Autor |
Zpráva |
Luke555
Věk: 46
Založen: 17. 03. 2010
Příspěvky: 16
|
|
Zdravím.
Mám asi blbý dotaz,ale zajímalo by mě jestli mám u své 750 pláště s duší a nebo bezdušé:-). Zatím jsem to nemusel naštěstí sundávat a tak nevím. Jestli však není ráfek dvojitý. Tak bude asi s duší:-). je to r.v2005
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
U kol která mají výplet se plášť bez duše prostě neobejde M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Luke555
Věk: 46
Založen: 17. 03. 2010
Příspěvky: 16
|
|
No měl jsem tušení,že tam bude duše,ale jsou i špicové bezdušé:-). Radši se zeptat někoho kdo to už rozebral:-). Tak díky za odpověď
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rayan
Věk: 50
Založen: 14. 08. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Žaca
Motorka: Honda SHADOW 750C ACE
|
|
Ahoj , nechcem zakladať nové téma tak sa spýtam tu . Je možné obuť na Shadow 750 C2 ACE r.v.-2000 širšie pneu , ako sú predpísané ? Samozrejme bez zásahov do konštrukcie motky . Ak áno , tak aký najširší rozmer tam vôjde ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Podívej se na mezeru mezi kyvkou a pneu a máš jasno, moc se tam toho už nevejde J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Rayan
Věk: 50
Založen: 14. 08. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Žaca
Motorka: Honda SHADOW 750C ACE
|
|
Veď to , že medzera je tam dosť malá tak preto sa pýtam na rozmer pneu , neviem to odhadnúť.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Originál guma na VT 750 je 170-80-15 to znamená šířku 170 mm. Rozměrově a vyrábí pro naše motorky je nejblíže 180-70-15, to znamená že je o 10 mm širší, 10 procent nižší. Guma bude tedy potřebovat u originál gumy mít mezi vidlicí a gumou mezeru minimálně 5 mm. To je pouhá teorie a můžeš měřit J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|