Autor |
Zpráva |
Luke555
Věk: 46
Založen: 17. 03. 2010
Příspěvky: 16
|
|
Zdravím. Mám jen dotaz. Už někomu někdy odešel startér na 750tce?
Mám maličký problém. Sem tam se stane,že se startér nechce protočit. Včera jsem byl na moto a normálně jsem nastartovat. Pak jsem u pumpy zas normálně startnul a pak jsem zastavil u přehrady a chtěl nastartovat. Sepnu startér a relé cvakne,pohasnou světla a kontrolky a statér se nehne. Tak to udělalo třikrát po sobě a na počtvrté to startlo. Tak koumám zda je divná baterka a nebo je něco s lamelama na startéru.
Nemám někdo podobnou zkušenost?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
Mně tohle dělala baterka....
|
|
|
|
_________________ We’re just passengers. Enjoy the ride.....
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
začít hledat od baterky, vsadil bych že je to baterka
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já bych k tomu přešel ještě kontakty na baterce, relátku a startéru M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
To samé dělalo Honzovi_C a byli to kontakty na relátku.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Luke555
Věk: 46
Založen: 17. 03. 2010
Příspěvky: 16
|
|
Díky za odpovědi. No myslím,že kdyby to bylo relé. Tak by nemělo dojít k pohasnutí kontrolek a světel. Spíš se to jeví,že buď baterka nedá proud a nebo jde něco do moc velké zátěže. Už jsem přemýšlel i že by kotva na startéru mohla mít mezi lamelami problém a jak se zastaví startér v blbém místě. Tak je ten problém.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Velká zátěž je jedině startér, zkus přejít vedení od baterky až k startéru včetně relátka, mohlo by mít relátko i mizerný kontakty, zkus ty kontakty propojit buď silným šroubovákem nebo kombinačkama a uvidíš. Vyčistit kontakty na baterce a zkontroluj přívod startéru včetně kostry. Snad se vádná část projeví, startér zatím snad nikomu neodešel M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy a Evik
Věk: 55
Založen: 21. 12. 2008
Příspěvky: 285
Bydliště: Nová Ves okr.Tábor
Motorka: Honda Goldwing GL 1500 SE
|
|
Mě to taky dělala baterka,koupil jsem novou a 1A chodí jak švýcary.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Libor600
Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč
Motorka: VT 750 C2
|
|
dobrá baterka by v klidu měla mit 12.4-12.6V. Pokud má pod 12V. Je to špatně. V momentě startu kapacita okamžitě spadne a není dost proudu pro starter a to nemluvím o tom pokud se ti při zapnutí kličku hned rozviťi světla.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Luke555
Věk: 46
Založen: 17. 03. 2010
Příspěvky: 16
|
|
No o baterce AGM jsem toho dost nastudoval a podle výrobců uvadí 5 let životnost a letos je to šestý,ale to není vždy pravda:-). No a podle napětí má asi 75procent kapacity,ale chtělo by to spíš nabít a dát to na zátěžový test. V jaké je formě a na kolik jí spadne napětí při zátěži. No nejspíš koupím novou baterku. Už jsem koukal a zhruba nejlevnější kolem 2000kč. Mě u ní mate to,že pětkrát startne v pohodě a pak jednou ne a to během cesty,když je dobíjená a pak se jí nechce. Dobíjení je Ok. S těmi světli je do dost nešťastné. zapnu klíček a už svítí. To mělo být brané od altíku,že jak nabudí tak se rožnou světla.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Honza_C
Věk: 65
Založen: 04. 06. 2009
Příspěvky: 435
Motorka: Kawasaki VN 1500 Clasic Tourer
|
|
Luke555 napsal: | Díky za odpovědi. No myslím,že kdyby to bylo relé. Tak by nemělo dojít k pohasnutí kontrolek a světel. Spíš se to jeví,že buď baterka nedá proud a nebo jde něco do moc velké zátěže. Už jsem přemýšlel i že by kotva na startéru mohla mít mezi lamelami problém a jak se zastaví startér v blbém místě. Tak je ten problém. |
Já měl zoxidovaný kontakty na relátku a kontrolky pohasínaly(až skoro zhasly) a navíc, jak jsem to pořád dokola zkoušel, tak jsem vypálil 2x pojistku a úplně vyhřál pérku ve startovacím spínači... = přechodový odpor = zátěž jak kráva!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Honza_C
Věk: 65
Založen: 04. 06. 2009
Příspěvky: 435
Motorka: Kawasaki VN 1500 Clasic Tourer
|
|
Luke555 napsal: | No o baterce AGM jsem toho dost nastudoval a podle výrobců uvadí 5 let životnost a letos je to šestý,ale to není vždy pravda:-). No a podle napětí má asi 75procent kapacity,ale chtělo by to spíš nabít a dát to na zátěžový test. V jaké je formě a na kolik jí spadne napětí při zátěži. No nejspíš koupím novou baterku. Už jsem koukal a zhruba nejlevnější kolem 2000kč. Mě u ní mate to,že pětkrát startne v pohodě a pak jednou ne a to během cesty,když je dobíjená a pak se jí nechce. Dobíjení je Ok. S těmi světli je do dost nešťastné. zapnu klíček a už svítí. To mělo být brané od altíku,že jak nabudí tak se rožnou světla. |
Takhle fungoval Marty64 s asi dvouletou ???? baterkou. Přesně takhle!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
|