Autor |
Zpráva |
pexesoo
Věk: 38
Založen: 16. 04. 2009
Příspěvky: 14
Bydliště: jeseník
Motorka: shadow VT600
|
|
Zdár chtel bych se zeptat jaký je rozdíl VT vyrobeným v r.98 a 02 konkrétně vzduchový filtr. Hledal jsem nový na netu ale většinou mi to psalo že to je filtr na r.v.92-98 tak se chci zeptat když mám 02 jestli nedošlo k změně rozměrů rozteče atd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Podle mne je to stejné, a podle katalogu Parts Depotu, také. Pro jistotu si to ještě jednou překontroluj podle katalogového čísla.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Taťka
Věk: 77
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 310
Bydliště: Mladá Boleslav
Motorka: VT 600 C
|
|
Filtr po roku 98 je úplně jinej než před. Modely 98 nebo 02 jsou podle mých informací stejný.
|
|
|
|
_________________ Život nemá barvu šedou, když jsi v sedle Hondy SHADOW.
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
sulipupin
Věk: 52
Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27
Bydliště: Jirkov
Motorka: VT 600 C
|
|
Dotaz.Ta průhledná hadička co vede zespoda od vzduchového filtru je k čemu prosím?Mám už jí z Německa utrženou,dostal jsem jí zvlášť,tak jestli to tam musí být nebo jestli to nemá vliv na něco?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Standa
Věk: 62
Založen: 21. 07. 2008
Příspěvky: 57
Bydliště: Plzeň
|
|
starší model 600 měl dva karburátory .Jedna hadička je filtr volnoběhu druhá oddech z karterů a je napojen na sání proto,aby se do karterů nenasál prach.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miloš.Šumperk
Věk: 67
Založen: 05. 08. 2009
Příspěvky: 8
Bydliště: Šumperk
Motorka: VT 600
|
|
Na 600 VT od roku 1998 a výše nejde sehnat repliku filtru. Je poze originál který stojí asi 1.600,- Kč. Vyřešil jsem to tak, že jsem koupil KN filtr, který stál 1.800,- Kč, ale je na více použití. Po asi 10.000 km se musí propláchnout a nakonzervovat přípravkem který prodává stejná firma (KN filtry). Oba dva přípravky stojí asi 400,- Kč a je toho asi na 5 použití. Pokud máš zájem podívej se na www.knfilters.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Miloš.Šumperk
Věk: 67
Založen: 05. 08. 2009
Příspěvky: 8
Bydliště: Šumperk
Motorka: VT 600
|
|
Ještě jsem našel telefonní číslo na kterém jsem ten filtr objednával. Je to 602818585 paní Bulysová nebo pan Dvořák.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sulipupin
Věk: 52
Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27
Bydliště: Jirkov
Motorka: VT 600 C
|
|
Standa napsal: | starší model 600 měl dva karburátory .Jedna hadička je filtr volnoběhu druhá oddech z karterů a je napojen na sání proto,aby se do karterů nenasál prach. |
Je to taková průhledná hadička tlustá asi jako malíček,na konci je zaslepená takovým černým špuntem a je připevněná ke kostře. Vede z nejnižšího místa boxu na vzduchový filtr.Jakoby to bylo na nějakou sraženou vodu či co z toho boxu????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
Miloš.Šumperk napsal: | .... se musí propláchnout a nakonzervovat přípravkem .... |
to není "konzervace" ale nanáší se olej který zachytává veškerý nečistoty, bez něj to je jen obyčejný drátěný síto který by nezachytilo drobný částečky.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Standa
Věk: 62
Založen: 21. 07. 2008
Příspěvky: 57
Bydliště: Plzeň
|
|
...k té hadičce se špuntem . Je to přesně tak , je na zachycení a odpouštění olejových par . starší model měl pod nádrží plastovou ,trojůhelníkovou nádobku a pak teprve průhlednou hadičku se šroubem na předku rámu u chladiče.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Standa
Věk: 62
Založen: 21. 07. 2008
Příspěvky: 57
Bydliště: Plzeň
|
|
|
|
|
sulipupin
Věk: 52
Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27
Bydliště: Jirkov
Motorka: VT 600 C
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Standa
Věk: 62
Založen: 21. 07. 2008
Příspěvky: 57
Bydliště: Plzeň
|
|
jen to že přetlak / podtlak -dejchání motoru není tím pádem filtrováno a může přes otevřenej vypouštěcí ventil nasávat prach,ale to už je opravdu jen teorie. Jinak hadici odolnou ropným produktům koupíš všude v prodejně s dílama na auta. Pro vysvětlení : při pohybu pístu vzniká přetlak/podtlak v klikové skříni a ten je přes plášť válce a víka ventilů vyveden hadicí do sběrné nádobky a pak filtrován v sání. Starej Honda je velkej detailista a dal ještě odkalovací nádobku,dřív se odfuk z kliky vedl přímo ventilovým víkem hadicí do sání a tam se páry pak nasáli s palivem a vypšoukli spálené výfukem. Když se koukneš na starší auta ,je to tam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jozef
Anonymní
|
|
ja mam honda shadow vt 600c rv-5-2001 a filter mali akurat original v honde, je uplne ineho tvaru ako na starsie rocniky, nahrada-replika nepasuje , na slovensku 48 eur
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|