Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 03 únor, 2009 20:20  Předmět:  VT750 výfuk Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jelikož můj původní příspěvek na téma výfuk dva v jednom záhadně zmizel, nebo ho nemohu najít a již po několikáté se rozproudila debata, jak to tam v té jedné tlusté rouře vypadá rozhodl jsem se napsat tento příspěvek.

Někdo považuje úpravy originálních výfuků za hanobení, jiného k tomu vedou nejrůznější důvody. Zároveň si uvědomte, že to má nevratné následky, například při cestách k našim západním sousedům. To není ovšem tématem tohoto příspěvku.

Musím upozornit, že odvrtání, či jiné odstranění poslední přepážky nic neřeší, poněvadž tím se pootevře jen jeden válec, motocykl pak více vibruje a může to vést k postupnému odpadávání jednotlivých drobných částí vašeho miláčka. Pokud nechcete zničit vzhled výfuku zvolte místo odvrtávání celých přepážek jen provrtání otvorů. Rozdíl je dobře patrný na fotografiích, které jsou na http://sa750.com "Modifications » Exhaust". Já osobně jsem to řešil pouze provrtáním záslepek na konci výstupních otvorů, na která narazíte když do každého z dvou otvorů strčíte kus drátu. Pozor však na to, že jedna záslepka je poměrně mělko, kdežto ta druhá asi až 400mm hluboko. Pak není na pohled z venku poznat vůbec nic. Zvuk se zabarvil, přesto nedošlo k dramatickému nárustu hluku. Kdo však bude žádat brutálnější zvuk, může poktačovat v provrtání další přepážky, přidáváním dalších otvorů či dokonce vykucháním celého vnítřku výfuku.

Co se týká seřízení karburátoru, je popsáno i s fotografiemi na http://sa750.com . Když jsem pootevřel můj výfuk, zkoušel jsem různá nastavení bohatosti směsi a nakonec bylo nejlepší to originál Honda, to znamená 2 a 1/4 otáčky. Pokud jste sledovali i jiná vlákna na našem portálu týkající se seřízení karburátoru po výměně výfuku za otevřené víte, že se všichni shodují, na tom že karburátor není třeba znovu seřizovat.
Cool




Naposledy upravil Jerry dne st 04 únor, 2009 18:01, celkově upraveno 1 krát
Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
cipen



Věk: 41
Založen: 25. 10. 2008
Příspěvky: 17
Bydliště: Piešťany

Motorka: Honda Shadow VT750C2 A.C.E.
slovakia.gif
PříspěvekZaslal: út 03 únor, 2009 21:16  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

No tak tento nakres dava konecne logiku.Dobrý Na ten povodny som tiez cumel úděs ako puk (kotouc) a neslo mi do hlavy mad , preco maju spaliny z jedneho valca dlhsiu cestu von ako z druheho. A to tvrdenie , ze vyvrtanim dier do poslednej prepazky sa otvori viac iba jeden valec je v tomto vykrese viditelne, narozdiel od toho predchadzajuceho, kde to pravda nebola.
No aspon mam uz v tom jasno a mozem si vyfuk upravit pre kazdy valec rovnako.

JERRY Good dik moc za tento nakres Dobrý Dobrý Dobrý


Blíženci Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele cipenZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 03 únor, 2009 21:27  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jerry někde je chyba, nebo jsou dva různé druhy
přílohou fotka vnitřku a schématický nákres

ta "trojka" je asi propojení potrubí předního a zadního válce


ex_vt750_2.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  ex_vt750_2.jpg
 Velikost:  155.79 kB
 Staženo:  614 krát
ex_vt750.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  ex_vt750.jpg
 Velikost:  74.6 kB
 Staženo:  567 krát

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 04 únor, 2009 17:55  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Petře dumal jsem nad tím další půlhodinu a asi máš s tou trojkou pravdu. pravdu. Je fakt že jednotlivé výfuky válců jsou propojeny hned za první přepážkou každého z nich. Proto obrázek stahuji a omlouvám se za zmatení mysli.
Jen bych chtěl ještě pro budoucnost a lepší hledání propojit toto vlákno s vláknem Výkres originál výfuku, kde jsou ke stažení dobré nápady jak proděrovat a vykuchat výfuk.


Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr