Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
milhaus



Věk: 51
Založen: 28. 04. 2010
Příspěvky: 10
Bydliště: Telnice

Motorka: VT600
blank.gif
PříspěvekZaslal: st 28 duben, 2010 21:42  Předmět:  vt 750,olej v chladiči,nejde do otáček Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

poradte prosím.vt 750 rv 87,pěkná motorka s málo kilometry. Po zimě ujela asi jen 15km,pak přestala táhnout,zkontroloval jsem funkci podtlaku karburatoru,obě šoupátka fungují v pořádku,jiskry v pořádku,potom jsem přišel na to že z motoru zmizel olej asi pul litru,olej dolit ale po chvíly skoušení znovu pryč,místo vody samí olej vchladiči,v oleji voda není,typoval jsem to na tšsnění pod některou hlavou,motor jsem rozdělal,těsnění vypadá nepoškozené,žadna znamka ani podle otisku že by se tam olej míchal,další kroky vedly k zátkám po vačkami,ty by mohli propustit olej do vody,nalil jsem komůrky benzínem,zdá se že ,aspon ted za studena,nepropouští,dál jsem kontroloval vodní čerpadlo,které je zasunuté hřídelí do olejové lázně,také se nezdá že mohlo propouštět tolik oleje,zatím zkusím dát nové těsnění hlavy,sešroubuji motor a uvidím,jete samozrejme promerím rovinu hlav,nicméně mi to zatím není moc jasné,jasná závada tam není vydět,navíc je podivné že motorka stratila tah aobčas lehce střelila do karbecu nebo i do výfuku,teoreticky je možné že hydrošteli nemeli dostatek oeje na natlakování,a ventili otvírali méně,ale taky je možné že jsou to dvě zavady nezavisle na sobe,pokud mate nekdo nejaky napad ,radu předem děkuji


Střelec Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele milhausZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Franta



Věk: 47
Založen: 13. 04. 2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Beroun

Motorka: VT1100
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 28 duben, 2010 22:05  Předmět:  olej v chladici Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Nechci strasit a nevim ani jak ti poradit,jedine snad do servisu zavolat,nechat prohlidnout a uvidis.
Zatim to vypada ,ze motor kaput.Ja vim ,ze to je vetsinou tesneni pod hlavou aspon u auta a nebo prasknuty karter,ale u masiny nevim.....
nekde je tam zrada,fakt nevim

_________________
Franta "alias FRANK"

Panna Pohlaví:Muž Drak OfflineOsobní galerie uživatele FrantaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Standa



Věk: 62
Založen: 21. 07. 2008
Příspěvky: 57
Bydliště: Plzeň


czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 29 duben, 2010 07:51  Předmět:  olej v chladiči Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak na tom dumám a řekl bych ,že kanály válců pro chlazeni jsou oddělené nejen těsněním pod hlavou ale i těsněním pod válcem a podle toho co píšeš jak rychle se voda dostane do oleje tak to vypadá že při pohybu pístu dolů se voda natlačí do kliky přes toto těsnění. Rozhodně bych nečekl ,že je motor KO .Koukni na www.k1400.cz je tam dílensky manuál a snad uvidíš kde všude voda proudí a bolavá místa


Štír Pohlaví:Muž Buvol OfflineOsobní galerie uživatele StandaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Lexani

Lazil



Věk: 68
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most

Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 29 duben, 2010 07:58  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj rady jako dává Franta dej to do servisu (promiň Franto) jsou zbytečné, když dokážeš jak píšeš rozborku a zborku, stačí najít závadu.
Ten olej si mohl mít ve vodě už před zimou, ale pokud si měl nemrznoucí směs ta zabraňuje korozi a mrazové pojistky by měly být dobré. Většinou je voda v oleji. Jedině udělat tlakovou zkoušku chladícího systému, případně natlakovat olejivý prostor aby se projevil, kde to uniká.
Druhá závada vypadá na ucpaný karburátor.
Skus se spojit s Jarinem, má tu samou motku jako ty a měl jí snad 5x rozpůlenou a má jí v malíku.
Držím palce Lazil


Váhy Pohlaví:Muž Koza OfflineOsobní galerie uživatele LazilZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
milhaus



Věk: 51
Založen: 28. 04. 2010
Příspěvky: 10
Bydliště: Telnice

Motorka: VT600
blank.gif
PříspěvekZaslal: čt 29 duben, 2010 22:53  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

díky všem za rady, zkusím ještě než ten motor namontuju celí systém otlakovat a uvidim,je to hodne zvláštní závada,motory spravuju dvacet let,a jeste sem se nesetkal s tím aby se olej takhle tlačil do vody,podle me tam bude nějaka prasklina,těsnění pod válcem těsní jen olej,takže tam závada není,navíc olej jen ubívá a není vněm voda,zkusím případně ještě kontaktovat jarina,ale myslím že nezbude než zkoumat a zkoumat,nicméne kdybi vás cokoli napadlo klidne mi napište,zatím zdarééééc


Střelec Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele milhausZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 30 duben, 2010 00:55  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Mě napadá jen to, že ten olej musí překonat tlak v chladící kapalině, to podle mého laického chápání znamená že ho tam tlačí písty jako čerpadlo (to ale taky znamená že ti valí voda z chladícího okruhu ven). jediné kde se voda přiblíží k oleji jsou válce. To znamená horní, dolní těsnění.
Co odvětrání skříně?


Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 02 květen, 2010 10:00  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Můžeš zkusit zavolat ing Zdeněk Hazdra tel. 602684831 o motorkách toho ví opravdu hodně a zná slabiny Embarassed M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
milhaus



Věk: 51
Založen: 28. 04. 2010
Příspěvky: 10
Bydliště: Telnice

Motorka: VT600
blank.gif
PříspěvekZaslal: po 03 květen, 2010 07:17  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

odvětrání kliky je v pořádku,závadu jsem konzultoval s kolegy automechaniky,a na nic moc jsme nepřišli,co me ješte napadá,že si zkusím ty válce složit s hlavou a otlakovat je takhle venku,on je trošku problém,že se to dá tlakovat samozřejmě jen za studena,což ve většině případu prasklinu neodhalí,no budu zkoumat dál,zatím díky


Střelec Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele milhausZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Qwerty



Věk: 32
Založen: 31. 01. 2010
Příspěvky: 2



czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 05 květen, 2010 19:37  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Moje máša ztratila tah, když mi prdli membrany v karburatorech. Zkus se tam kouknout . Jsou pod víčkama pokud to tam není jinak než na vt500


Ryby  Opice OfflineOsobní galerie uživatele QwertyZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
Lexani

milhaus



Věk: 51
Založen: 28. 04. 2010
Příspěvky: 10
Bydliště: Telnice

Motorka: VT600
blank.gif
PříspěvekZaslal: pá 27 srpen, 2010 22:53  Předmět:  tžak už konečně jede Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Good nemel sem na motorku moc času,takže jsem ji doskládal tak před měsícem,vše opraveno! takže co se týče toho oleje dal jem nová těsnění, usadil hlavy a zdá se vše v pořádku,takže příčina byla patrně v těsněních hlavy,i kdyz jsem těsnění dukladně zkoumal a naprosto nic jsem nenašel(a to jsem je i lechce nahříval švajcem jestli se někde neoběví prasklinka),co se týče výkonu tak odešli všechny 4 svíčky!problém byl v tom že kamarád co mu motorka patří šetřil na vzduchovém filtru, vyrobyl si ho z molitanu a motorka se uchlastávala což většinou odnesou svíčky mad ,svíčky tam neměl dlouho takže mě to trochu mátlo,navíc se spojily dvě zavady naráz. Každopádně děkuji všem za snahu mi poradit, a ikdyž nemam moc volného času (většinou do večera spravuji auta nebo kamarádum motorky),pokud bude někdo chtít poradit ,každopádně rád pomužu ,nazdar


Střelec Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele milhausZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 28 srpen, 2010 00:02  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak hlavně že už zase vyšlapuje, no je to prostě Honda, já měl taky před časem zamotanou hlavu a nakonec bylo prasklý těsnění pod víčkem chladiče Shocked M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Libor600



Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč

Motorka: VT 750 C2
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 28 srpen, 2010 04:43  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Shocked hlavně ze se zadařílo je to dobrá zkušenost pro všechny Razz a ponaučení ze někdy svými úpravamy mašině moc neprospějem :ops:oni páni od Hondy asi vědí co tam patři Cool


Střelec Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele Libor600Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
HondaMCH

Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr