Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 24 červenec, 2007 15:05  Předmět:  Brzda Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

na srazu v ML jme měřením zjistili, že mám nestejné podtlaky a tak jsem si nechat udělat nastavení karburátorů na brzdě.
Přílohou zasílám výsledek. Modrá lajna je jak jsem to přivezl a červená odvážel.

prý naměřené hodnoty "na zadním kole" neodpovídají skutečným hodnotám "na motoru" až o 25% u kardanu, u řetězu je to cca 15%


brzdaVT1100C3.jpg
 Komentář:
 Velikost:  89.61 kB
 Zobrazeno:  6314 krát

brzdaVT1100C3.jpg


_________________
Image



Naposledy upravil Petr dne út 24 červenec, 2007 19:28, celkově upraveno 1 krát
Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 24 červenec, 2007 19:23  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

No prostě u kardanu je těch ozubenejch koleček trochu víc, zase na druhou stranu často přežije motor. Vždycky je to něco za něco. M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 12 říjen, 2007 23:12  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zajímalo by mě Petře ještě kde jsi s motorkou byl na seřízení a na kolik to vyšlo. Díky M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
HondaMCH

lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: so 13 říjen, 2007 06:50  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

je to daný tim, že kardan současně působí i jako skrutná (torzní) hřídel, pro tlumení rázů které se přenášej na zadní kolo při při prudkym nárustu nebo klesnutí síly (zátahu) motoru, na sportovní motorky se dává řetěz protože je přenos sil přesnější .... ale není tak kultivovanej, jako u kardanu


  
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 13 říjen, 2007 10:35  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Myslím že nedílnou součástí je i "gumová hvězdice" mezi diferencialem a zadním kolem, která určitě také přispívá k "změkčení" převodu. M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 13 říjen, 2007 12:00  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

MILOSLAV POHL napsal:
Zajímalo by mě Petře ještě kde jsi s motorkou byl na seřízení a na kolik to vyšlo. Díky M.P.


http://www.dkracing.cz/
DK Auto - Moto - Racing
Podolská 74
14700 Praha 4

Nechával jsem to přetryskovat Dynojet , namontovat K&N filtr a seštelovat na brzdě. Nepamatuji si už přesně kolik to vyšlo, ale materiál asi 3500 a práce někde 2500, ale raději je kontaktuj.

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 13 říjen, 2007 13:34  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Super. Díky M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
radek007
Anonymní







PříspěvekZaslal: st 01 duben, 2009 20:08  Předmět:  otáčky motoru honda shadow vt1100 Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

podle grafu to vypadá, že má 5700 otáček...jestli jsem to dobře spočítal, nikde jsem to totiž nenašel, dík


  
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr