Autor |
Zpráva |
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
co člověk nevymyslí než vyzkouší krok č. 1 - vyměnit baterku
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
Péťo, to jsem nevymyslel já, ale je to osvědčený způsob bývalé opravny motocyklů v německém Tirshenreuthu,když se nad tím zamyslíš, tak krok č.1 provádíš prakticky jako první, ale s tím současně vyeliminuješ několik jiných možností
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
2 Beech: já myslel ten domádo "testr baterií"
Anonymous napsal: | ...... tester baterií. Už jsem přemýšlel o nějaké výkonévém odporu. To se dá lehce vypočítat třeba na 100A a měřit napětí na baterce při zátěži. No zhruba 0,12ohmů a aby byl tak Kwattovej:-). ........ |
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
No tak dá se doma vymyslet cokoliv:-). Ideální je si od někoho baterku na čas půjčit:-). To je však málo realizovatelné:-). No každopádně jsem včera baterku dal do motorky. Ať po zimě zkusím zda vše šlape bez problémů:-). No a startoval jsem nadvakrát a zatím točila normálně,ale to i předtím než zaváhala:-). Už jsem i hledal a originální je drahá jak hrom a tak jsem uvažoval o Vartě 12V 8Ah 200A a do dvou tisíc s poštovným vlezu:-). Tak je blbé,že jsem tak omezený rozměrem baterky:-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
Anonymous napsal: | .... originální je drahá jak hrom a tak jsem uvažoval o Vartě 12V 8Ah 200A ..... |
8Ah je málo
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
RADOVAN HÝŽA
Věk: 48
Založen: 06. 04. 2008
Příspěvky: 2
|
|
Čau, něco podobného se odehrávalo i u mě a bylo to tlačítko startéru. Rozebrat a vyčistit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
M.P.Já jsem koupil před dvěma lety YUSSA 16 Ah origo tvar do VT1100 a žádnej zázrak,sliboval jsem si od ní více když za ni chtějí tolik, startuje ale nemá to ty grády jak by to měl mít a občas má co dělat aby to roztočila, jinak opravu tlačítka startéru už mám taky za sebou - tenkrát mě to dost vyděsilo a už jsem to viděl v nejčernějších barrvách a nakonec stalo vyčistit od oxidace M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
RADOVAN HÝŽA napsal: | Čau, něco podobného se odehrávalo i u mě a bylo to tlačítko startéru. Rozebrat a vyčistit. |
to by nepohasly kontrolky a světlo
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
To pochopitelně nepohaslo nic ale vyděsilo mě to a měl jsem hlavně strach kolik to bude koštovat. Pak taková prkotina M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RADOVAN HÝŽA
Věk: 48
Založen: 06. 04. 2008
Příspěvky: 2
|
|
Petr napsal: | RADOVAN HÝŽA napsal: | Čau, něco podobného se odehrávalo i u mě a bylo to tlačítko startéru. Rozebrat a vyčistit. |
to by nepohasly kontrolky a světlo |
a nemá náhodou to tlačítko dvě funkce že první odpojí světla a pak start? u těch kontrolek si nejsem jist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Tak takovou funkci tlačítko nemá M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
No tak já myslím,že těch 8Ah by mohlo stačit. Tak zapnu klíček a hned startuji:-). Hlavní je,že dá startovací proud 200A. Jak vemu v potaz,že se rožne 50W žárovka +5W obrys a koncové světlo těch 15W,ale to tak trefuji. nevím přesně. Ještě jsem je nemusel měnit:-). To by bylo 70W a to by dělalo těch 6A momentální odběr:-). Mělo by to teoreticky na startování stčit:-). Nevím kdo to vymyslel,že se hned rožnou světla:-). To mělo odčasovat a nebo jak nabudí altík. tak se to mělo rozsvítit. To tochu japončícy neodhadnuli:-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
No koukám,že jsem udělal tvrdé Japončíky:-):-):-):-):-):-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Teď jsem si teprve všiml že se bavíme o sedmsetpadesátce a tam jestli se nepletu je z fabriky baterie 12 nebo 14 Ah. Já tedy nevím co tě vede k úvahám o 8 Ah. To je jako bych doma měl třílitrovýho Bavoráka a přemýšlel nad tím jestli by tam nestačila baterka z Favorita. Výrobce asi moc dobře ví co tam dát a proto to tak je a navíc nevím jaký máš typ nebo rok, tak že hledej podle toho, krom toho taky jde o rozměr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tady máš ještě jeden odkaz http://www.amtrade.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=41333 M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
sparatko
Věk: 75
Založen: 23. 01. 2010
Příspěvky: 19
Bydliště: Bratislava Dudvazska 39
Motorka: VT 750 C 2
|
|
No v zásade môžu byt 3 veci , zla baterka, zlý štarter, vedenie medzi mini !! O batériu sa treba ale starať !! Na zimu ju občas / raz za mesiac na 24 hod. min. !/ pripojiť k nabíjačke /oplati sa ju kupiť/ ako je napr. OPTIMATE III, Ja mam batériu v HONDE VT 750 už 13 rokou pôvodu !!!!
Teda ak tam daš dobru batieu inu tak je to štarter !! Pozor spomenul si poistku odber je až 100 -150 A !!! Vadny štartér ale môže robiť uplny skrat !!
Treda ist za auto - moto elektrikárom . Šparatko
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
No tak otázka co mě vede k 8Ahod baterce? No tak to,že cena není tak vysoká a mělo by to být dostačující. Jak zapnu a hned startnu. Dál už to bude živit altík. Potom už problém není. Hlavní je startovací proud a ten je 200A a to musí stačit. Škda,že ty světla nejdou vypnout a nebo to neudělali přes časování a nebo až nabudí altík. Já už jsem si našel právě baterku přesného rozměru která tam vleze. Buď tu Vartu a nebo Nitro. Ta je dokonce levnější a má 11Ah. Originál je tam taky 11Ah. No mám 750shadow C4. Já jsem ji koupil loni v létě a co se týče starání o baterku. Tak s tím není problém. Mám i procesorovou nabíječku a vím co a jak baterka chce:-). Kdybych bxl první majitel. tak by mi asi baterka taky vydržela,ale záleží kdo s tím dělal,ale dočetla jsem se ,že ty tzv. gelové(AMG). Mají životnost 4-6let. Já doufám,že u mě je to problém baterky. Startér bych fakt nerad,kdyby měl na kotvě mezizáviťák a když se zrovna zastavím v blbém místě. tak jde do zkratu a tí ten proud. Kdybch ho měl venku. Tak si ho změřím,ale se nechce vytahovat:-). Radši hodím oko po nové baterce a zjístím kdo by mi tu starou kde otestoval a řekl v jakém je stavu:-).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Dělej jak myslíš, já bych tam hlavně M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
|