|
| |
Autor |
Zpráva |
davidus
Věk: 42
Založen: 13. 12. 2009
Příspěvky: 63
Bydliště: Chrudim
Motorka: jen vt
|
|
Rozhodl jsem si poridit novou baterii do VT 600
Baterie: YTX9-BS
Nasel jsem zajmave forum:
V podstatě je to tak, že baterie, kde je elektrolyt skutečně gelovité konzistence, se pro motorky snad vůbec nedělají. Možná se dělají do aut, ale taky jsem jich moc neviděl.
Výrobci ovšem běžně označují jako "gel" baterie, kde je běžný tekutý elektrolyt nacucaný do takové skelné vaty. Výhoda je, že se to nevylije, takže tyhle "gelovky" můžeš jakkoliv otočit. Od bezúdržbovek se liší tím, že klasická bezúdržbovka je sice zavřená, ale otáčet by se neměla.
Jinak bezúdržbovky a "gelovky" moc výhod zatím nemají: Jsou předražené a mají nižší kapacitu než klasické dolívačky. Jediná výhoda je, že když položiš motorku z dolívačkou, může se stát, že ti elektrolyt vyteče, ty na to samozřejmě hned nepřijdeš, bo má jiné starosti, dojedeš s tím dom (protože je to nabítě), ale baterku pak můžeš často vyhodit, protože se ti zbortí desky.
A jak už bylo řečeno - pokud není motorka stavěná na bezúdržbovku, obvykla tam nelze dát, protože dobíjecí proud je jiný.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Velmi správně ale kdo by chtěl mít motorku vzhůru nohama a z bezudržbové baterky skoro nic nevyteče neležíli někde týden v příkopě M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra Můžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
|
|
|