Autor |
Zpráva |
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
ahoj,
dnes som vyrazil na prvu jarnu jazdu a pri kochani sa masinou na jarnom slniecku som nasiel poskodeny plastovy kryt hlavy valcov. ten plast je imitacia chromu a ta leskla vrstvicka sa zvlnila. nosna cast je v poriadku. inak je to zadny valec, predny je dobry. mal som dole vyfuk a napadlo ma, ze ho mam zle nasadeny a teplo z vyfukovych plynov to mohlo poskodit. ale nie je tam ziadna netesnost ! moze to byt nejake prehrievanie valca ? alebo ina zrada ?? stretli ste sa s tym niekto ?? kuk na foto.
|
kryt_hlavy_valcov.JPG |
Komentář: |
plastovy kryt hlavy valcov |
|
Velikost: |
116.13 kB |
Zobrazeno: |
11728 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
co nějaký agresivní čistící přípravek, nepoužíval jsi něco?
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
zial nie, necistil som to nicim.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já bych výfuk u válce asi nerozdělával ale u VT 1100 je to jinak. Při usazování vyfuku je v dosedací ploše těsnění http://www.partsdepot.cz/index.php?model=358&mfg=Honda&cat=Motorcycles&year=2005&modelsearch_x=&curl=§ion=24341 Položka č 3 a určitě bych tam po demontáži dal novou, na volnoběh to nemusí být cítit že tam je netěsnost ale při jízdě to může podfukovat. Že by to nechladilo, tedy bylo tam málo vody tomu moc nevěřím, jednak tam je kontrolka a potom by to nebylo jen na jednom místě i když zrovna dost exponovaném. Ale pro jistotu bych i chladící kapalinu zkontroloval a snad víš jak Ať se dílo podaří J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
když to podfukuje tak okolí se okolí zašpiní, výrazně zčerná
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
vyfuk som musel pri valci odmontovat, lebo som dostal defekt a nedostal by som sa k zadnej oske. nehadam sa, mozno sa to da, ale zatial som nezistil ako. okrem toho vyfuk isiel k doktorovi, ktory mu odoperoval tie dve diery, ktore predchadzajuci majitel vyvrtal do poslednej prepazky. viva la tuning !
opalene to okolo vyfuku nie je, takze bol namontovany dobre, tesnilo to. zahada.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Popinjay, ještě by mě zajímala jedna věc která z fotky není úplně jasná, je zdeformovaný samotný plast nebo se jedná jen o deformaci chromu na povrchu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Honza_C
Věk: 65
Založen: 04. 06. 2009
Příspěvky: 435
Motorka: Kawasaki VN 1500 Clasic Tourer
|
|
Ahoj.
Nahoře píše, že je plast v pořádku. Já bych to viděl na chybu chromu... Prostě se to nějak asi nepovedlo a ..... Ikdyž chrom jsem viděl oloupanej, poškrábanej, ale ne zvlněnej. Holt vše je jednou poprvé
Jára Cimrman napsal: | Popinjay, ještě by mě zajímala jedna věc která z fotky není úplně jasná, je zdeformovaný samotný plast nebo se jedná jen o deformaci chromu na povrchu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Neumím číst, tak to asi bude chvilková nevolnost ve fabrice J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
fananek
Věk: 64
Založen: 18. 05. 2011
Příspěvky: 80
Bydliště: Poděbrady
Motorka: VT 750C2 Spirit
|
|
On ten "chrom" bude asi dost umělohmotný ... Kdyby to měl být kov, asi by se nevlnil jak užovka. Nebo je to plast a vrstvička chromu jen tak tak ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Woloupat a natřít stříbřenkou na kamna, to by vypadalo supr, to určitě nikdo nemá. J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Dnes jsem měnil na VT 750 C4 rok 2005 baterku a měl jsem ji natočenou až do zapnutí větráku. Musím říct že tak jak byl rozpálenej plast u zadního válce nad výfukem, tak to jsem docela koukal a to klapala na volnoběh. Myslím že podržet pět minut plyn tak ten plast musí kapat. Při jízdě se to pochopitelně chladí. Docela mě i překvapilo řemeslné zpracování a nechci se pitvat v detailech ale motorky před rokem 2000 byly poctivěji udělaný, chromovaný šrouby, chromový krytky v inbusech a spousta jiných maličkostí které nahradil plast na krytu motoru, víka ventilů a spousty dalších detailů který jsou dost ošizený. Bohužel.... Nová doba J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
|