Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 19 červenec, 2010 21:50  Předmět:  teplota motoru Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

dal jsem si v tom horku 1300km na plný plyn. 50% dálnice a 50% první třída.. nic co závidět. Z podivem jsem zjistil že jsem měl co dělat udržet teplotu motoru - skříně pod 120stC.

jaký máte zkušenosti s teplotou ve skříni motoru v těchto vedrech

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 19 červenec, 2010 22:40  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Nemám na motorce teploměr na motoru a tedy vlastně teploměr oleje. Vím ale že teplota oleje u auta v létě běžně pohybuje od 100 do 120°; a na dálnici když benzínovej motor trochu vemeš pod krkem tak se olej klidně přehoupne přez 130°; Měl jsem teploměr oleje v Hondě a Toyotě. Doporučuji zrušit poplach Embarassed M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Libor600



Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč

Motorka: VT 750 C2
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 19 červenec, 2010 22:41  Předmět:  teplota motoru Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Shocked při me cestě. Na panáka do Afriky. Jsem se v Tom Vedru hlavně pohoří Sierra Nevada. setkal s tim ze jsem slyšel rozvody. V těch tahakach byl motor rozpáleny jak tajfun. Při delší cestě do tropů by to chtelo motorový olej vyšší viskozíty tedy 50


Střelec Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele Libor600Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Lexani

Týša



Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem

Motorka: VT 1100C sc 18
honduras.gif
PříspěvekZaslal: út 20 červenec, 2010 06:45  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Mně se přehřívala,u obou válců bylo vyfouklý těsnění pod hlavou.
Po výměně v těhle vedrech při pomalý nebo rychlý jízdě je teplota 100 +- 10 st.

_________________
We’re just passengers. Enjoy the ride.....

Blíženci Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele TýšaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
BEECH
jednatel


Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně

Motorka: VT 1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 20 červenec, 2010 11:30  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

To je Petře divný, já i když jedu větší trasu (i v horku )okolo 90-maximálně 100, ale musí se jet, horší je to třeba někde v koloně ( na poslední sraz jsem zakufroval v Praze a tam mi šla už pára z hadic a větrákem se to při rychlosti 15 km neuchladí Enjoy

_________________
Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow

Blíženci Pohlaví:Muž Kohout OfflineOsobní galerie uživatele BEECHZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Honza_C



Věk: 65
Založen: 04. 06. 2009
Příspěvky: 435


Motorka: Kawasaki VN 1500 Clasic Tourer
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 20 červenec, 2010 15:26  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Myslím, že základ je teplota chladící kapaliny. Když je ta v pohodě, tak se motor chladí. Jako první by ti asi "vyběhla"signalizece teploty. Ale když je funkční a v poho, tak asi není co řešit.....


Rak Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele Honza_CZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 20 červenec, 2010 16:11  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Pánové, neplést si teplotu chladící kapaliny a teplotu oleje. Myslím si že ventilátor dokáže teplotu vody udržet, to by nevypínal a běžel v těch vedrech pořád i když při popojíždění po městě k tomu nebylo daleko. Teplota oleje se dokáže vyšplhat hravě přez sto stupňů a jak jsem již psal stotřicet není nic nenormálního. Myslím že daleko hůř jsou na tom vzducháče, kamarád už tam má čtyři kusy, obvyklá závada - zapečenej zadní válec mad M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Miagi



Věk: 48
Založen: 13. 10. 2009
Příspěvky: 32
Bydliště: Zdiby

Motorka: Honda VT 1100 C Shadow 1988, USA
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 20 červenec, 2010 21:40  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Přesně tak Mildo, teplota vody a oleje je něco jiného. Jak Petr píše, má problém uhlídat teplotu motoru - skříně pod 120stC. Já to chápu tak, že má daný přídavný teploměr na olej (asi co se instaluje místo šroubu na nalévání oleje do skříně). Nevím, jak dalece jsou tyto teploměry přesné, ale pokud nepřesahuje 130 C, hlavu bych si s tím nedělal. Olej je v přímém styku s rozpálenými válci a jak už nás učili na škole, vlastnosti oleje - mazat, chladit, těsnit, tlumit.


Lev Pohlaví:Muž Kočka OfflineOsobní galerie uživatele MiagiZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Honza_C



Věk: 65
Založen: 04. 06. 2009
Příspěvky: 435


Motorka: Kawasaki VN 1500 Clasic Tourer
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 21 červenec, 2010 10:21  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tohle jsem taky psal. U oleje 130 st.C v pohodě, ale u chladící kapaliny.....
Takže, když je chladící kapalina v pohodě a stíhá se chladit, tak se motor nepřehřívá... ŽE??!


Rak Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele Honza_CZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
HondaMCH

Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr