Shadow Owners Club

VT 750 - Řemen na místo řetězu

Anonymous - so 20 říjen, 2007 17:25
Předmět: Řemen na místo řetězu
Jsem nachcipanej,ale to mi nebrani litat po netu a nasel jsem pomerne zajimave stranky tykajici se montazniho setu,kdy je mozne nahradit retezovou sadu za remen.Vzhledem k stale se snizujicimu kurzu dolaru se to oproti drivejsku jevi o trochu lip,i kdyz nekdo namitne,ze porad retezova sada je levnejsi.to samozrejme souhlas,ale pokud jde o zivotnost,tak remen je na tom alespon dle hodnoceni co jsem nasel 3xlip a to pominu povinnou udrzbu retezu.Vynechame uvahy o tom,ze by si clovek koupil jedine kardan apod. a zkuste napsat vase nazory na tuhle moznost.Kdyz to shrnu,tak pro hraji argumenty jako je zivotnost, bezudrzbovost, tichost, naproti tomu samozrejme asi jediny a vazny argument je cena.Nicmene jsem nasel par debat z drivejsi doby,kdy tahle prestavba stala 40litru.Tady je link Jinak jeste k te cene,pokud by slo o primy dovoz,tak predpokladam,ze by se neplatilo clo ani postovne (proste by se to privezlo v batozine,zas tak velky to neni)??
Anonymous - so 20 říjen, 2007 17:29
Předmět:
A jeste jeden technicky dotaz pro anglictinare (pro potvrzeni).Pokud juknete do popisu na tom linku (description),tak pokud jsem to spravne pochopil tak jsou 2sady a to v zavislosti na velikosti matky,kterou je chycena radici tycka (bud 10 nebo 12mm)??
Petr - so 20 říjen, 2007 17:47
Předmět:
napiš si Ježíškovi, ale nezapomeň mu připsat co tam máš za matku a jestli chceš leštěný hliník, nebo černý kryt řemenu. Ježíška to vyjde s DPH, clem i dopravou tak do 15l. Doporučoval bych rovnou koupit i jeden reservní řemen.
Anonymous - so 20 říjen, 2007 17:51
Předmět:
Petre,jakej ty mas na to nazor obecne?Jinak pokud bych do toho sel,tak bych mel moznost,ze mi to osobne priveze kamos,jak to bude potom se clem (plati,neplati)?
Petr - so 20 říjen, 2007 18:12
Předmět:
na ten belt názor nemám ani zkušenosti, jen jsem si to četl

vím že dovézt poštou beze cla můžeš do cca 80ti UDS, nebo když ti napíše někdo že je to dárek, vzorek atd

přivézt resp provézt, propašovat můžeš ledasco, záleží jestli ti otevřou kufr a ty prokážeš že je to do 80ti USD. Pro ty co mají strach bych doporučoval zahodit obal a pořídit si doklad na malý peníz Smile nenavádím

letěl jsem mockrát a ještě jsem kufr neotevíral.
Anonymous - so 20 říjen, 2007 18:34
Předmět:
kontaktoval jsem cloveka,ktery to ma od minuleho roku na VN 800 a prozatim najeto 10tis.km a pry naprosta spokojenost.udajne vyrobce udava zivotnost remenu 100tis.mil
Petr - so 20 říjen, 2007 20:24
Předmět:
fórum o tom kitu
BEECH - so 20 říjen, 2007 20:31
Předmět:
dobrý PETŘE, ale asi to nebude pro každého, trochu jsem nepochopil, jestli ten kit má jinej převod, takže tě to zrychlí???
Petr - so 20 říjen, 2007 23:17
Předmět:
dle popisu je převod řemenem podobný řetězovému převodu o rozetě 17 zubů vpředu a 36/37 zubů vzadu

nevím co tam má Fido
Anonymous - ne 21 říjen, 2007 00:32
Předmět:
co jsem koukal,tak bych tam mel mit kolecko 17 a rozeta 42 (plati i pro spirit do roku 2004-dle motoretezy.cz)
Petr - ne 21 říjen, 2007 07:21
Předmět:
tak pojedeš o nějakých 16% rychleji díky převodu
možná získáš něco málo výkonu díky lepší účinností řemenu Smile


Link

Jára Cimrman - ne 21 říjen, 2007 14:22
Předmět:
Můj názor na sekundární převod řemenem je jasný, spousta výrobců motocyklů začala tento převod používat z důvodů životnosti, nenáročnosti na údržbu a tichosti tohoto převodu. Jsem přesvědčen že kola tohoto převodu asi přežijí životnost motocyklu a životnost řemenu nebude malá, u auta 80 až 120 tísíc Km u motorky možná o něco nižší díky vystavení řemenu větší námaze, povětrnostním podmínkam atd. Řetězová sada je určitě levnější ale je třeba připočítat cenu i za mazací prostředky a konec konců i čištení motocyklu. V každém případě se jedná o velmi elegantní řešení všech nevýhod řetězového převodu, ušetření nepříjemné práce s jeho udržbou a hlavně údržba, požitek z jízdy a životnost. M.P.
Stenly - ne 21 říjen, 2007 14:30
Předmět:
Taky mám ten názor jako Míla. Je fakt,že Harley má řemen už delší dobu, a nevím že by se vracel k řetězu. Nevíte jestli to někdo nedováží sem do republiky? Nebo jestli to nemá nějaký servis? Docela bych to uvážil, jestli do toho nejít. chopper
Taťka - ne 21 říjen, 2007 14:48
Předmět:
Taky myslím, že to Míla vystih naprosto přesně. Viděl jsem to někde i na VT 600, včetně cípantu na zadní vidlici, která se musí přeříznout, ale ta cena mě odrazuje. Sad
Petr - ne 21 říjen, 2007 15:08
Předmět:
Stenly napsal:
Nevíte jestli to někdo nedováží sem do republiky? Nebo jestli to nemá nějaký servis? Docela bych to uvážil, jestli do toho nejít. chopper


na co potřebuješ dovoze? Smile ten by to jen prodražil. No jestli nutně potřebuješ vyhodit peníze já ti to za provizi dovezu Smile
Anonymous - ne 21 říjen, 2007 15:22
Předmět:
pozor na řemeny, do podmínek našich silnic. jelikož naše cesty nejsou moc kvalitní a kamínků po zimně, které nikdo ze silnic neuklidí je více než dost. Kamínky se dostanou mezi řemen a kola, kde se většinou zamačknou do materiálu,(kolo bývá z hliníku, nebo jeho slitin) a ničí řemen až do roztrhnutí. Taky se stává, že zuby, které jsou napečeny na řemenu se vlivem prachu a písku který se tam dostane poničí až do takové meze, že se zub utrhne.
Anonymous - ne 21 říjen, 2007 15:23
Předmět:
Podle me to nikdo nedovazi a jak pise Petr,jenom by se to prodrazilo.Servis myslim neni potreba,montaz neni slozita a jak jsem sondoval,tak na VN800 si to kluk delal sam a podle me potom neni co servisovat Very Happy Pokud jde o cenu,tak ve srovnani s nemeckym vyrobcem,ktery ale nedela nase masiny je to neporovnatelny (u nej stoji sada skoro 1100eur).Co me na tom laka je,ze to podle me skutecne prizeje masinu,nemusim se o to starat,masina bude urcite tisi a jak psal Petr,je to prevod do rychla Very Happy Sice nejak markantni,ale proste je.Cena lepsi retezovky je 3,5+sprey+cistic a pak pucovani masiny.Nevim jestli se tomu da verit,ale nekde na netu jsem nasel,ze u retezu dochazi az k 18% ztrate a u remenu to jsou pouha 2%,coz je dalsi argument.No proste to docela vazne zvazuji hell
Jára Cimrman - ne 21 říjen, 2007 22:33
Předmět:
Pate já bych se toho co píšeš zas tolik nebál, kamínek se může dostat jak do řemenu tak do řetězu a nejezdime po polních cestách ale aspoň já po silnici. Seriově je montován na spoustu motocyklů a myslím že ke spokojenosti zákazníků, navíc bych řekl že se tento způsob převodu stále více rozšiřuje a to i na poměrně výkoné motorky. Čusky. M.P.
Stenly - ne 21 říjen, 2007 22:38
Předmět:
Petr napsal:
Stenly napsal:
Nevíte jestli to někdo nedováží sem do republiky? Nebo jestli to nemá nějaký servis? Docela bych to uvážil, jestli do toho nejít. chopper


na co potřebuješ dovoze? Smile ten by to jen prodražil. No jestli nutně potřebuješ vyhodit peníze já ti to za provizi dovezu Smile


Ne, zatím děkuji, ale až to bude aktuální, dám Ti vědět. Mně šlo jen o to, jak to vypadá (kromě Harleye jsem to viděl jen na přestavbách, ale ne u Shadowky). Shocked
Petr - ne 21 říjen, 2007 23:10
Předmět:
bude to vypadat podobně...

Image

Image

Image
Jerry - po 22 říjen, 2007 07:23
Předmět:
Známý má Suzuki LS 650 Savage, a taky tvrdí že to je doživotní záležitost. Tak myslím, když budeš mít jeden rezervní řemen, nic Tě nerozhodí.
Anonymous - út 23 říjen, 2007 08:15
Předmět:
Tak po zrale uvaze a zvazeni vsech pro a proti hlasim,ze jsem to objednal.Jakmile budu mit zasilku doma (bude to sice az na vanoce-osobni dovoz) tak vse radne zdokumentuji a hodim to semka hell
John Deer - út 23 říjen, 2007 09:14
Předmět:
Kdybych neměl na mašině KARDAN , tak by to byla první věc, ktoru bych tam chtěl !! lowe Rozdíl v chování mašiny s řetězem, versus řemenem je fakt markantní. Měl jsem možnost porovnat starýho Vulkána. Majitel si to nemůže vynachválit. Ticho, bezůdržbovost, pružnost.
Anonymous - út 23 říjen, 2007 09:52
Předmět:
John Deer napsal:
Kdybych neměl na mašině KARDAN , tak by to byla první věc, ktoru bych tam chtěl !! lowe Rozdíl v chování mašiny s řetězem, versus řemenem je fakt markantní. Měl jsem možnost porovnat starýho Vulkána. Majitel si to nemůže vynachválit. Ticho, bezůdržbovost, pružnost.


dalsi utvrzeni,ze jdu spravnym smerem hell na jeleni to bude asi horsi drink Very Happy
Jára Cimrman - út 23 říjen, 2007 11:46
Předmět:
Nespornou výhodou tvý motorky je to že řemen nasadíš po demontáži levého zadního teleskopu, třeba u VT 600 se musi přeříznout zadní vidlici a pak spojit svorníkem a to je trochu větší zásah. M.P.
Jára Cimrman - út 23 říjen, 2007 17:20
Předmět:
Nejsem si jisty s tím řezáním u VT 600. M.P.
Anonymous - út 23 říjen, 2007 17:35
Předmět:
MILOSLAV POHL napsal:
Nespornou výhodou tvý motorky je to že řemen nasadíš po demontáži levého zadního teleskopu, třeba u VT 600 se musi přeříznout zadní vidlici a pak spojit svorníkem a to je trochu větší zásah. M.P.


Bohuzel mas pravdu.Ze zvedavosti jsem kouknul do manualu pro montaz na VT 600 a skutecne se reze leva spodni cast zadni kyvky, kdy se musi vyriznout kus trubky pro v pasovani remene a potom se to preplatuje svornikem,ktery je soucasti sady.
Anonymous - út 23 říjen, 2007 17:41
Předmět: VT 600-remenovy pohon
tady to je videt
Anonymous - út 23 říjen, 2007 17:45
Předmět: VT 600-remenovy pohon
omlouvam,opet mi to sem padlo 2x
Anonymous - út 18 prosinec, 2007 15:03
Předmět:
Takze hlasim,ze u Fida jiz nadeloval predcasne jezisek a remenovy kit uz mam na stole Very Happy Hned po vanocich to necham hodit na masinu,ale bohuzel jizdni vlastnosti budu moci posoudit v pristim roce hell Vecer muzu vyfotit a pripadne se hodim fotku,jak to vypada po dilech.
Petr - út 18 prosinec, 2007 16:34
Předmět:
vsadím boty, že až to nasadíš tak to hned projedeš Smile
to by jsi nebyl snad ani motorkář
Anonymous - út 18 prosinec, 2007 17:49
Předmět:
Strycek Fido napsal:
Takze hlasim,ze u Fida jiz nadeloval predcasne jezisek a remenovy kit uz mam na stole Very Happy Hned po vanocich to necham hodit na masinu,ale bohuzel jizdni vlastnosti budu moci posoudit v pristim roce hell Vecer muzu vyfotit a pripadne se hodim fotku,jak to vypada po dilech.


Tak to ti toho ježíška upřímě závidim :-)
Já si pořád říkám že vyrobit ty dvě rozety nemůže bejt tak těžký.
A řemen si koupit.
Samozřejmě jen mít k tomu technickej výkres.
Anonymous - út 18 prosinec, 2007 18:16
Předmět:
To uz jsem taky resil,ale spis jde o to,z jakeho materialu je to mensi kolecko.Zadni "rozeta" je z nejake slitiny,tam bych problem nevidel.To mensi ma v sobe jeste nejake pojistne plechy a nastavovaci pevnostni srouby.Ta tuzka je meridlo na napnuti remenu (byla soucasti).
Anonymous - út 18 prosinec, 2007 18:18
Předmět:
Petr napsal:
vsadím boty, že až to nasadíš tak to hned projedeš Smile
to by jsi nebyl snad ani motorkář


to vis,ze to pojedu projet Very Happy pri prvni prilezitosti dam vedet prvni dojmy a myslim,ze to nebude dlouho trvat Very Happy
Martin_s - út 18 prosinec, 2007 21:02
Předmět:
jak uz tu nekdo rekl, nemít kardan fido, tak bych ti záviděl Enjoy
NAVI - st 19 prosinec, 2007 09:14
Předmět: dam vedet prvni dojmy
Ahoj Fido, takže jsi musel být přece jenom hodný, když u tebe Ježíšek už naděloval. Tak nech ti to jezdí kamaráde. hell Enjoy
Grizzly - st 19 prosinec, 2007 09:20
Předmět:
jé, ke mě ježíšek, taky jezdí na motorce, udělá PRD,PRD a jede dál, ten řemenovej pohon bude určitě super, tak Fido do montérek a šróbovat, pak vyfotit, ať se taky pokocháme, pojezdit a referovat. Good
petr.ccc - po 10 srpen, 2009 08:52
Předmět:
Já bych to chtěl taky na svoji VT600-ku Embarassed . Nedá se to někde sehnat? Chci přes zimu udělat pár úprav a toto by bylo super. Pořád mazat řetěz a pak čistit vše kolem řetězu... to není zrovna ono. Nevíte kde a jestli se to dá sehnat???
Petr - po 10 srpen, 2009 09:01
Předmět:
TADY je stránka kde to nabízejí i na 600ku



Image
petr.ccc - po 10 srpen, 2009 12:32
Předmět:
Super, díky. Začínám šetřit. Musí se teda řezat ten rám, nebo to jde nějak obejít?
Petr - po 10 srpen, 2009 13:35
Předmět:
petr.ccc napsal:
.. Musí se teda řezat ten rám, nebo to jde nějak obejít?



leda že by jsi napojil řemen Smile
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB