Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Anonymní








PříspěvekZaslal: út 15 leden, 2008 20:49  Předmět:  FILTR Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zdravím mám tokovej problém koupil jsem shadow 750 ma laďáky ale je tam seriovej filtr.Nevíte jestli se dělá otevřenej filtr stejnýho rozměru?Díky zakaždou radu.
Jakub (2jakl@email.cz)


  
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 15 leden, 2008 21:10  Předmět:  Re: FILTR Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Anonymous napsal:
Zdravím mám tokovej problém koupil jsem shadow 750 ma laďáky ale je tam seriovej filtr.Nevíte jestli se dělá otevřenej filtr stejnýho rozměru?Díky zakaždou radu.
Jakub (2jakl@email.cz)


vzduchovej filtr?

koukni SEM

nevím jaký máš ročník
VT750 SHADOW 98-07 KN HA-7500
VT750 SHADOW AERO 04-06 KN HA-7504

cca 1800kč

já dával u nich KN filtr, DynoJet sadu a mám pootevřenej výfuk domorobo.


když dáš KN filtr bez seřízení ti asi moc nepojede Exclamation

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Monkey
Anonymní







PříspěvekZaslal: út 15 leden, 2008 22:29  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj,
kvůli laďákům nemusíš hnedka měnit filtr. Používá se tam otevřený KN a jestli ti to teďkom jede a nedělá to žádný problém, tak po přetryskovní a s novým KN je potom rozdíl minimální.
Mám otevřený roury a vše je původní, včetně filtru. KN má vliv na peněženku a samo, že ale vydrží déle.


  
HondaMCH

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 15 leden, 2008 22:40  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Já na VT1100 dal otevřený výfuky a vůbec nic jsem dál nedělal protože motorka jezdí bez problémů. Dá se řict že motor jde líp od spodu, nestřílí do výfuku, spotřeba se nijak nezměnila a hlavně kamarád Láďa Ešner, kterej staví závodní motory mi řekl že bych akorád vyhazoval peníze. Sám má brzdu a tvrdil že jenom správně to otryskovat a seřídit je pomalu na den práce a rozdíl 2 nebo 3 koně za ty peníze nestojí. Tolik slova člověka ktery staví motory i na Mistrovství Evropy a jiné specialy. M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 15 leden, 2008 22:50  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Monkey napsal:
Ahoj,
tak po přetryskovní a s novým KN je potom rozdíl minimální.


to není to pravda, přetryskování spolu s KN a otevřeným výfukem změní výrazně průběh točícího momentu hlavně v nízkých otáčkách. Motor se snadněji zvedá a plný výkon nastupuje dříve. Je znát i nárůst výkonu. Okamžitě to poznáš na zátahu a stabilitě v nízkých otáčkách.
U mne nárůst výkonu není tak markantní protože mám málo vykuchlý výfuk a špatně vyplachuje.


Image

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Monkey
Anonymní







PříspěvekZaslal: út 15 leden, 2008 22:53  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Petře je to věcí seřízení motorky před a po. Ale je to každého věc. Spíš hoď do fóra, kdy kapitán středu bude mít taky otevřený laufy..


  
HondaMCH

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 15 leden, 2008 23:03  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Monkey napsal:
Spíš hoď do fóra, kdy kapitán středu bude mít taky otevřený laufy..


myslím, že moje laufy jsou moje laufy a do těch nikomu nic není není Smile
jezdím ven a nechci měnit laufy když narychlo chci vyjet. Jsou tak akorát.
myslím že vlákno je o něčem jiným

výsledný výkon resp kroutící moment není jen seřízením je to hlanvě tím že motor dostává úplně jiný množství vzduchu díky jinému odporu sání a jinak se vyplachuje díky otevřenému výfuku. Bez těchto úprav nárůst samotným "laděním" nedosáhneš. Otevřený plíce jsou otevřený plíce.

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 15 leden, 2008 23:10  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

MILOSLAV POHL napsal:
Já na VT1100 dal otevřený výfuky a vůbec nic jsem dál nedělal protože motorka jezdí bez problémů. Dá se řict že motor jde líp od spodu, nestřílí do výfuku, spotřeba se nijak nezměnila a hlavně kamarád Láďa Ešner, kterej staví závodní motory mi řekl že bych akorád vyhazoval peníze. Sám má brzdu a tvrdil že jenom správně to otryskovat a seřídit je pomalu na den práce a rozdíl 2 nebo 3 koně za ty peníze nestojí. Tolik slova člověka ktery staví motory i na Mistrovství Evropy a jiné specialy. M.P.


je pravda, že se v tom jedem člověk celý den hrabal a nastavoval. Mj. až 10té měření na brzdě bylo konečné. Je pravda, že na nějakou tu kačku nekoukám a chci mít jistotu že motka má to co potřebuje a že je v dobré kondici. Ten nárůst koní za to fakt nestojí, ten krouťák ANO.

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 16 leden, 2008 00:07  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jasně Petře věřim tomu co píšeš i to že jsi s nastavením spokojenej, já jen chci upozornit že takové nastvení na brzdě spolu s fitrem může lehce přesáhnout částku 10 000 kč a to že to nikdo v dílně se šroubovákem neudělá. Spíše jsem chtěl upozornit na to že tím že koupím KN filtr neznamená že teď to bude ono. M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
HondaMCH

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 16 leden, 2008 00:08  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jasně Petře věřim tomu co píšeš i to že jsi s nastavením spokojenej, já jen chci upozornit že takové nastvení na brzdě spolu s fitrem může lehce přesáhnout částku 10000 kč a to že to nikdo v dílně se šroubovákem neudělá. Spíše jsem chtěl upozornit na to že tím že koupím KN filtr neznamená že teď to bude ono. M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 16 leden, 2008 00:19  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

MILOSLAV POHL napsal:
Spíše jsem chtěl upozornit na to že tím že koupím KN filtr neznamená že teď to bude ono. M.P.


Přesně tak, s namontovyným KN filtrem bez se řízení je znát pokles výkonu. Zkoušel jsem to. Není tam správný podtlak resp. malé trysky. Průběh výkonu je plochý a měkčí. Směs je chudá.

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 16 leden, 2008 09:14  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Já tedy nevím, mám 750 r.v.98. Občas si vystřelila a tak jsem ji dal hned seřídit, střílela pořád stejně. Pak jsem ji koupil do originál sání KN filtr a bylo mi řečeno že změna je jen při ůdržbě, nemění se ale vyplachuje. Střílele stejně. Pak jsem zajel do DaK v Podolí, a tam jsem se ptal po možných ůpravách a přetryskování, dověděl jsem se: u mojí motky je takový typ karburátorů že razantnějšího výkonu nedosáhnu a tudíž se do toho nevyplatí investovat. Nakonec jsem dospěl k pootevření výfuků, výkon se nezvedl, zato bere více od spodu. Dříve jsem na 5 rychlostní stupeň jel minimálně 60km/h a teď 50km/h, což je v obci příjemější. Začala střílet již více, tak jsem pootevřel bohatost směsí a teď občas povystřelí jako dřív, mě to nevadí. Jediného znatelného snížení výkonu ve vyšších rychlostech jsem dosáhl namontováním plexištítu, ale to je logické.


Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

Anonymní








PříspěvekZaslal: st 16 leden, 2008 21:11  Předmět:  filtr Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zdravím, díky za rady.Mně tak nejde o výkon ale oto aby se neničil motor kdyš není v tahu tak dost střílí.Jinak startuje a jede jako hodinky.Jakej rozdíl je mezi ACE a AERO?


  
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 16 leden, 2008 21:47  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

To ti nepovím. Jinak je v tom docela binec. Já ji mám kupovanou v ČR, v TP je psaná jako VT750C přitom je dvoubarevná, takže to je VT750C2 (ta dvojka značí opravdu jen dvě barvy), přitom moje odstíny v servisu neznají (a to jsem jich viděl víc, takže to není žádný exot)
a na nádrži je psaná jako American Classic Edition (snad jsem to napsal správně) což značí ACE. To ACE použiješ hlavně při nákupu doplňkú. Nejsem si na 100% jistý, ale mám za to že Aero se dělalo pro USA.


Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 17 leden, 2008 01:01  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Je v tom binec a dost velkej, rozhodující by měl být výrobní štítek protože do techničáku kolikrád napíšou co je napadne. Jinak se v tom dobře orientuje Lemy, tak počkej až odevře školící středisko čti tu zasra*** knihu M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

Monkey
Anonymní







PříspěvekZaslal: so 19 leden, 2008 12:20  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

ACE je klasika
AERO je retro


  
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 24 leden, 2008 07:01  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Co jsem teď brouzdal po www.motorcycle-usa.com vysledoval jsem že VT750 ACE byl vyráběn do roku 2003 (modely C a C2, klasičtější design s řetězem, velkým světlem, ...) a VT750 AERO od roku 2004 (modely C4 a C5, modernější design s kardanem, menším světlem, ...).


Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 24 leden, 2008 07:03  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

PS: což vysvětluje ACE - klasika, AERO - retro




Naposledy upravil Jerry dne pá 19 září, 2008 19:27, celkově upraveno 1 krát
Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

petr.ccc



Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362


Motorka: Honda Shadow VT600
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 17 září, 2008 10:04  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Taky uvažuji, že bych pak dal k laďákům otevřený filtr, ale nechci tam dát ten sportovní kužel.
Tak jsem něco našel, ale jak to sehnat?
www.cruisercustomizing.com


image_11141.jpg
 Komentář:
filtr
 Velikost:  13.12 kB
 Zobrazeno:  11479 krát

image_11141.jpg



Váhy Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele petr.cccZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr