Autor |
Zpráva |
Michal Medvěd
Věk: 64
Založen: 02. 12. 2007
Příspěvky: 64
Bydliště: České Budějovice
Motorka: Honda Shadow VT600C
|
|
Tak furt řešim dobíječku a nechce se mi dávat 1400 i víc když nová baterka do mé 600 stojí 900. Měl jsem půjčenou od kámoše dobíječku za 500- Ahle od 28.1. ji maj k prodeji v Lidlu. Kdybych ji nepruboval tak věcem z toho krámu už z principu nevěřim. Vše funguje a doporučuji
|
nabíječka1.jpg |
Komentář: |
|
Velikost: |
69.54 kB |
Zobrazeno: |
12738 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
dost dobrý TYP
asi si jí zakoupím...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
jo návod v češtině je ZDE
úryvek z manuálu...
Režim MOTOCYKL (14,4 V / 0,8 A)
Tento režim je vhodný k nabíjení malých
baterií s kapacitou menší než 14 Ah.
• Stiskněte tlačítko výběru MODE ,
chcete-li vybrat režim 1. Po provedení
tohoto kroku se rozsvítí příslušná LED
indikace . Když se poté neprovede
žádný další krok, zapne se automaticky
elektronika s LED indikací
a spustí nabíjení (s proudem)
0,8 A 10 %.
Probíhá-li tato operace bez problémů,
zůstane LED indikace během
celého nabíjení svítit, až je baterie
nabitá na 14,4 V / 0,25 V. Jakmile je
baterie úplně nabitá, svítí LED indikace
, zatímco LED indikace
zhasne. Nyní je k dispozici pro
baterii udržovací proud.
|
|
|
|
_________________
Naposledy upravil Petr dne čt 05 březen, 2009 13:37, celkově upraveno 2 krát
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
FOXXX
Věk: 44
Založen: 22. 06. 2007
Příspěvky: 388
Bydliště: Zubří
Motorka: VT750C (RC50)
|
|
Není :-) odkaz vede na bílou stránku...
EDIT
tak už mi to jede, asi na 4. pokus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
FOXXX napsal: | Není :-) odkaz vede na bílou stránku...
EDIT
tak už mi to jede, asi na 4. pokus |
bylo to mojí chybou, už jsem to opravil
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Martin_s
Kapitán
Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT1100 ACE
|
|
mám jí už 2 měsíce a tváří se v pohodě, překvapil mě český návod a rozšířená záruka ...a CENA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
FOXXX
Věk: 44
Založen: 22. 06. 2007
Příspěvky: 388
Bydliště: Zubří
Motorka: VT750C (RC50)
|
|
Taky do ní asi půjdu za to pětikilčo... moji asi 35 let starou, doma dělanou univerzální nabíječku aby člověk přenášel vždy jen po vydatném obědě
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grizzly
Kapitán
Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Motorka: VT 600
|
|
múj otec (Suzuki GSX 1400) ji má, už více jak rok, funguje bezvadně i jako udržovač aku, hodlám rovněž zakoupit.
|
|
|
|
_________________
ZDAR Grizzly
|
|
|
|
|
FOXXX
Věk: 44
Založen: 22. 06. 2007
Příspěvky: 388
Bydliště: Zubří
Motorka: VT750C (RC50)
|
|
Koupeno. Teda že bude malá jsem čekal, ale tohle?! Zatím se tváří, že nabíjí
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Mirek
Věk: 56
Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 381
Bydliště: Pardubice
Motorka: VTX1300C
|
|
Taky koupeno , už je v plném záběru. Velikost ideální, doufám, že vydrží holka.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FOXXX
Věk: 44
Založen: 22. 06. 2007
Příspěvky: 388
Bydliště: Zubří
Motorka: VT750C (RC50)
|
|
Tak jsem trochu na rozpacích. Aby se nabíječka rozhodla, že je baterka nabitá, tak jí musí nabít na cca 14,4V. Pak teprve přepne na udržovací režim. V autě mám starou umírající baterku a začátkem prosince jsem pro jistotu koupil novou a vozil ji v kufru. Včera jsem tu novou dal nabíjet, že je konečně vyměním a ani po 20 hodinách se ji nabíječce nepovedlo nabít ani na 14V. na stejné hodnotě byla mimochodem i večer i ráno po probuzení...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
nejsem si zcela jist jestli "po nabití" udržuje 14,4 je možné že těch 14V je právě udržovací napětí.
Chce to připojit ampérmetr a zjistit co přesně vyvádí
čím měříš napětí a jaký používáš měřící rozsah rozdíl 0,4V je možná v toleranci přístroje
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
FOXXX
Věk: 44
Založen: 22. 06. 2007
Příspěvky: 388
Bydliště: Zubří
Motorka: VT750C (RC50)
|
|
jasně, měření je jedna věc, provádím to nějakým digitálním multimetrem za pár stovek, ale ani nabíječka se nepřepne do udržovacího módu a staále nabíjí - jsou tam na to všechno led indikátory... v návodu je psáno, že po nabití se přepne do udržovacího režimu a indikuje to i ledkou s obrázkem plné baterky. To se ale nestalo a stále svítí půlka baterky, neboli dobíjení. Zas taková tragédie to není, baterka je nabitá, ale ta automatika pak ztrácí smysl...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grizzly
Kapitán
Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Motorka: VT 600
|
|
_________________
ZDAR Grizzly
|
|
|
|
|
Mirek
Věk: 56
Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 381
Bydliště: Pardubice
Motorka: VTX1300C
|
|
Tak FOXXXI, funguje to , měl jsem baterku na nabíječce cca 8 hodin a dioda se přepnula do siglalizace "baterie plná". Dobíjel jsem baterku do motky, možná budeš muset mít víc trpělivosti z důvodu kapacity baterie, nevím. Na motku každopádně vše OK.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
FOXXX
Věk: 44
Založen: 22. 06. 2007
Příspěvky: 388
Bydliště: Zubří
Motorka: VT750C (RC50)
|
|
je pravda, že autobaterie má 74Ah, ale zase nebyla moc vybitá a byla tam tak 20-21 hodin... Ted nabíjím starou baterku, tak uvidím, ale to zase nemusí nic znamenat, tahle už možná nabít ani nepůjde Hlavně že nabíjí...
EDIT: tak stará baterie se nabila cca po 9 hodinách a nabíječka se přepla. Bud se tedy umoudřila, nebo je chyby v té nové baterce no nic, čas všechno ukáže. Koupě tedy nelituji
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vojda
Věk: 57
Založen: 11. 03. 2007
Příspěvky: 173
Bydliště: Nové Jirny
Motorka: VT750
|
|
Tak jsem také zakoupil a zátím to vypadá dobře dobrej typ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
Zakoupil jsem ji taky a jsem nad míru spokojen.
Oproti stávající nabíječce nabíjí sice pomaleji, ale nepřebíjí a baterka již nevaří. V režimu MOTORKA je nabíjecí proud 0,8A. Vzal jsem měřák a potvrzuji, že v režimu MOTORKA při 14,4V přepne do udržovacího režimu a poté moje baterka brala udržovací proud sotva 1mA.
Zkoušel jsem i nestandardní situace a znovu musím pochválit. Při zatížení nabíječky v režimu nabíjení /například startování/ se nabíječka vypne. Zkratováním kontaktů při zapnuté nabíječce se nic nestane. Nabíječku není možno zapnout bez připojení k baterce. Poškozenou baterku nenabíjí. Malá velikost dovoluje si ji brát s sebou například když už baterka není zrovna spolehlivá. A ještě další plusy nabíječka se nijak zvlášť nepřehřívá, kabely jsou dostatečně dlouhé a pro ty co neumí dobře americky je přiložen dostatečný český manuál.
Cena je vyhovující a tak nezbývá nic jiného než konstatovat.
Deset z deseti SHADOW doporučuje tuto nabíječku
|
|
|
|
_________________
Naposledy upravil Petr dne út 05 únor, 2008 09:12, celkově upraveno 1 krát
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Monkey
Anonymní
|
|
Kdo ji kde koupil? V Praze 29.1 neměli nikde ani památky po tomto "malém zázraku".
Nepřebývá náhodou někomu doma?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Prolezl jsem regály v Lídlu u nás v Nymburce a po nabíječce ani památky. Že by to k nám ještě nedorazilo? V kterém městě jste ji koupily ? M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|