Shadow Owners Club

VT 600 - proč se mi přehřívá VT 600 ???

Anonymous - po 17 září, 2007 00:19
Předmět: proč se mi přehřívá VT 600 ???
Mám problémy s přehříváním motoru a už si nevím rady, jako by byla holka nějaká zakletá nebo co.
Při větší zátěži (jízda ve dvou) se mi po nějakém čase (cca 200-300km) přeplní nádržka (ta co je pod sedákem) s chladící kapalinou (od horní rysky na začátku až úplně do plna), tím pádem se zmenší obsah chl. kapaliny v soustavě (málo vody v chladiči, až asi žádná voda v chladiči) a čidlo teploty mi nepustí ventilátor (protože nemá na co reagovat) a pak samozřejmě po chvilce blikne červená kontrolka teploty. Hlavně teda ve městském provozu (kde jsem na to vlastně přišel).
Nesetkal jste se s tím někdo? Prosím o pomoc Help
Předem díky!

P.S.: už fakt nevím, asi budu muset jezdit jenom mimo město nebo v zimě
Jára Cimrman - po 17 září, 2007 01:43
Předmět:
Podle toho jak to popisuješ by to nejspíše vypadalo na těsnění pod hlavou nebo prasklou hlavu. Pronikání plynů ze spalovacího prostoru vytváří ,bublinu" která časem vytlačí vodu z chladícího systému do vyrovnávací nádržky.Nejdříve bych ale zkontroloval chladič, jestli do toho někdo před tebou nelil vodu z kohoutku a není to zarostly. M.P.
Jára Cimrman - po 17 září, 2007 01:43
Předmět:
Podle toho jak to popisuješ by to nejspíše vypadalo na těsnění pod hlavou nebo prasklou hlavu. Pronikání plynů ze spalovacího prostoru vytváří ,bublinu" která časem vytlačí vodu z chladícího systému do vyrovnávací nádržky.Nejdříve bych ale zkontroloval chladič, jestli do toho někdo před tebou nelil vodu z kohoutku a není to zarostly. M.P.
Petr - po 17 září, 2007 06:24
Předmět:
Míla: Good

Nezapomeň zkontrolovat čidlo, kdy spíná, jestli vůbec spíná . Exclamation
Grizzly - po 17 září, 2007 07:09
Předmět:
nechci Tě strašit ale bude to určitě těsnění pod hlavou, jinak souhlas s Mil.POHL Sad
Lazil - po 17 září, 2007 07:36
Předmět:
Přikláním se k diagnóze: našeptávání těsnění pod hlavou, je ,ale dost možné že opravdu nespíná spínač větráku, to měl můj syn na VF 750 a také se přehřívala, další možnost ucpaný chladič uvnitř tak z venku, a pomačkané voštiny (lamelky)chladiče. Když jsem sundal já kryt chladiče když jsem jí koupil tak byl chladič do půli zasekaný blátem a kamínky,pak se mi to dost hřálo. Doporučuji začít chladičem, pokud bude OK, odpoj hadičku z vyrovnávací nádržky strč jí do sklenice s vodou, natoč mášu a čekej jestli půjdou z hadičky bublinky pokud ano je to těsnění pod hlavou či ruplá hlava (ale s hlavou bych tě nechtěl strašit to by byl balík) těsnění pod palici cca 800 Kč. Držím pi palce čau Lazil Angel
Petr - po 17 září, 2007 07:42
Předmět:
2 Lazil Good

jen nepanikař když ti půjdou malé bublinky díky běžnému roztahování chladící kapaliny.

IMHO zkontrolovat chladič, čidlo když nezjistíš jasnou příčinu tak potom asi rovnou vyměnit těsnění a okouknout palici
Anonymous - po 17 září, 2007 22:58
Předmět:
Pánové díky za diagnózu, je lepší než orig. servis Honda. Good
Už mě to trápí nějaký čas (vlastně od doby co jsem ji koupil), začal jsem čidlem ventilátoru, to je OK. Kdyby jste měl někdo zájem mám jedno čidlo skladem, jsem úděs co může stát takovej kovovej váleček, hustý. Prej dokonce je to stejný na vice typů Hondy, chmm...
Kontrola chladič byla provedena, vypadá OK.
Dnes jsem zkoušel termostat, projel jsem to bez něj a pořád to samé. Termostat je OK. Vše to směřuje k tomu těsnění (doufám, že u toho to skončí, jinak bych asi musel zanevřít na Hondu Crying or Very sad )

Jen ještě dotaz: když je něco s těsněním pod hlavou, projevuje se to nějak z venku? (jako netěsnosti a tak?)

díky
Anonymous - po 17 září, 2007 23:31
Předmět:
dole na motoru je vodní pumpa, myslím že je jen poháněná od skříně. měla by jít sama sundat, když to pujde tak to udělej a až bude dole, nastartuj... jestli je prdlý těsnítko, tak v momentě z toho máš kompresor... Jestli ne budeme hledat dál...
Lazil - út 18 září, 2007 07:26
Předmět:
Heri Monkey ti tto líčí již v tom nejhorším stavu, pokud to jen prolíná tak to kompresor nebude, skusil bych nejdříve přepadovou hadičku do sklenice a nastartoval
Anonymous - út 18 září, 2007 20:52
Předmět:
Lazil, když sundá pumpu, oddělá víčko chladiče, tak uvidí jestli mu to fouká bubliny, nebo ne.... No a pak je to jednoduchá vylučovací metoda...
Lazil - út 18 září, 2007 21:14
Předmět:
Ok Good
Vojda - út 18 září, 2007 21:27
Předmět:
čago přikláním se na vylučovací metodu je to nejlevněší spůsob a dá se dělat doma a zadarmo hodně štěstí
Petr - út 18 září, 2007 21:38
Předmět:
Monkey napsal:
Lazil, když sundá pumpu, oddělá víčko chladiče, tak uvidí jestli mu to fouká bubliny, nebo ne.... No a pak je to jednoduchá vylučovací metoda...


ta hadička je jednodušší
Anonymous - út 18 září, 2007 22:33
Předmět:
hadička sice jednodušší je, ale jak chceš zamezit proudění kapaliny v soustavě? Nevím, ale dycky to dělám tak, že vyřadím čerpadlo... U plechovky je to jednodušší, sundáš klíňák a vidíš.... NO někdy i slyšíš.
Jára Cimrman - út 18 září, 2007 23:59
Předmět:
Pánové, vylučovacích metod je mnoho, myslím že by bylo rozumné aby Hery zvážil zda má na to aby se do takové opravy pustil sám a nebo se na někoho obrátil. V každém připadě bych s takovou závadou nejezdil aby škody nebyly ještě větší, protože se určitě nejedná o žádnou banalitu. Hery, zkontroloval bych taky olej jestli v něm není voda a jestli chceš tak napiš odkud jsi a něco se vymyslí. M.P.
Anonymous - st 19 září, 2007 08:44
Předmět:
To Míra P. - v podstatě máš pravdu..
mad jde ještě jedna varianta -sundat obě hadice z čerpadla, propojit je a potom to zkusit. bylo bez demontáže VČ. chopper
Jára Cimrman - st 19 září, 2007 08:51
Předmět:
Myslím že jde hlavně o to aly po několika neůspěšných pokusech neběhal a motorem v pytli a nehledal někoho kdo mu to dá dohromady. M.P.
NAVI - st 19 září, 2007 08:53
Předmět: myslím že by bylo rozumné aby Hery zvážil zda má na to
TO MILOSLAV POHL Good

Plně s tebou souhlasím hell Enjoy
Anonymous - st 19 září, 2007 09:04
Předmět:
To Míra P. - počkáme jestli se ozve.. Někteří registrovaní se brání..
Anonymous - st 26 září, 2007 14:07
Předmět: MOŽNÁ SE VŠE VYŘEŠÍ...
Zdravíčko pánové,

udělal jsem kontrolu následujících věcí, které by mohly zapříčinit můj problém.

čidlo ventilátoru - OK. (máte-li někdo zájem mám jedno čidlo skladem)
chladič - OK
termostat - OK
čerpadlo - OK
víčko nálevky - OK
gumové hadice - OK

i po kontrole těchto věcí se problém stále opakoval.

Nakonec jsem nechal otevřít motor (samozřejmě byla nutná demontáž a odstrojení motky) Sad . A na co jsme nepřišli... to teda nikdo nečekal, asi ani vy.,,,,pánové doufám, že sedíte.
Hlava je přitažena 4ma maticema, jedna z nich byla prasklá Shocked , to jsem ještě neviděl, tzn. jeden roh hlavy nebyl přitažen a pravděpodobně tím místem valil vzduch pod hlavou do motoru. Prdlá matice je na foto. Vůbec nechápu, jak může prdnout matka, závit je přitom ok, možná vada materiálu nebo co. Preventivně jsme vyměnili těsnění pod hlavou a pod válcem. Dnes bude kompletace motorky (vypadá teď pěkně hnusně, nahá potvora) Laughing
Tak jsem zvědavej. Dám vědět jestli jezdím. song
Petr - st 26 září, 2007 14:10
Předmět:
Smile no vidíš, ani to nebolelo a ukázalo se jak zdatný diagnostiky závad tu máme
Jára Cimrman - st 26 září, 2007 19:02
Předmět:
Bylo od tebe rozumný, že jsi to nechal rozdělat a přišel na sice zdánlivou banalitu ale ježděním s takovou závadou by jsi si mohl zadělat na daleko větší problém. Zas tak moc se závadě nedivím, přetrženejch šroubu a prasklejch matek jsem už viděl dost, stačí aby byl material překalenej a problém je na světě. Tak ať ti jezdí. M.P.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB