Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 24 květen, 2011 19:53  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak proměřeno ná volnoběh po nastartování 14.2 V a při otáčkách 13.8 V ale po asi tak pěti minutách to znamená že už to zčástí dobilo baterku na volnoběh kleslo napětí na 13.9 a v otáčkách 13.6 V. Při zapnutých světlech napětí pokleslo o 0,15 až 0,2 V. Až pojedu nějakou delší cestu tak schválně změřím napětí při dobité baterii. Embarassed M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Týša



Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem

Motorka: VT 1100C sc 18
honduras.gif
PříspěvekZaslal: út 24 květen, 2011 22:30  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Boža napsal:
Když jste u tohoto tématu: Na volnoběh mi to dobíjí 13,6 V , kdy ž přidám a rozsvítím světla a blinkry - tak 12,4. Reklamoval jsem baterku, protože jsem si myslel, že je hotová. Zůstal jsem bez šťávy. Co to může být? Regulátor dobíjení, alternátor - spodní vinutí? Či co. Při rozsvícených světlech, když přidám, tak poklesne intenzita světla. Help me, bombometers...... ( Hlava 22- Yosarien)


Božo, já mám volnoběh 13,6V, při otáčkách 12,8-12,9V... U jedenáctek z USA je to takto údajně normální - vrtalo mi to hlavou,asi jsem malinko paranoidní,tak jsem hledal jsem všude možně....
Zkus se podívat na konektory od regulátoru a altíku,třeba tam bude jen nějakej přechoďák - trocha kontaktolu a vyčištění by to mohlo spravit.....
Jinak Lazil měl tuším článek z ČMN a tam bylo napsáno: Pokud je po cca 30 min po vypnutí motoru na baterii napětí vyšší než 12,5V,pak je dobíjení v pořádku...

_________________
We’re just passengers. Enjoy the ride.....

Blíženci Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele TýšaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 24 květen, 2011 22:43  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jak píše Týša, moc nevěřím tomu že by třeba regulátor začal měnit hodnoty dobíjení a nejdříve bych hledal v konektorech, přeci jen tam nějaký ten Ampér teče a muže být někde přechoďák Embarassed M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
HondaMCH

Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 25 květen, 2011 08:18  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Před nedávnem měl jeden náš kolega problém se startováním a byl to konektor u relátka.
Když jsem měnil baterii u Hančiny šestistovky, podíval jsem se cvičně na konektoty rgulátoru a u toho prvního to byl pěkný humáč.
Tak jsem si vzpoměl, jak měl Mako na šestistovce u regulátoru uhnilé dráty.
Think

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Honza_C



Věk: 65
Založen: 04. 06. 2009
Příspěvky: 435


Motorka: Kawasaki VN 1500 Clasic Tourer
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 25 květen, 2011 10:32  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jerry napsal:
Před nedávnem měl jeden náš kolega problém se startováním a byl to konektor u relátka.
Když jsem měnil baterii u Hančiny šestistovky, podíval jsem se cvičně na konektoty rgulátoru a u toho prvního to byl pěkný humáč.
Tak jsem si vzpoměl, jak měl Mako na šestistovce u regulátoru uhnilé dráty.
Think


Před nedávnem...bylo ve čtvrtek cestou na VROC. Třeba se to (doufám že NE) bude někdy někomu hodit, tak detailní popis:
1. Vždycky - zatím všechno v naprostý pohodě. Nastartuju. Jedu. Zastávka u Dudlyho (VROC), Kawa, káva... Sednu a nenastartuju. ANI ŤUK DOSLOVA
2.Pojistka - vypálená = výměna. Několikrát.....10x 20x pokus a tlačítko startéru je najednou "bez pružinky = nevrací se.
3. Následuje rozborka domečku s tlačítkem...proudy jsou přítomný, ale zjišťuju, že se kabely od tlačítka dost hřejou...
4. Pod sedlo a úplná deaktivace alarmu a najednou to běží a záhada je vyřešena!!!?????????????
5. Cestou kafe, cígo a jedem. Jenže nejedem.... Pár pokusů o start a najednou to chytá.... To se opakuje naprosto nepravidelně.
6. V pátek od rána radši piju jen pivo (ikdyž s VROC je to dost problém...) aby zbylo aspoň trošku rozumu na opravu...
7. Čekám na Jerry s heslem víc hlav víc..... s provedenou přípravou na demontáž startéru (měl jsem pocit, že je kouslej) Už se na to chystáme, když Jerry prohlásí: Počkej: vemem to ještě jednou od žačátku až nakonec. Od baterky přez...až ke startéru.
A BYLO TO. KONTAKTY NA RELÁTKU. STAČILO POHNOU.....

Poučení:
VŽDY PROHLÍDNOUT CELOU TRASU KABELŮ A VŠECHNY KONTAKTY!!!!!!!
ZBAVIT SE UTKVĚLÝ PŘEDSTAVY A PŘESVĚDČENÍ, ŽE TA CHYBA JE URČITĚ TOHLE NEBO .... Nejlépe pohledem zvenku = někdo, kdo ví, ale je u řešení nový.
P.S. Tlačítko bez pružinky = vyhřátý tak, že je z něho normální kus drátu. Již opraveno za pomocí pérka z propisky

Toť vše.


Rak Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele Honza_CZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
fata



Věk: 39
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh

Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 04 červen, 2011 07:44  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ahoj pánové a dámy tak baterku jsem odvezl do obchodu kde jsem ji koupil a vyreklamoval. Včera mi paní volala a řekla mi že jsem si tu baterku zničil sám že jsem ji nechal dlouho vybitou atd atd a že mi peníze nevráti ani mi nedají žádnou náhradu. Je to normální?


Panna Pohlaví:Muž Krysa SkrytýOsobní galerie uživatele fataZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
HondaMCH

Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 04 červen, 2011 08:53  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

To by mě zajímalo jak na to přišli. Normální bateriová mafie.

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 05 červen, 2011 17:58  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Potřebovali by tou baterkou vždycky dostat po palici aby se jí tam rosvítílo. Jsou to kurvy mad mad mad M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
fata



Věk: 39
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh

Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 05 červen, 2011 19:23  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

MILOSLAV POHL napsal:
Potřebovali by tou baterkou vždycky dostat po palici aby se jí tam rosvítílo. Jsou to kurvy mad mad mad M.P.

Ještě že nebydlím blíže taky bach jim tu baterku vrátil přes zavřené okno. takže baterky UNIBAT nebrat


Panna Pohlaví:Muž Krysa SkrytýOsobní galerie uživatele fataZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 06 červen, 2011 00:29  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak že ti vydržela přes rok, to je velkej smutek z kvality zboží Sad M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr