Autor |
Zpráva |
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
zkoušel někdo krmit mašinu bioethanolem E85 ?
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
_________________ We’re just passengers. Enjoy the ride.....
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
Týša napsal: | TADY je něco málo o E85 |
jasně že fóra jsou plná "profi informací" o E85 já jestli někdo jezdil s Shadow na E85ku
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já bych to snad ani nezkoušel, všechny ty alternativní zázraky stojí za M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
čiko
Věk: 40
Založen: 26. 08. 2009
Příspěvky: 37
Bydliště: plzeň, hd
Motorka: VT600C
|
|
já bych se toho nebál...už sem zkoušel říznout E85 a N95 cca 1:5 a úplně v poho
víc sem zatim nezkoušel, ale podle ceny benzínu budu asi lejt víc E85...kámoš jezdí dokonce na čistej..sice to moc nedrží volnoběh (karburátor), ale stříkačka by si s tim měla poradit
jo a jede to o něco líp než na normální benzín a smrdí to jako řízky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
já bych do toho nešel, měl bych strach , aby mi pak z výfuku taky nekapaly řízky
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
No,já byl zvědavej,jak to pojede a stálo mě to novej filtr a svíčky. Mícháno v poměru 1 ku 1,tak jako se to doporučovalo třeba pro feldy.
Možná,že v jiným poměru by to bylo lepší,ale já to zkoušet už nehodlám....
|
|
|
|
_________________ We’re just passengers. Enjoy the ride.....
|
|
|
|
|
Libor600
Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč
Motorka: VT 750 C2
|
|
tyhle vymoženosti raději nebrat! Malý příběh z cestování- Když jsem se loni vracel z Dubrovniku,tak jsem u Mostaru tankoval. Ze zvyku jsem sáhl po pistoli s naftou,(profesionální deformace). Než jsem se vzpamatoval co dělám ,byly v nádrží 2litry nafty. dotočil jsem to benzínem a z hrůzou jsem čekal co na to mašina. No pobrala to statečne,akorát v kopcích klepaly ventily. (tou naftou jsem ponížil octanovou hodnotu-tedy bod hořeni). Byl jsem rád,když jsem natankoval nový benzín,vše bylo O.K. Tak že podobné pokusy nedoporučuju.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
NO OPAČNĚ BY TO BYLO O DOST HORŠÍ
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Na to abych dělal na mašině pokusy ji mám rád a pokusy jak ojebat benzín mám už za sebou kdy jsme za komoušů zkoušeli jezdit na směs s Acetonem, Tech. benzínem Lihem i Naftou, závěr byl jen že to nefunguje dokonce se mi povedlo i propálit píst ale to nám bylo jedno, služební auto nebylo naše a tak dnes ani omylem J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
čiko
Věk: 40
Založen: 26. 08. 2009
Příspěvky: 37
Bydliště: plzeň, hd
Motorka: VT600C
|
|
jen abych uved problém na pravou míru:
normální benzín v EU obsahuje 4,1% - 5% ethanolu
E85 je směs obsahující 85% ethanolu a 15% benzínu
E85 má vyšší oktanové číslo (cca kolem 105), ale nižší teplotu hoření, takže o ventily bych se nebál a o válce už vůbec ne (nehledě na tom, že většina běžných motorů má dnes tvrzené ventily a sedla)
další věc je, že pokud má někdo průchodnější vzduchový filtr, tak by mohl mít problém, protože se uvádí, že směs benzínu a ethanolu je už tak dost bohatá na vzduch, takže do motoru jde velmi chudá směs (na palivo) a tam by eventuelně hrozilo propálení pístu nebo ventilu
neříkam abyste vylili benzín a nalili ethanol, ale pokud vím, tak v manuálu je přímo napsáno, jak by se měl ethanol ředit s benzínem,
spotřeba se zvýší (nepatrně), splodiny se sníží, výkon jde nahoru
co se mě týká, já bych se toho nebál...opatřně vyzkoušet a pak už jen jezdit o deset kaček na litr levněji
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Chápu Tě a rozumím ale já si radši připlatím J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Mám KN filtr a většinou otevřený laufy.
Zkoušel jsem vyšší oktanové číslo od Shellu. Vyšší cena, hladší chod, mírně menší spotřeba. Občas - proč ne.
O dalších experimentech s palivem neuvažuji.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Nerviq
Věk: 44
Založen: 31. 05. 2008
Příspěvky: 111
Bydliště: Mladá Boleslav
Motorka: VT 750 C4
|
|
Kombinuju N95 max s Vervou( a pod) ani mě tak nezajímá vyšší oktanové číslo,jak nulový obsah biosložek,které na sebe váží vodu,vysokooktanové benzíny mají k dalšímu i vyší mazivost...tudíž s bioethanolem jezdit nebudu,spíš s něčim,kde toho bio je co nejmíň,nejezdim na koni ale na mašině
|
|
|
|
_________________ .....k čemu mi je že láska hory přenáší,když radši sednu na mašinu a k horám si dojedu.....
|
|
|
|
|
|