MILOSLAV POHL napsal: |
Jde o to jak velký hrbek máš na mysli. Znám jednoho Hrbka a ten má stopadesát kilo. Jinak by se pochopitelně dala změřit výška stojíciho motocyklu a porovnat s někým kdo má stejnou mašinu ale možná na ni před tebou jezdil někdo podobný jako na přiložené fotografii. Pak bych se nedivil M.P. |
Simox napsal: |
Hele já ti nevim, co myslíš tou repasí......ve vidlích se opotřebovávaj gufera, olej a pružina. Zbytek funkčnosti ti tvořej různý přepouštěcí otvory, kanálky kudy ten olej protejká. Na těch neni co měnit. Takže jestli ti to netlumí, tak rozebrat, vyčistit a vyměnit olej. To jsi udělal a furt se ti zdá že to netlumí ??? Olej máš určitě správnej viď? |
Simox napsal: |
Jj hustší olej by ti mohl pomoct. Ale nějak mi nejde do hlavy, že když tam je všechno jak má, tak to nefunguje. Hele a tu změnu jsi poznal až ty, nebo jsi to takhle koupil ??? |
vroman napsal: |
Zdravím ( Fata ) vzhledem k tomu, že tlumí pouze levá vidle, tak ten litr stačí, tech 520ml bych dal do levý a do pravý stačí zbytek. Po sundání kola můžeš vyzkoušet, jak jedna tlumí ( de dolu pomaleji a je slyšet jak se přelívá olej ) a druhá jen odstřelí pružinou. |
vroman napsal: |
No já si taky myslím, proto sem si tam ten druhuj dal,takže už mi tlumí obě vidle, ( zatím to bohužel nemám projeto, ale při pohupování se chová přímo luxusně ! ) oproti origoš v origoši je ten přepouštěcí kroužek jen v jedný , levý vidli viz příloha: stránka z manuálu. Na 750dě nevím... jedině mě napadá,že 750 bude těžší a bude mít tedy tvrdší pružiny, tak bude mít asi i oba tlumiče aby to utáhli, ale na 6ce která je lehčí to asi stačilo. |
Monkey napsal: |
Zdálo se mi že mám nízko předek motorky, tak jsem se včera vrhnul na přední vidlici. Zjistil jsem, že
1.) pružiny byly celkově jen 30 cm dlouhé a v horní třetině byly zmáčknuté.
2.) Někdo už něco přede mnou dělal, poněvadž na levo je červený Castrol a v pravé nějaký žlutý olej.
3.) Výška oleje ve sloupci je 50 - 51 cm, což mi příjde více, než 0,485 l do jedné vidlice
4.) Pružiny jsem vyrovnal na délku 35 cm, pozor musí být i rovné v ose, aby nedocházelo uvnitř ke dření o vidlice ( uvolnění hliníku do náplně)
Motorka je výš ve předu a změnilo se ovládání, je citlivější a začala tlumit. No po sezoně bude pokračování.. |