
práci zdar Vasek
Anonymous - so 16 únor, 2013 20:34
Předmět: kardanka VT 1100
To myslíš ty šrouby,co jdou ze strany do motoru,mě připadá,že je to tam kluzně a že kardanka vyjede jen z drážek.
babula - pá 29 březen, 2013 10:58
Předmět: Kardan
Jaký olej dáváte do kardanu a množství?Mám motorku z Holandska a nemám manuál.Díky.
Jára Cimrman - pá 29 březen, 2013 13:50
Předmět:
Můžeš tam dát klidně toto http://www.bmwoleje.cz/diferencialni-oleje/14-castrol-syntrax-limited-slip-75w-140.html Tady je sice pro BMW ale specifikace odpovídá, musí to být hypoidní olej pro diferenciály a je o dost hustší mad J.C.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB