Autor
Zpráva
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
Základní údaje o tomto motocyklů
Název modelu: Honda DN-01 (2008)
Kategorie: Do 1000 ccm
Modelový rok: 2008
Řada: Honda DN
Výška sedla: 690 mm
Typ rámu: neuvedeno
Materiál rámu: neuvedeno
⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu
Druh motoru: vidlicový (válce do V)
Takt motoru: čtyřdobý
Chlazení: kapalinou
Sekundární převod: kloubový hřídel
Rozvod: OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)
Příprava směsi: neuvedeno
Emise: neuvedeno
Startér: elektrický spouštěč
Zdvihový objem: 680.0 ccm
Druh paliva: Natural 95
Objem nádrže: 9.9 litrů
Rezerva: 3.0 litrů
Brzdy přední: dvojité kotoučové
Brzdy zadní: kotoučové
Sériový rozměr pneu vpředu: 130/70 - 17
Sériový rozměr pneu vzadu: 190/50 - 17
Naposledy upravil Petr dne po 10 březen, 2008 23:59, celkově upraveno 1 krát
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
doplním
60.3hp@7,500rpm
270Kg
_________________
Qwerty
Anonymní
HondaMCH
NAVI
Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice
Motorka: Honda - VT 600 Shadow
Ahoj Petře, copak chceš přesedlat
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
NAVI napsal: Ahoj Petře, copak chceš přesedlat
ta kubatura mě nesedí, málo chromu a nevím jestli bude na trhu dostatek doplňků
_________________
NAVI
Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice
Motorka: Honda - VT 600 Shadow
Tak to jsem rád hned jsem klidnější
HondaMCH
Grizzly
Kapitán
Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Motorka: VT 600
futuristicky rozhodně zajímavý, ale pro mě, je to trochu nezařaditelný
_________________
ZDAR Grizzly
FOXXX
Věk: 44
Založen: 22. 06. 2007
Příspěvky: 388
Bydliště: Zubří
Motorka: VT750C (RC50)
tento čoproskůtrosport zdá se mi býti poněkud nevkusný
Vojda
Věk: 57
Založen: 11. 03. 2007
Příspěvky: 173
Bydliště: Nové Jirny
Motorka: VT750
Koukal jsem na výstavě na spoustu nových ale musím říci že mi to nic moc neříká ty stáré klasiky to má něco do sebe
HondaMCH
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
Mám takový pocit, že jsem někde četl, že to má automatickou převodovku.
pat
Anonymní
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
automata bych asi bral, ale u krouťáku 150
_________________
Lexani
adamte
Věk: 56
Založen: 16. 07. 2008
Příspěvky: 219
Bydliště: Praha 1
Motorka: VT 750 shadow c2 RC44
A co třeba tahle? Mně se teda líbí. Martin
61299_1.jpg
Komentář:
Velikost:
116.12 kB
Zobrazeno:
13184 krát
Gunman
Věk: 45
Založen: 23. 04. 2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Tábor
Motorka: VTX 1800N
No než vlastnit to DN-01,tak to bych radši dostal přes prdel rákoskou v Singapuru a to Valkyrie Rune ujde,jen to má divnej motor,nevidím,žebrování a dvouválec do V
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
Já to vidim, tak že je to od všeho kousek, některé části možná i zbyly ve skladu tak se použily ale jinak možná koncepce budoucnosti, no proč ne ale já si břicho o nádrž určitě mačkat nebudu. M.P.
Lexani
barat
Věk: 59
Založen: 15. 02. 2007
Příspěvky: 88
Bydliště: Bratislava
Motorka: VT 600 C Shadow
chlapci tuto motorku som videl v pardubiciach a je to parada!
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
Je to poloautomat, dá se i řadit. Cena je přes 280 000,- Vymění někdo Shadow za "skútr"???
amigo
Anonymní
petr.ccc napsal: Je to poloautomat, dá se i řadit. Cena je přes 280 000,- Vymění někdo Shadow za "skútr"???
Rozhodne NE!!!
HondaMCH
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
Link
2004 HONDA RUNE VALKYRIE BLACK CHROME WHEELS
Vehicle Description
Manufacturer: Honda
Year: 2004
Model: Valkyrie Rune (NRX1800)
Vehicle Type: Cruiser
Price: Winning bid
Color: Double Black Clearcoat
Engine: Liquid-cooled horizontally opposed, six cylinder, SOHC, two-valves per cylinder
Displacement: 1832cc
Bore x Stroke: 74.0mm x 71.0mm
Compression Ratio: 9.8
Carburetion: PGM-FI with automatic choke
Ignition: Computer-controlled digital with three-dimensional mapping
Weight: 769.6 lbs.
Wheelbase: 68.9 in.
Fuel Capacity: 6.2 gal.
Seat Height: 27.2 in.
Transmission: Five-speed
Final Drive: Shaft
Brakes: Front: Dual full-floating 330mm discs with three-piston calipers
Rear: Single 336mm disc with two-piston calipers
Suspension: Front: Trailing bottom link; 3.9 in. travel
Rear: Unit Pro-Link with single shock; 3.9 in. travel
Tires/Wheels: Front: 150/60R-18 radial
Rear: 180/55R-17 radial
_________________
mat
Anonymní
Má to něco do sebe, ještě počkám až bude levnější