Autor |
Zpráva |
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Tyy jo
Muzes si otevrit maly Honda shop :-) Diky ze sis dal tu praci. Takze jehly mam stejne a trysky sem pred pul hodkou objednal na partsdepot (180, 185) vc. tech otevrenych (normalnich) hrdel.
Budu na tvuj maly sklad pamatovat...az budu brecet v garazi, ze to nejede .-) a urcite se ozvu s "objednavkou".
Dneska sem byl v honde, zeptat se na cenu tech hrdel...950Kc/ks, Partsdepot 520Kc, Jakysi nizozemsky obchod ala partsdepot 15EUR (avsak posta 38Eur) a pro zajimavost sem mrknul na americke shopy - 14USD. No nic, nebudu se rozcilovat.
V honde sem si podle winu overil ze do moji motky hrdla a trysky 130, 135 patri. Mechanik rikal at jehlu nemenim, ze na tech par koniku navic BY mela (pravdepodobne) byt stejna. Mluvili sme o ridici jednotce, ale rikal ze tam jsou zmeny az kdyz se jedna o otevreni o 20kW apod. a ne o par kW. Overit to ale nelze! Pak rikal, kdyby s tim byly jó problemy, resit brzdu.
Takze az to dojde hodim tam hrdla, trysky, jehly necham, uhasim pozar garaze, olizu si rany, projedu to (jestli nastartuju) a dam Vam vedet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Tak to jsem zvědavej co vyčaruješ M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
když už to budeš ladit tak nezapomeň vyhodit ze sání ten šnorchl
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Miroslav>Tak to jsme dva Jestli to nepojede, vratim se k puvodnimu stavu a budeme delat, ze se nic nestalo
Petr> Jaky snorchl myslis? Necham tam tovarni filtr. Snorchl mi propomina leda privodni vzduchove potrubi filtr-karbecy. (?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
u filtru tam kde je nasávám vzduch jsou dva otvory a v nic je přilepená gumová vložka
na partsdepot to bohužel není, koukni jestli tam máš něco podobného
je to v dílu 2
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
škrcení výkonu to nebude, protože já měl plnou verzi a taky to tam bylo
nicméně každý to dává pryč
to fórum znám, jsem tam členem, mám na zádech jejich nášivku
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Ja si to myslel Jojo nasivka je
Ja to zkusim bez snorchlu, ale jestli je i v otevrene verzi, tak tam asi na neco bude. Ja teda nevim. Jen ze co neni potreba se nenavrhuje a nevyrabi pac to neco stoji. Proto sem se ptal proc to vyhodit...
Prave jsem dolouskal tohle.. http://www.angelfire.com/nh/aero/aeropipe.html
Ke kuchani origo laufu mam znacny odpor, ale prinosna je cast My carburetors setting a Rejet tips.
Jeste jedna otazecka - jake tam mas vlastne jehly, kdyz origo a 0131 (dyno?) mas v garazi?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
špatně jsi to pochopil jeden seznam je to co mám a druhý je co je - bylo v sadě DJ
mám tam DJ jehly
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Jo tadlé
Tzn. jak rikas mas otevrenou verzi (kolik kW je vlastne uvedeno v technicaku pls?) a mel jsi tam jehly A0JJ - takze nad jehlama laborovat nemusim. 3x hurá!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
koukni sem SEM
v TP mám 52koní
jinak dle výrobce
52.00 HP (37,81 kW)) @ 4750 RPM, 84.00 Nm (8,56 kgf-m or 61,69 ft.lbs) @ 2500 RPM and a top speed of 160.0 km/h (98,90 mph)
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
o 37 kW se celou dobu bavime jako o skrcene verzi.
Protoze mam na hrdlech viz. foto napsano 37kW a ty hrdla jsou evidentne skrcene, beru to tak, ze kdyz jsou v mikrofisich hrdla neskrcene a vetsi trysky, vlastnim tedy tovarne skrcenou verzi motoru s puvodnim vykonem 45kW/93Nm. Cele mi to nebylo a neni jasne. Ale to nevadi.
Rozhodujici bude vysledek. Vidim to tak, ze budu potrebovat i ty jehly...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
IMHO je to "omezovadlo" pro určitý typ motoru a né na 37kw
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Tak sem tam vcera vecer nomontoval otevrene hrdla a vetsi hlavni trysky. Na vyzkouseni nebyla sance, bo chcalo a chcije
Do otacek jde hezky, ale to sla i pred tim. Chova se to normalne. Nekouří apod. ani ve vysokych točkach. Smes zkouknu zatim alespn podle svicek, ale nejdriv to chci projet. Snorchl ze sani jsem vytahnul, ale v zapeti dal zpatky. Sani slo vice slyset na ukor laufu. Kdyby to byl nejaky libý zvuk, necham to tak, ale prdeni do plastoveho airboxu pod zadkem nemusim. O jinem ucinku demontaze gumoveho potrubi silne pochybuju.
Jsem docela zvedav, jestli to bude znat nebo ne. Necekam zazraky, ale nejaky konik navic nebo alespon hříbě by potěšilo...
Petr: Jestli vic neco vis o "omezovadle na urcity typ motoru" tak se rozepis. Ja podrobnosti nezjistil ani v honde ani na US forech. Mas jednocep nebo dvoučep motor? Dvoucepy se delaly myslim od r. 2002 (?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Konecne se mi to podarilo projet a hned se musik omluvit za svoje pochybnosti o demontazi gumovych trubek z filtru. Opravdu to vliv ma!...ve vyssich otackach. Se šnorchlem jak tomu rika Petr, se to dusí.
Další poznatky:
- nárust vykonu je znatelny, hlavne stredni a vyssi otacky
- do otacek jde rychleji
- lip startuje (predtim musela klika udelat jakoby 2 cele otacky nez chytla) ted je to drc
- daleko méně se hřeje
Rad bych se ubranil subjektivnim dojmum. tak az bude cas, zajedu na brzdu overit vykon a smes.
Navic problem kvuli kteremu sem do toho vrtal - sem tam streleni do sani pri prechodu z volnobehu zustal. Karbecy sem vycistil dukladne (ultrazvuk), sesteloval podtlaky, ale je to uplne stejne. Zkousel jsem pribohatit volnobeznou smes, ale taky beze zmeny. Pri prechodu z volnobehu do nizsich otacek (lehké "tůrnutí" plynem) jakoby zavaha a az pak jde. Pri zavahani obcas prdne do toho saní. Treba je to normalnmí ja nevím, jsem zvykly na 4 válce, kde sem zavadil o plyn a otacky okamzite vystrelili. Nemuzu to srovnavat, ale nezda se mi to.
Jo, naklady: neskrcene přechodky + vetsi hl. trysky (180, 185) me prisli na 1500 vč. pošty. Hadice na podtlaky 30kc. Nervy sem opotreboval tak za litr :-)
Typ na podtlaky: Nemusi se sundavat nadrž apod. staci po-ohybat drat konec rozklepat a šroubkem podtlaků se da otočit. Z prave strany. Použil sem svařečskou elektrodu. Snad se to nekomu bude hodit...
Ohledne prdkani do sani a prechodu z volnobeznych otaček uvítám každou radu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Ahoj,
Konecne jsem se dostal na brzdu a vypada to nejak takto...
Prubeh a smes, coz me zajimalo nejvic, jsou perfektni. Filtr zustal origo jako ostatne vsechno.
Nemam srovnani se skrcenou verzi...mozna nekdy, kdyz se premluvim.
Mereno je to tady http://www.sindlermotors.cz/index.php?page=7
Cena mereni 300Kc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
jeste ty vysledky ...
|
2.jpg |
Komentář: |
|
Velikost: |
301.35 kB |
Zobrazeno: |
9114 krát |
|
1.jpg |
Komentář: |
|
Velikost: |
313.7 kB |
Zobrazeno: |
9114 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
|